הוספת ממד לבית

 חיסכון כספי גדול! וניהול הפרויקט על ידי טובי המומחים בארץ!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

תוכן עניינים

הוספת ממד לביתישראל נכנסת לתקופה של אי ודאות גדולה. כל עוד התקיימה מלחמת האזרחים בסוריה אזי אזרחי ישראל ידעו כי ידיהם של האיראנים והשלוחה שלהם, חיזבאללה, מלאות בעבודה וכי הסיכוי שתפתח חזית שניה מול ישראל שואפת לאפס.

הוספת ממד לבית – הדרך שלכם להיות בטוחים בתקופה של אי שקט

אך בשנה האחרונה אנו רואים כי משטר אסד חוזר לשליטה ברוב אזורי סוריה וכי בד בבד לכך האיראנים מבססים את האחיזה שלהם בסוריה. בעוד שלמסטר אסד יקח זמן רב עד שיוכל לאיים על ישראל אזי ניתן לראות כי סוריה הופכת אט אט לבסיס קדמי של משמרות המהפכה ושל חיזבאללה מה שאומר כי כל העורף הישראלי מאוים מטילים וכי אין אזור בארץ הבטוח מכך. על כן יש לציין כי הדרך להיות בטוחים מפני איומים אלו היא לשקול ברצינות אל הנושא של הוספת ממד לבית וכך להישמר מפני הטילים.

הוספת ממד לבית – זכרו כי זה יוסיף לערך הדירה שלכם

אין ספק כי הוספת ממד לבית שלכם יכולה לשרת אתכם בצורה נהדרת ולאפשר לכם לחיות בביטחון גם בתקופות רציניות ביותר של אי שקט ושל מלחמה וזה שווה אולי יותר מכל דבר אחר. אך אנחנו חייבים לציין כי לצד זאת אתם חייבים לזכור כי ממד בבית שלכם יוסיף המון לערך הדירה שלכם. ממד יוסיף לדירה שלכם יותר מכל תוספת של חדר אחר ועל כן זוהי השקעה שיש לקחת בחשבון וניתן לומר כי מדובר בהשקעה משתלמת ביותר שכל אדם יכול לבצע אותה ללא כל חשש או פחד ועל כך אתם צריכים לתת את הדעת.

הוספת ממד לבית – בחרו קבלן המתמחה בממדים

כמובן שאם אתם מוסיפים ממד לבית אתם צריכים להבטיח כי הממד יהיה ברמה הגבוהה ביותר שיש. כאשר אנחנו מדברים על ממד אסור לקחת סיכונים ויש לעשות הכול בכדי להבטיח כי הממד ייבנה בהתאם לתקן. על כן הוספת ממד לבית מחייבת פניה אל גורם מקצועי שיש לו ניסיון רב בתחום ואשר יוכל לבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר. רק קבלן מקצועי יוכל לבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר ורק הוא יוכל להבטיח כי הבניה תתבצע על הצד הטוב ביותר ואת זאת אתם חייבים לקחת בחשבון. זכרו כי הקבלן הוא המפתח להצלחת הבנייה ועל כך אין כל עוררין.

הוספת ממד לבית – האם המדינה לא צריכה לממן לנו ממדים?

לאור החשיבות של הוספת ממד לבית עולה השאלה הסופר חשובה והיא האם המדינה לא צריכה להשתתף במימון עלויות הממד? אנחנו לא מדברים על עזרה לכל אדם או עזרה  ישירה. אך המדינה בהחלט יכולה לתת הטבת מס לאדם המשתכר 10,000 ₪ בחודש אם הוא בנה ממד. כך היא תעודד הוספת ממד גם באוכלוסיות שיותר קשה להן לבצע זאת וכך התושבים בארץ יהיו הרבה יותר בטוחים.

ממדים – הידעתם כי זוהי חובה לבנות אותם בישראל

ישראל היא אולי המדינה הטובה בעולם וזאת עקב האנשים המיוחדים שגרים בה ומהווים פסיפס מדהים שכמותו אין בעוד מדינה אחרת על פני הגלובוס. כל ישראלי שגר בחו"ל תקופה מסוימת יגיד לכם כי אין כמו בבית וכי אין עוד מדינה המשתווה לישראל ויכולה לספק אותה תרבות מיוחדת כמו המדינה שלנו. אך אי אפשר להתעלם מעובדה אחת וחשובה בנוגע לישראל והיא שהמדינה מאוימת מכל עבר בטילים ורקטות. מחד אנחנו יכולים לראות את ארגון חיזבאללה שיש לו עשרות אלפי טילים ומנגד אנחנו רואים את חמאס בדרום עם כמות נכבדת גם הוא של טילים רבים. כך ניתן לומר כי במלחמה הבאה העורף יהיה החזית וכל אדם חייב לתת דעתו על נושא זה. על רקע זה ברור מדוע ישנה חובה לבנות ממדים בכל בית חדש בישראל ומדוע זהו נושא הקבוע בחוק.

ממדים – הפכו אותם לחדר למגורים לכל דבר

ממדים מספקים לנו הגנה מקיפה מפני רקטות ומאפשרים לנו להסתדר במלחמה הבאה בצורה הרבה יותר טובה ואיכותית. אך אתם ממש לא צריכים להתייחס אל הממד כאל חדר ביטחון בלבד. כיום רמת הבנייה של הממדים היא כה גבוהה עד אשר ניתן לבנות אותם כחדרי מגורים לכל דבר ועניין. הממד הוא חדר נעים מאוד אשר כיף לגור בו ולמעשה פרט למפרט הבנייה שלו אין כל הבדל אמתי בינו ובין חדרים אחרים בבית שלכם וזהו משהו שאתם חייבים לתת עליו את הדעת. אם אתם רוצים להבטיח כי הממד יענה על הצרכים שלכם בצורה הטובה ביותר שיש ולא יהווה בעיה בשבילכם אתם צריכים לעשות שימוש יומיומי בממד.

ממדים – וודאו כי הם נבנים בהתאם להוראות פיקוד העורף

שימו לב בכדי להבטיח כי אתם בונים ממדים בצורה הטובה ביותר שיש אתם אשר תספק לכם הגנה מקיפה מפני איום הטילים אתם צריכים להבטיח כי הם ייבנו בהתאם להוראות פיקוד העורף. פיקוד העורף קובע במדויק כיצד על ממד להיבנות, בכמה בטון ייעשה שימוש ובאיזה מפרט על הממד להיות. קבלן אשר יש לו ניסיון בבניית הממדים יודע במדויק כיצד לבנות אותם בהתאם להוראות. אך עליכם מוטלת האחריות לוודא כי הקבלן יבנה את הממד בהתאם להוראות אלו ועליכם מוטלת האחריות להבטיח כי הממד יענה על הצרכים שלכם בצורה הטובה ביותר שיש.

ממדים – שקלו להוסיף אותם גם לבית ישן

עליכם להבין כי איום הרקטות והטילים הוא איום רציני ביותר ואין אזור בארץ אשר לא יספוג טילים במלחמה הבאה. לכן אנחנו ממליצים לכם בכל תוקף להוסיף ממדים גם בבניינים ישנים. אם אתם רוצים להיות בטוחים במלחמה הבאה כדאי לכם מאוד לבצע את ההשקעה הזאת ולא לחכות לאסון אשר עלול להגיע במלחמה הבאה.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

קבוצת Balcon
קבוצת Balcon

חברת בלקון מתמחה בניהול פרויקטים של בניית מרפסות שמש אנו מלווים את לקוחותינו לכל אורך התהליך החל משלב קבלת החלטה משותפת של כל בעלי הנכסים בבניין המשותף, תכנון הפרויקט הוצאת היתרי הבניה ותכנון הנדסי של המרפסת על ידי קונסטרוקטור לחברתנו הניסיון העשיר ביותר בארץ עם מ1000 מרפסות שמש מפלדה ומבטון.

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!