איך תסגרו את המרפסת שלכם בקלות?

 חיסכון כספי גדול! וניהול הפרויקט על ידי טובי המומחים בארץ!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

תוכן עניינים

בכל בית צריך מרפסת. אך לא תמיד המרפסת הפתוחה והחשופה מספקת את המענה המצופה ממנה. כאן כדאי ללמוד על סגירות של מרפסת על מנת שהמרפסת תספק את הדרישות של בני הבית.

ברבים מהבתים ישנה מרפסת שמש מזמינה ומרווחת אך משום מה בני הבית לא ממש נהנים מאותה המרפסת. מבחינתם הם היו סוגרים את המרפסת ועושים ממנה מקום שימושי יותר. אם זה לצורך מגורים ואם זה לצרוך בניית סוכה או סתם כך מרפסת שתהיה מוצלת יותר.

יש כאלה שהולכים על סגירת חורף של המרפסת על מנת שהמרפסת לא תצא משימוש עם בוא החורף. כך או כך, חשוב ללמוד איך וכיצד יהיה זה הכי טוב והכי נכון לסגור את המרפסת.

 

על מה חשוב לשים לב כאשר באים לסגור מרפסת?

ישנם מספר דגשים אשר עליהם יש לתת את הדעת בעת שבאים לסגור מרפסת.

  • המטרה של המרפסת – ראשית חשוב להתייחס למטרה אשר לשמה מבקשים לסגור את המרפסת. יש אנשים שרוצים לסגור את המרפסת לצורך שימוש בה כחדר לכל דבר. אם זה כך, הרי שהסגירה חייבת להיעשות בצורה מאוד מקצועית עם חומרים שיאטמו היטב את קירות המרפסת ואת הגג שלה על מנת שהמקום יהפוך להיות מבודד ואטום ממש כמו כל חדר בבית. סגירות כאלה מבצעים באמצעות בלוקים או חיפויי גבס וכדומה.

כיום מקובל מאוד לסגור את המרפסת באמצעות פאנלים מבודדים שיוצרים את האיטום ואת הבידוד הנדרשים באמצעות חומר קל ונוח לשימוש.

אם המרפסת עדיין תמשיך לשמש כמרפסת רק שבני הבית רוצים אותו יותר פרטי ויותר אינטימי, אפשר ללכת על סגירה הנעשית בזכוכית או לוחות איסכורית, וכדומה. כך המרפסת תהיה מקורה וסגורה אך היא עדיין תהיה מרפסת. אפשר יהיה לפתוח את החלונות וליהנות מהאוויר הפתוח. חשוב לזכור שסגירה כזו לא תהיה הכי נוחה מבחינת מזג האוויר שישפיע על המקום. הוא יהיה קר בחורף וחם בקיץ.

  • עבודה מקצועית עם אחריות – חשוב לפנות לצורך ביצוע העבודה אל חברה מוכרת ובעלת ניסיון בתחום הזה של סגירת מרפסות על מנת שאפשר יהיה לוודא כי אכן הסגירה תיעשה כמו שצריך עם הגימורים המושלמים. חשוב לוודא כי ישנה אחריות על העבודה ולא ייווצר מצב שעם בוא החורף ידלפו מים פנימה ולא יהיה ללקוח כתובת לפנות אליו.
  • קבלת אישורים – חשוב לדעת שיש הרבה מקרים אשר בהם הסגירה של המרפסת מחייבת קבלת אישורים מטעם הרשויות. במיוחד אם מדובר בסגירת המרפסת לחדר שיהפוך להיות חלק אינטגרלי מתוך הבית כולו.

חשוב לטפל בזה לפני שנכנסים לכל ההליך של סגירת המרפסת.

אם תערכו מראש כמו שצריך, תפנו אל בעלי המקצוע הנכונים ותבצעו את העבודה בהתאם לצרכים שלכם תוכלו ליהנות מהמרפסת שלכם ולחוש שאכן ניצלתם ואתם מנצלים היטב את השטח של הבית.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

קבוצת Balcon
קבוצת Balcon

חברת בלקון מתמחה בניהול פרויקטים של בניית מרפסות שמש אנו מלווים את לקוחותינו לכל אורך התהליך החל משלב קבלת החלטה משותפת של כל בעלי הנכסים בבניין המשותף, תכנון הפרויקט הוצאת היתרי הבניה ותכנון הנדסי של המרפסת על ידי קונסטרוקטור לחברתנו הניסיון העשיר ביותר בארץ עם מ1000 מרפסות שמש מפלדה ומבטון.

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!