איך תבחרו את הריהוט למרפסת התלויה שלכם?

 חיסכון כספי גדול! וניהול הפרויקט על ידי טובי המומחים בארץ!

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

תוכן עניינים

 

"בשנה הבאה נשב על המרפסת"… עבור מאות אלפי ישראלים אין זה חלום!
יותר ויותר מרפסות נבנות בבניינים, העוברים התחדשות עירונית, כך שיותר אנשים יכולים להינות מעונג, שעד לא מזמן היו שמור למעטים בלבד? אחת הדרכים להנעים את המרפסת היא באמצעות שילוב של אביזרי נוי, אבזור משלים וכמובן ריהוט. איך תבחרו את הריהוט הנכון למרפסת שלכם? מדריך מקוצר בשלבים.

השלב הראשון: התאמה לגודל

רוב המרפסות בישראל נבנו בגדלים של 11 מטרים מרובעים ומעלה, שיכולים להתחלק באופנים שונים: מרפסות צרות וארוכות, מרפסות בצורה "קובייה" ומרפסות בצורת "משולש".
מרפסות צרות וארוכות יעניקו חוויה של ישיבת "על בר", שמתמקד באופק ובנוף, ופחות בתוך החוויה במרפסת עצמה.
מרפסות "קובייה" מאפשרות גמישות רבה יותר, כאשר מעוניינים לשבת סביב שולחן עגול, וכך גם הדבר לגבי מרפסות משולשות.

השלב השני: בחירת החוויה

היקף המרפסת הוא עניין נתון, שאין עליו עוררין, אך חוויה היא עניין סובייקטיבי, שניתן בהחלט ליצור בזכות בחירת ריהוט למרפסת.
וכאן זה המקום לחלום, לחשוב על החוויה הנעימה, שתחכה לכם בסוף היום, אולי פינת לאונג' חמימה בחורף או קרירה בקיץ? אולי פינת קפה קטנה? אולי ניתן לשלב את 2 אלו בהרמוניה עם המרחב מאפשר זאת? תוכלו למצוא ברשת מבחר עשיר של רעיונות לעיצוב מרפסות, שפשוט יעוררו בכם השראה, ויאפשרו לכם להתמקד טוב יותר בחוויה, שתרצו לקבל במרפסת שלכם.

השלב השלישי: בחירת החומרים, הגוונים והטקסטורות.

לאחר שהבנתם את המרחב הקיים, היכולות שלו, ואת החוויה, שתרצו לקבל מהמרפסת שלכם, זה הזמן לבחור ריהוט למרפסת, הלכה למעשה לפי שלושה עקרונות:
חומרים, גוונים וטקסטורות.

חומרים- יבחרו עלפי האקלים וכיווני האוויר במקום. אם הינכם דרים ליד ים, או באזור הקרוב לים עם כיווני אוויר מערביים, נסו להימנע מריהוט מתכתי, והתמקדו בריהוט מעץ, פלסטיק, ראטן או כל חומר אחר, שאינו מחליד.
כך גם הדבר לגבי הצל, מרפסות דרומיות הן מרפסות חמות ושטופות שמש, במקרה זה העדיפו ריהוט, שיוכל לעמוד בתנאים אלו.

גוונים- ריהוט למרפסת הוא חגיגה של ממש עם הדפסים מלהיבים, חומרים אסתטיים וים של השראה, זה הזמן לבחור את הגוונים השולטים בעיצוב, מומלץ מאוד להתאים אותם לסביבת הפנים, כך שיווצר חיבור טבעי בין של החללים.

טקסטורות- טקסטורות הן למעשה המרקם של החומר: גס, מתכתי, מעודן ומודרני, ביוכלות להגדיר את האווירה בחלל ולהשלים את המראה הנבחר.
אם בחרתם בריהוט למרפסת בעיצוב מודרני, העדיפו מרקמים קלים, שמשדרים עידון ושקט.
אם בחרתם במראה כפרי יותר, תמיד תוכלו לבחור ריהוט אותנטי יותר, ששומר על הגולמיות שבחומר.

לסיכום, עיצוב המרפסת היא חוויה בפני עצמה, בחירת הריהוט הנכון נעשית בהתאם לגודל המרחב, החוויה, שתרצו להוסיף לחיים וסגנון העיצוב הנבחר, לרבות גוונים, מרקמים וחומרים.

איך תבחרו את הריהוט הנכון למרפסת שלכם?

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

קבוצת Balcon
קבוצת Balcon

חברת בלקון מתמחה בניהול פרויקטים של בניית מרפסות שמש אנו מלווים את לקוחותינו לכל אורך התהליך החל משלב קבלת החלטה משותפת של כל בעלי הנכסים בבניין המשותף, תכנון הפרויקט הוצאת היתרי הבניה ותכנון הנדסי של המרפסת על ידי קונסטרוקטור לחברתנו הניסיון העשיר ביותר בארץ עם מ1000 מרפסות שמש מפלדה ומבטון.

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!