התאמת עיצוב המרפסת לעיצוב הבית

 חיסכון כספי גדול! וניהול הפרויקט על ידי טובי המומחים בארץ!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

תוכן עניינים

התאמת עיצוב המרפסת לעיצוב הבית

מי מאתנו לא חולם לשבת במרפסת שטופת שמש וליהנות מהנוף והאוויר הצלול עם כוס משקה מרענן. ובכן בעזרת כמה פעולות פשוטות, ניתן להפוך את מרפסת הבית לאזור השהייה האהוב והנוח ביותר לשעות הפנאי.

מפגש בין אסתטיקה, פרקטיקה ונוחות

לעתים קרובות אנו נוטים לשכוח כי מרפסת תלויה מהווה חלק אינטגרלי ומשלים לחלל הבית ועשויה לספק לנו שעות קסומות באווירה נינוחה התורמת לאיכות החיים, לזמן איכות משפחתי או לבילוי עם חברים. בעוד השקעה בעיצוב פנים הבית נראית לנו מובנת מאליה, הרי שלא אחת ניתן לראות בתים מעוצבים בטוב טעם, אך בעלי מרפסת מיושנת ואף מוזנחת. אז אם החלטתם שהגיע הזמן לשדרג ולרענן את המרפסת, וליצור התאמת עיצוב המרפסת לעיצוב הבית, לפניכם כמה טיפים מועילים.

טיפים מועילים ופרמטרים מרכזיים

  • ריהוט – ריהוט למרפסת הינו חשוף לפגעי מזג האוויר בהם קרינת השמש, לחות, רטיבות ועוד, כל אלה עלולים לגרום לדהייה ולפגיעה באיכות הריהוט, לכן מומלץ לבחור פרטי ריהוט העשויים מחומרים עמידים ומותאמים לסביבה החיצונית דוגמת פלסטיק, ראטן ועוד. התאימו את הצבעים וסגנון הריהוט לעיצוב פנים הבית וצרו קו הרמוני היוצר מראה אחיד ומשלים. כל אדריכל המומחה לעיצוב דירות קטנות יציע לכם לשלב בין פונקציונליות ועיצוב ולשם כך חשוב לתכנן היטב את סוג, גודל וכמות הרהיטים בהתאם למרחב הקיים.
  • עציצים וצמחייה – אחד האלמנטים הבלתי נפרדים מעיצוב המרפסת הוא שילוב צמחייה אשר מספקת אווירה ירוקה ורעננה גם בדירה הממוקמת בלב הכרך. אדריכל בתים פרטיים מקצועי יסייע בידכם להתאים את מיקומם הנכון של העציצים לתנאים השוררים במרפסת מבחינת מבנה, כיווני אור ורוח ועוד. התאמת העציצים מבחינת מרקם, צורה וצבע יכולה להשתלב עם הסגנון העיצובי והצבעים השולטים בפנים הבית וכן להשתלב או להשלים אותם.
  • פתרונות הצללה – ישראל היא מדינה שטופת שמש ובשל כך חשוב לשלב פתרונות הצללה יעילים במטרה לאפשר ישיבה באזור מוצל וקריר אשר מוגן היטב מקרינת השמש. מגוון המוצרים בתחום הינו רחב וכולל שמשיות רחבות שוליים, סוככים ופרגולות.
  • תאורה – שילוב של גופי תאורה במרפסת דורש הבנה והכרה עם הצרכים האישיים של בני הבית, מבנה המרפסת, כיווני האור ועוד. על מנת לאפשר לנו שהות נעימה גם בשעות הערב, הרי שניתן לבחור בגופי תאורה מעוצבים המשתלבים בצמחייה ובאלמנטים עיצוביים שונים בפנים הבית ויוצרים התאמת עיצוב המרפסת לעיצוב הבית.

התאמת עיצוב המרפסת לעיצוב הבית מי מאתנו לא חולם לשבת במרפסת שטופת שמש וליהנות מהנוף והאוויר הצלול עם כוס משקה מרענן. ובכן בעזרת כמה פעולות פשוטות, ניתן להפוך את מרפסת הבית לאזור השהייה האהוב והנוח ביותר לשעות הפנאי.   מפגש בין אסתטיקה, פרקטיקה ונוחות  לעתים קרובות אנו נוטים לשכוח כי המרפסת מהווה חלק אינטגרלי ומשלים לחלל הבית ועשויה לספק לנו שעות קסומות באווירה נינוחה התורמת לאיכות החיים, לזמן איכות משפחתי או לבילוי עם חברים. בעוד השקעה בעיצוב פנים הבית נראית לנו מובנת מאליה, הרי שלא אחת ניתן לראות בתים מעוצבים בטוב טעם, אך בעלי מרפסת מיושנת ואף מוזנחת. אז אם החלטתם שהגיע הזמן לשדרג ולרענן את המרפסת, וליצור התאמת עיצוב המרפסת לעיצוב הבית, לפניכם כמה טיפים מועילים.   טיפים מועילים ופרמטרים מרכזיים •	ריהוט – ריהוט למרפסת הינו חשוף לפגעי מזג האוויר בהם קרינת השמש, לחות, רטיבות ועוד, כל אלה עלולים לגרום לדהייה ולפגיעה באיכות הריהוט, לכן מומלץ לבחור פרטי ריהוט העשויים מחומרים עמידים ומותאמים לסביבה החיצונית דוגמת פלסטיק, ראטן ועוד. התאימו את הצבעים וסגנון הריהוט לעיצוב פנים הבית וצרו קו הרמוני היוצר מראה אחיד ומשלים. כל אדריכל המומחה לעיצוב דירות קטנות יציע לכם לשלב בין פונקציונליות ועיצוב ולשם כך חשוב לתכנן היטב את סוג, גודל וכמות הרהיטים בהתאם למרחב הקיים. •	עציצים וצמחייה – אחד האלמנטים הבלתי נפרדים מעיצוב המרפסת הוא שילוב צמחייה אשר מספקת אווירה ירוקה ורעננה גם בדירה הממוקמת בלב הכרך. אדריכל בתים פרטיים מקצועי יסייע בידכם להתאים את מיקומם הנכון של העציצים לתנאים השוררים במרפסת מבחינת מבנה, כיווני אור ורוח ועוד. התאמת העציצים מבחינת מרקם, צורה וצבע יכולה להשתלב עם הסגנון העיצובי והצבעים השולטים בפנים הבית וכן להשתלב או להשלים אותם. •	פתרונות הצללה – ישראל היא מדינה שטופת שמש ובשל כך חשוב לשלב פתרונות הצללה יעילים במטרה לאפשר ישיבה באזור מוצל וקריר אשר מוגן היטב מקרינת השמש. מגוון המוצרים בתחום הינו רחב וכולל שמשיות רחבות שוליים, סוככים ופרגולות.  •	תאורה – שילוב של גופי תאורה במרפסת דורש הבנה והכרה עם הצרכים האישיים של בני הבית, מבנה המרפסת, כיווני האור ועוד. על מנת לאפשר לנו שהות נעימה גם בשעות הערב, הרי שניתן לבחור בגופי תאורה מעוצבים המשתלבים בצמחייה ובאלמנטים עיצוביים שונים בפנים הבית ויוצרים התאמת עיצוב המרפסת לעיצוב הבית.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

קבוצת Balcon
קבוצת Balcon

חברת בלקון מתמחה בניהול פרויקטים של בניית מרפסות שמש אנו מלווים את לקוחותינו לכל אורך התהליך החל משלב קבלת החלטה משותפת של כל בעלי הנכסים בבניין המשותף, תכנון הפרויקט הוצאת היתרי הבניה ותכנון הנדסי של המרפסת על ידי קונסטרוקטור לחברתנו הניסיון העשיר ביותר בארץ עם מ1000 מרפסות שמש מפלדה ומבטון.

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!