מרפסת תלויה בחיפה

 חיסכון כספי גדול! וניהול הפרויקט על ידי טובי המומחים בארץ!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

תוכן עניינים

מחפשים גוף מקצועי שמתמחה בעולם המרפסות, ויכול לבנות עבורכם את המרפסת שחלמתם עליה? מחפשים את החברה המתאימה ביותר לבניית מרפסת תלויה בחיפה במחיר הוגן וברמת ביצוע על פי הסטנדרטים הגבוהים ביותר? חברת בלקון מרפסות מציעה לכם את כל מה שקשור לעולם המרפסות, ובכלל זה גם בניית מרפסת תלויה בכל קומה ובכל תצורה ושטח.

מהי מרפסת תלויה? מרפסת תלויה בחיפה עם חברת בלקון

לפני שאתם מחפשים אנשי מקצוע המספקים שירות הוספת מרפסת תלויה בחיפה, כדאי שתבינו תחילה מהי מרפסת תלויה. בבניית מרפסת בקומה הראשונה ניתן להעניק למרפסת את התמיכה הנדרשת לה, באמצעות מתיחת עמודי תמך אל הקרקע. בבניית בניין עם מרפסת לכל דירה, ניתן להמשיך ולמתוח עמודי תמך בין מרפסת אחת למרפסת שמעליה, ובצורה זו לספק תמיכה מספקת לכל המרפסות בבניין.

כאשר אתם רוצים להוסיף מרפסת לבית שלכם, שממוקם בקומה השנייה ומעלה, האפשרות שעומדת בפניכם היא האפשרות של מרפסת תלויה. לא מדובר כמובן, על מרפסת שתולים אותה כמו שתולים מדף, אלא במרפסת שנראית כאילו היא תלויה על הבניין מבחוץ. בפועל, מרפסת תלויה נשענת על קורות פלדה המקובעות אל קיר המבנה, וכן נאחזת בשורה של נקודות עוגן לאורך קיר המבנה, באופן שמספק לה את התמיכה הנדרשת לה, ולא משנה באיזו קומה ממוקמת הדירה שלכם.

איך צפוי להיראות הפרויקט של הוספת מרפסת תלויה בחיפה?

לפני שנבנה לכם את המרפסת החדשה יש לנסר את הבטון מתחת לחלון הקיים בסלון לרשותכם המחירון של יהלומי ניסור בטון, נכנס לתהליך תכנון במסגרתו נבחן את משטר השמש בחיפה ומאילו כיוונים היא קורנת. נבחן את קירות המבנה, את אפשרויות החיבור בין המרפסת ובין החלל הפנימי של הבית ואת האפשרויות לעיצוב המרפסת בהיבטים של גודל ותצורה. על בסיס נתונים אלה, נבנה תכנית בנייה מאושרת על ידי מהנדס, שאיתה נוכל להמשיך הלאה ולהגיש בקשה להיתר בנייה מהוועדה המקומית לתכנון ובנייה בעיר חיפה.

חברת בלקון מרפסות לוקחת על עצמה את האחריות המלאה לבנות עבורכם את תכנית הבניה ולטפל בכל ההיבטים הדרושים לצורך הוצאת היתר הבנייה. בהמשך לכך, מעמידה לרשותכם החברה גם את מעצבי הבית שלה, שיסייעו לכם להחליט על כל פרט ופרט במרפסת שלכם, לרבות סוג הריצוף, סוג המרפסת, גובה המעקה ההיקפי, גובה ותצורה של מעקה הבטיחות, תוספות דקורציה, תאורה, ניקוז, סגירת חורף, פתרון הצללה וכל אלמנט אחר שנדרש לכם בכדי ליצור את פינת החן שאותה אתם רוצים להוסיף לחייכם.

לבסוף, נגייס למשימה את צוות הבנייה המקצועי שלנו, ונוציא את תכנית הבנייה אל הפועל בדיוק כפי שתכננו יחד ובדיוק על פי לוחות הזמנים שהסכמנו עליהם.

ישראלים רבים אשר מתגוררים בבנייני מגורים אשר נבנו לפני שנים רבות מעוניינים לשדרג את איכות החיים שלהם ולהוסיף לדירתם מרפסת תלויה. מדובר במרפסת שלא תוכננה מראש בתקופה שבה הרימו את הבניין הקיים ולכן היא מהווה מאין תוספת לבניין שכבר גרים בו דיירים רבים.

מרפסות תלויות חיפה

ברוב המקרים, מדובר במרפסת שמש אשר מספקת מענה למגוון של צרכים שהתעוררו בשנים האחרונות כמו מקום רחב לתלות בו כביסה, מקום לאירוח בחלל חיצוני בו יש אוויר צח, מקום בו אפשר לשבת בניחותא ולהירגע עם כוס קפה בסופי שבוע, חגים ובערבים, מקום בו אפשר לגדל תבלינים, פרחים, עציצים וצמחי מרפא- בקיצור חלק חיצוני ונפרד שפשוט מאפשר לנו להשקיף החוצה מבלי לצאת מפתח הבית.

האם יש צורך באישורים בתהליך של הוספת מרפסת?

ובכן, על פי החוק מדובר בתוספת בנייה ולכן כן נדרש להוציא את האישורים המתאימים שהחוק דורש, זאת בכדי למנוע בנייה לא חוקית.

בתקופה האחרונה חלו שינויים בחוק ולכן קל יותר להוסיף מרפסות בבניינים קיימים. לצורך קבלת האישור יש להיעזר במהנדס או באדריכל המוסמכים להגיש בקשה להיתר בנייה אותה מעבירים לוועדה לבניין ערים לצורך קבלת ההיתר.

רק לאחר שיתקבל האישור ניתן יהיה להתחיל בעבודה. היום תוך כמה חודשים בודדים אפשר להשלים את התהליך ולשדרג את כל דיירי הבניין במרפסת שמש תלויה. כמובן שנדרשת הסכמה של למעלה מ-75% מהדיירים כדי לצאת לדרך.

במקביל לבקשת ההיתר יש לערוך תוכנית עבודה לביצוע הפרויקט בו מכינים את הקונסטרוקציות המקיפות והתכנית ההנדסית לבניין.

את המרפסות בונים בהתאם לתקנים הישראלים כאשר העומסים השימושיים עומדים על 350 קילוגרמים למטר רבוע.

מרפסות תלויות מפלדה

למרפסות תלויות קשת רחבה של יתרונות. פרט לך שהן משדרגות את איכות החיים של כל בני הבית, הן גם מעלות ומשדרגות את ערך הנכס ואף מגדילות את הקילומטרז‘ של הדירה.

אנו עדים לעלייה חדה בביקוש לביצוע מרפסות תלויות הן במטרה להנות מתשואה גבוהה יותר במידה ונרצה להשכיר או למכור את הנכס והן במטרה לשפר את איכות החיים של דיירי הבניין.

מעוניינים לקבל מידע על מרפסות תלויות בחיפה והסביבה? חברת בלקון מלווה, מבצעת ומפקחת על כל תהליך של בניית מרפסות. בלקון הינה החברה המובילה בתחום הוספת מרפסות לבתים משותפים ולקחנו חלק והובלנו מאות של פרויקטים ברחבי הארץ. אנו מלווים את קהל לקוחותינו בכל שלבי הבנייה, מייעצים, מסייעים בהוצאת היתרי בנייה ומתאימים את המרפסות למבנה על פי החוקים, התקנים והדרישות ההנדסיות. נשמח לסייע לכם בתהליך. הפיקוח מתבצע בצורה קפדנית ומקצועית תוך ליווי של מהנדס הממונה על ידנו. השאירו את הפרטים שלכם אצלנו באתר ונציגנו יחזרו אליכם תוך זמן קצר.

מרפסות תלויות חיפה

חברת בלקון מרפסות מציעה לכם את ההזדמנות להגשים חלום עם מרפסת שמש מעוצבת, שתשמש כפינת החן והשלווה של בני המשפחה, גם בעונת הקיץ וגם בעונת החורף. החברה מספקת שירות בניית מרפסת תלויה בחיפה, ומקפידה על הסטנדרטים הגבוהים ביותר בענף הבנייה, ועל המחירים ההוגנים ביותר בו.

מרפסת תלויה בחיפה

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

קבוצת Balcon
קבוצת Balcon

חברת בלקון מתמחה בניהול פרויקטים של בניית מרפסות שמש אנו מלווים את לקוחותינו לכל אורך התהליך החל משלב קבלת החלטה משותפת של כל בעלי הנכסים בבניין המשותף, תכנון הפרויקט הוצאת היתרי הבניה ותכנון הנדסי של המרפסת על ידי קונסטרוקטור לחברתנו הניסיון העשיר ביותר בארץ עם מ1000 מרפסות שמש מפלדה ומבטון.

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!