איך תשדרגו את המרפסת שלכם?

 חיסכון כספי גדול! וניהול הפרויקט על ידי טובי המומחים בארץ!

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

תוכן עניינים

שדרוג המרפסת שלכם

עונת האביב בפתח, הקיץ לפנינו, וזה הזמן להכין את המרפסת לישיבה מרעננת באוויר הפתוח. אין כמו לארח חברים לארוחה קיצית במרפסת, או לשתות קפה ולנשום את אוויר הבוקר הצלול. בשנים האחרונות המרפסת הפכה לחלק חשוב של שטח הבית, ולאזור שבו ניתן לארח, לנוח, לשבת לקרוא וליהנות משפע של צמחים וציוץ הציפורים. לא מעט מחשבה מושקעת בעיצוב המרפסת, בבחירת הריצוף, בבחירת הריהוט, לפעמים גם בתוספת של פרגולה לצורך הצללה.

יש דרכים רבות לשדרג את המרפסת כך שתהיה נוחה לכל מזג אוויר, גם לחום וללחות של ימות הקיץ. אוהבים לראות ירוק בעיניים? הוסיפו עציצים פורחים ותרגישו בגן פורח. רוצים תאורה מעניינת? הוסיפו נורות מעוצבות. רוצים אוויר נעים שמאפשר לשבת במרפסת גם כשחם ולח בחוץ? זה הזמן לשדרג את המרפסת ולדאוג למשב רוח רענן בעזרת מאוורר תקרה למרפסת.

כל מרפסת צריכה משב רוח

הישיבה במרפסת מאפשרת ליהנות מהאוויר, להרגיש את המרחב, אבל לפעמים בקיץ האוויר חם ולח ולא תמיד נעים לשבת ללא מזגן. הפתרון הוא מאוורר תקרה למרפסת, שמאפשר ליהנות מכל העולמות. המאוורר התלוי מעל פינת הישיבה מצנן את הטמפרטורה והופך את הישיבה בחוץ להרבה יותר נוחה ונעימה. את המאוורר כדאי להתאים לגודל המרפסת ולמיקום הרהיטים כדי למקסם את יתרונותיו.

כשבוחרים מאוורר תקרה למרפסת כדאי לדעת שישנם מאווררים בעלי קוטר גדול ומנוע חזק שיכולים לקרר שטח גדול מאוד, בעלי רמת עמידות גבוהה למים ולאבק. את ההפעלה ניתן לבצע בעזרת חוט משיכה, מתג או אפילו שלט, וחשוב שיותקן במקום שאינו חשוף לגשם. אם המרפסת מאוד גדולה תוכלו לשקול התקנת שני מאווררים, אשר יתרונם הנוסף הוא בהרחקת יתושים וזבובים. כדי למקסם את היתרונות של האוורור, תוכלו להתקין גם תאורה המחוברת למאוורר, ובכך תחסכו התקנת גוף תאורה נוסף.

יושב על המרפסת

כדי ליהנות מישיבה נוחה במרפסת, בחרו בריהוט נוח ועמיד בפני פגעי מזג האוויר. בחירת הבדים צריכה לקחת בחשבון אם קרני השמש ואת הגשם, שעלולים לפגוע בריהוט עדין. אם אתם אוהבים לשבת על ערסל או לתלות לילדים נדנדה, מקמו אותם כך שניתן יהיה לנוע בהם ללא הפרעה וללא חסימת המעברים. בחרו בריהוט שיהיה נוח לארח בו ואם אתם אוהבים לארח מספר רב של אנשים, כדאי לבחור בשולחן אשר ניתן להגדילו במקרה הצורך אך שלא יתפוס מקום כשאין צורך בכל גודלו. אם אתם אוהבים להשתמש במנגל המוצב במרפסת, מקמו אותו כך שהעשן לא יפריע לסועדים הישובים סביב השולחן.

ירוק בעיניים

אם המרפסת נותנת הרגשה של ישיבה בחוץ, באוויר הפתוח, מה יותר מתאים מעציצים וצמחיה ירוקה להשלמת ההרגשה? השקיעו מחשבה בבחירת עציצים לפי תכונותיהם כצמחי צל או צמחי שמש ומקמו אותם כך שיוכלו לפרוח לאורך זמן.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

קבוצת Balcon
קבוצת Balcon

חברת בלקון מתמחה בניהול פרויקטים של בניית מרפסות שמש אנו מלווים את לקוחותינו לכל אורך התהליך החל משלב קבלת החלטה משותפת של כל בעלי הנכסים בבניין המשותף, תכנון הפרויקט הוצאת היתרי הבניה ותכנון הנדסי של המרפסת על ידי קונסטרוקטור לחברתנו הניסיון העשיר ביותר בארץ עם מ1000 מרפסות שמש מפלדה ומבטון.

למאמרים נוספים בנושא:

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!