התאמת המרפסת לאופי ביתך

 חיסכון כספי גדול! וניהול הפרויקט על ידי טובי המומחים בארץ!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

תוכן עניינים

 

בית בלי מרפסת זה בית שהוא אינו מושלם. חד משמעית! אנחנו מתקשים מאוד להתהלך בבית כאשר אין לנו את הפיסה הטבעית אשר אליה נוכל לצאת על מנץ לראות את העולם, לשאוף אויר צח ולחזור לעניינים שלנו רגועים יותר. המרפסת משדרגת מאוד את הבית אך על מנת שניתן יהיה ליהנות מהמרפסת היא חייבת להתאים לאופי של הבית וכמובן גם להיות בטוח לשימוש.

המרפסת בבית היא למעשה האוויר לנשימה של הבית – פשוטו כמשמעו. מלבד המשמעות הפשוטה של המילים אשר הכוונה היא אויר שייכנס הביתה וישפיע על התחושה הנעימה במום, יש לנו כאן גם את האפשרות לצאת החוצה לראות את הטבע ואת העולם, לשאוף את האוויר הצח וליהנות מיופי הבריאה כך באמצע היום. לאחר שאיפות עמוקות של אוויר טבעי אנחנו הופכים אנשים רגועים ונינוחים יותר ואנחנו מסוגלים לחזור לשגרת היום שלנו.

מרפסת  תלויה בטיחותית

אך ברור כי המרפסת אמורה להתאים לאופי של הבית שלנו הן מהבחינה העיצובית והן מבחינת הרגלי החיים. אך לפני הכול אנחנו חייבם לדאוג כי הבית שלנו יהיה בטוח למשתמש. מה זה אומר? התקנת מעקות אלומיניום בטיחותיות ואם יש לנו ילדים קטנים הם לא יוכלו לטפס על המעקה ולא יסתכנו חלילה. זה אומר שהמרפסת תהיה עם אפשרות של נעילה למקרה והילדים מסוגלים לטפס על הסורגים או לחילופין, גנבים מבחוץ עשויים לעשות שימוש לרעה במרפסת התמימה שלנו. כאשר המרפסת תהיה בטוחה לגמרי לשימוש הרי שהיא בהחלט תהווה מרפסת מושלמת שתתרום לנו רק טוב לכל הבית.

מרפסת בהתאם לאופי

כאשר אנחנו מדברים על התאמת המרפסת בהתאם לאופי של הבית אנחנו למעשה מדברים על כמה דברים. הן על גודל המרפסת שאנחנו צריכים בהתאם לצרכים ולמטרות, הן לעיצוב הפנימי שלו מבחינת רהיטים מתאימים, נדנדות, פרגולות או פינות ישיבה וכמובן, עיקר העיקרים כפי שכבר ציינו – מעקות, סורגים, דלת ננעלת וכו'.

ערסלים ונדנדות

אם המרפסת  התלויה גדולה דיה, כדאי מאוד לאבזר אותה עם נדנדה מתאימה, ערסל חמוד או כל מתקן אחר שיהפוך את השהות במרפסת לשהות נינוחה ונעימה. הרבה יותר נעים לצאת החוצה כשאר יש לנון שם משהו שאין בבית, מקום נוח להתפרקד עליו וליהנות מרגיעה ונינוחות.

פרגולה

אם מדובר במרפסת פרוצה לכל רוח, מרפסת אשר סובלת מאוד מקרני השמש הקופחים עליה, כדאי מאוד לחשוב על פרגולה. הפרגולה היא זו שתעשה את המרפסת לאפשרית, נוחה ונעימה גם בחודשי הקיץ החמים מאוד כאשר השמש לוהטת וקופחת על המרפסת אך גם לחודשי החורף הגשומים, כאשר עדיין ניתן יהיה ליהנות מהמרפסת הודות לתקרה ולקריות של הפרגולה שיגנו עליה אך עדיין ישאירו אותה – מרפסת – לכל דבר ועניין.

אז השקיעו לכם במרפסת שלכם. כי אין כמו פיסת טבע היוצאת ככה מתוך הבית ומאפשרת לכם לראות עולם!

התאמת המרפסת התלויה לאופי ביתך

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

קבוצת Balcon
קבוצת Balcon

חברת בלקון מתמחה בניהול פרויקטים של בניית מרפסות שמש אנו מלווים את לקוחותינו לכל אורך התהליך החל משלב קבלת החלטה משותפת של כל בעלי הנכסים בבניין המשותף, תכנון הפרויקט הוצאת היתרי הבניה ותכנון הנדסי של המרפסת על ידי קונסטרוקטור לחברתנו הניסיון העשיר ביותר בארץ עם מ1000 מרפסות שמש מפלדה ומבטון.

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!