איך בוחרים ריהוט גן למרפסת שמש?

 חיסכון כספי גדול! וניהול הפרויקט על ידי טובי המומחים בארץ!

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

תוכן עניינים

איך בוחרים ריהוט גן למרפסת שמש?

זה יכול להיות פוך מתאים למרפסת, מערכת ישיבה מעוצבת שלמה המותאמת לחורף ולקיץ ובין היתר כל ריהוט שיכול להפוך את הגינה שלכם לממלכה. אז מה צריך להביא בחשבון כדי להגיע לתוצאה המושלמת הזו? איך באמת בוחרים ריהוט גן למרפסת או לגינה שלכם וגם מוודאים כי הוא בר שמירה והגנה מפני אקלים כזה או אחר? הנה כמה דברים אודות רכישת ריהוט גן ומרפסת לפניכם.

אם פעם רהיטי גן היו נראים כמו כסאות פלסטיק ושולחנות  למרפסות ערומים אחד על השני, שהרי היום, הקדמה מביאה משהו אחר לגמרי לגינה שלכם. הדברים השתנו מבחינה אסתטית, טכנית ומציעים מספר של עיצובים וצבעים גדול במיוחד. חלק מהרהיטים עשוי מבד סינתטי יפה ועדין שאף עמיד גם בפני מזג אוויר כזה או אחר. הרעיון הוא לשלב פרקטיקה עם מראה מושלם מבלי שתהיה פגיעה כזו או אחרת נוכח מזג אוויר משתנה. אז האם אפשר לרכוש ריהוט קלאסי התואם גם את האקלים הישראלי?

להתאים את הריהוט לצרכי המשפחה שיושבת במרפסת

לפני רכישה של ספות או כיסאות לצרכים האישיים שלכם כמשפחה, חשוב מאוד לבדוק ולוודא את המיקום המוצל. עדיף להניח רהיטים במקום המוצל ולא חם מדי. כמו כן, יש לקחת בחשבון את כמות האנשים שאתם מארחים בגינהובמרפסות  אם בכלל- על פי כך, יש לבחור את הריהוט שיוכל לאכלס את מי שצריך ובצורה הטובה ביותר. מן הסתם, אם אתם זוג ואתם לא מרבים לארח אצלכם חברים, שהרי לא תרכשו מערכת ישיבה גדולה מדי. עורכים ארוחות גדולות בגינה? ראוי לרכוש מערכת כוללת שולחן אוכל וכיסאות ולוותר על מערכת הספות.

איזה חומר גלם מתאים לגינה שלכם או למרפסת?

אז בחרתם את הריהוט המושלם ביותר, עכשיו צריך לדעת מה מתאים מכל חומרי הגלם לאותו סלון, האם זו מתכת, עץ או פלסטיק? כמו בכל דבר, גם כאן יש יתרונות וחסרונות ולכן צריך לבדוק את הדברים נכון. העץ מן הסתם דורש ליטוש וצביעה, מתכת סילוק קורוזיה מדי פעם ורהיטים העשויים ראטן יידרשו כיסוי מפני לחות. אז איזו תחזוקה הכי מתאימה לגינה או למרפסת התלויה  שלכם? על פי כך, תבחרו גם את חומר הגלם ממנו יהיו הרהיטים שלכם.

בנוסף, חשוב מאוד לברור את תוקף האחריות של הרהיטים שלכם ובאילו חומרים צריך לנקות אותם. כמו כן, זה מהותי ביותר לוודא ולבדוק מאילו חומרים ומרקמים הריהוט עצמו עשוי והאם זה חזק ואיכותי דיה. רוצים לשמור על הריהוט? רכשו כיסוי מתאים בגודל הרהיטים שלכם. כמו כן, לא יזיק אם תבדקו באיזו מדינה יוצר הרהיט עצמו שהרי רהיטי עץ מגלים פער איכות גדול יותר ולכן הם אלו המככבים בלא מעט גינות ומרפסות שאתם מכירים.

שואלים מאיפה כדאי לכם לקנות ומה מוצאו של הרהיט? כשאתם בוחרים ריהוט גן ומרפסת מומלץ לקנות ריהוט שהאקלים בו שווה ערך לאקלים הישראלי.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

קבוצת Balcon
קבוצת Balcon

חברת בלקון מתמחה בניהול פרויקטים של בניית מרפסות שמש אנו מלווים את לקוחותינו לכל אורך התהליך החל משלב קבלת החלטה משותפת של כל בעלי הנכסים בבניין המשותף, תכנון הפרויקט הוצאת היתרי הבניה ותכנון הנדסי של המרפסת על ידי קונסטרוקטור לחברתנו הניסיון העשיר ביותר בארץ עם מ1000 מרפסות שמש מפלדה ומבטון.

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!