איך לבחור את התריס המתאים ביותר למרפסת הבית?

 חיסכון כספי גדול! וניהול הפרויקט על ידי טובי המומחים בארץ!

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

תוכן עניינים

בעשור האחרון יותר ויותר אנשים מקפידים לרכוש דירות עם מרפסת שמש או מבטיחים לעצמם הוספת מרפסות שמש לכל דיירי הבניין בעת ביצוע עבודות תמ"א 38. הסיבה לכך פשוטה, מדובר על מרפסות שמאפשרות כמות גדולה של תאורה טבעית וכיום ניתן לשכור את שירותיהם של מומחים בתחום ולהבטיח עבודה מהירה ומקצועית תוך פרק זמן קצר. במאמר זה רשמנו בפניכם אודות מרפסות שמש, כיצד ניתן לשלוט בכמות האור הנכנסת לבית ממרפסת השמש וכיצד ניתן לבחור תריס מתאים למרפסת הבית שלכם.

קצת על מרפסות שמש

כאן מדובר על מרפסת שמהווה חלק מהבית אך אינה ממוקמת בחלק הפנימי של הבית וזאת בשונה מהסלון וחדרי הבית. ניתן להתקין מרפסת זאת על גג של מיני פנטהאוז או פנטהאוז וכן ניתן להתקין אותה באופן שתצא מהבניין החוצה. הדרישה הגדולה למרפסת שמש כיום נובעת מיתרונותיה הרבים, ביניהם כמות האור הגדולה הנכנס הביתה, חיסכון בהוצאות חשמל על תאורה ושהייה מהנה בה ממש כמו בגינה.

נכון להיום כמעט כל אחד יכול להוסיף מרפסת שמש לדירה ואם התנאים אינם מאפשרים זאת הוא יכול להרחיב את המרפסת הקיימת שלו וזאת עד גודל של 14 מ"ר. בניית מרפסת שמש יכולה להיעשות בשיטת הבניה הרטובה, אשר ידועה כזולה , אך לוקחת זמן רב, צריך לקחת בחשבון שהעבודה מלכלכת והמרפסת כבדה. אפשרות נוספת היא לבחור בשיטת הבניה היבשה, אשר מאפשרת את הרכבתה של המרפסת תוך פרק זמן קצר ביותר ויתרונות נוספים המשויכים לה הם שהמרפסת יחסית קלת משקל ושעבודת בנייתה אינה מרעישה וכמעט ולא יוצרת לכלוך. טרם ההחלטה לשכור את שירותיה של חברה שעיקר המומחיות שלה היא הוספת מרפסות

בוחרים תריס למרפסת הבית שלכם

אם תמיד חלמתם על מרפסת שמש וכעת החלטתם להגיש את החלום, חשוב שתיקחו בחשבון דבר נוסף והוא : תריס. תריסים למרפסות מאפשרים שליטה בכמות התאורה הטבעית הנכנסת לבית והופכים את מרפסת השמש ובכלל כל מרפסת ליתרון משמעותי. בישראל, הבחירה המועדפת על רוב האנשים היא סגירה של מרפסת באמצעות תריסי גלילה איכותיים, התריסים המתאימים ביותר למרפסת הבית. אז מה צריך לדעת לגבי תריסי גלילה.

ראשית כל תריסים מונעים מהחום הכבד להיכנס הביתה וזאת בניגוד לווילון או סוגי הצללה אחרים. בנוסף, התריסים שומרים על חלונות הבית מפני פגעי מזג האוויר ואבק, מסייעים במידה רבה לבידוד תרמי של הבית ומעניקים תחושה של ביטחון (רבים טוענים שהם משמשים אותם במקום סורגים). תריסי גלילה נגללים לתוך ארגז תריס שמעל החלון ומכאן שמם, ניתן להזמין תריסי גלילה ידניים או בעלי מנגנון חשמלי או תריסים בעלי הפעלה משולבת. חשוב לציין שתריסי גלילה מתאימים לכל הסוגים של החלונות ועל כן הם אידיאליים גם למרפסת הבית.

אם כבר התקנתם תריס גלילה ידני וכעת הרצועה נקרעה או שיש לכם תריס חשמלי ואתם חייבים מתג הפעלה חדש, מפסק או מנוע או שהחלטתם שאתם מעוניינים להפוך את תריס הגלילה הידני במרפסת לתריס חשמלי, הגיע הזמן לשכור את שירותיו של מומחה לתיקון תריסי גלילה.

בהצלחה!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

קבוצת Balcon
קבוצת Balcon

חברת בלקון מתמחה בניהול פרויקטים של בניית מרפסות שמש אנו מלווים את לקוחותינו לכל אורך התהליך החל משלב קבלת החלטה משותפת של כל בעלי הנכסים בבניין המשותף, תכנון הפרויקט הוצאת היתרי הבניה ותכנון הנדסי של המרפסת על ידי קונסטרוקטור לחברתנו הניסיון העשיר ביותר בארץ עם מ1000 מרפסות שמש מפלדה ומבטון.

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!