איך תשדרגו ותשביחו את הנכס שלכם – ממרפסות שמש ועד חימום תת רצפתי

 חיסכון כספי גדול! וניהול הפרויקט על ידי טובי המומחים בארץ!

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

תוכן עניינים

בעידן הנוכחי הדיירים כבר יודעים שחשוב מאוד להשקיע בסביבת המגורים. הבית של היום הוא הנכס המניב של מחר. ככל שהבית יהיה יותר מודרני ויכלול יותר פיצ'רים שיהפכו אותו לאטרקטיבי בזירה הנדל"נית כך הוא יהיה שווה יותר. איך אפשר לשדרג את הנכס ולהעצים כך את איכות החיים וליהנות מסביבת מגורים מפנקת במיוחד?

כל בית צריך מרפסת


אין ספק שהיום מרפסת היא החלק הנחשק ביותר בבית. מי לא היה רוצה לצאת החוצה עם כוס קפה, לארח חברים ל"על האש" או לקרוא ספר באוויר הפתוח והכל בלי לזוז מהבית? מרפסות מעלות משמעותית את יוקרת הנכס ומשדרגות את סגנון החיים. היום אפשר לרכוש דירות עם מרפסות ואפילו להוסיף מרפסת שמש מפוארת בתהליך בנייה ייחודי במידה והנכס עומד בקריטריונים והרשות אישרה את התהליך. אלה יכולות להיות מרפסות בנויות או תלויות, כאלה עם מעקה זכוכית היוצר מראה אוורירי ומיוחד או כאלה עם עדניות פרחים וצמחיה הנותנת אווירה של רוגע ושלווה. את המרפסת עצמה אפשר להשביח באמצעות החלפת האריחים או הוספת דק עץ אלגנטי שעמיד בתנאי מזג האוויר המשתנים. אריחים המשרים תחושת חמימות ומגדירים את המרחב של המרפסת באלמנט ויזואלי ששונה מסלון הבית.
כדאי לדאוג גם לפתרונות הצללה ייחודיים כמו למשל, גזיבו שהוא אוהל נייד שאפשר להעביר ממקום למקום או פרגולת עץ או פרגולה חשמלית שמאפשרת שליטה בפתיחתה ובסגירתה. חלק בלתי נפרד משדרוג המרפסת קשור גם לבחירה בריהוט גן שיאפשר לכם ליהנות מאתנחתא במרפסת הצמודה ולארח חברים ובני משפחה. מערכת ישיבה מפוארת ומפנקת לצד שולחן אוכל נפתח או שולחן בר גבוה, לפי חלוקה הגיונית של המרחב. אפשר גם להציב ערסל או כיסא נדנדה וכמובן להקצות אזור שעשועים לילדים עם טרמפולינה, מגלשת פלסטיק וארגז חול. להפוך את המרפסת לשכיית חמדה אמיתית!

החום במרפסת תלויה מגיע מלמטה


דיירים רבים היום מחפשים את האלטרנטיבה המוצלחת ביותר לחמם את הרצפה ואין ספק שלפתרון כמו חימום תת רצפתי יש הרבה יתרונות להציע למשתמשים. מדובר בחימום שיכול להיעשות בצורה חשמלית או באמצעות חימום מים ונחשב לאלטרנטיבה בטוחה וידידותית לסביבה. יתרונות נוספים הם שהחום שמקורו ברצפה מחמם היטב את כפות הרגליים וכך את יתר הגוף, הוא מפזר חום בצורה אחידה במרחבים קטנים וגדולים כאחד ושומר על מראה אסתטי של החלל כי הוא נסתר תחת האריחים. בנוסף, כאשר משווים הוצאות על חימום מסוג אחר לעומת חימום זה ניתן לראות שמדובר בפתרון חסכוני לאורך זמן. ניתן לבצע בתהליך הבנייה או השיפוץ כאשר כל בית כולל דירות יכול לבצע תהליך של חימום תת רצפתי ואפילו לשלוט בחימום דרך פלטפורמות של בית חכם המאפשרת שליטה מרחוק בבית.

הבית חכם יותר מתמיד


מערכות בית חכם וחשמל חכם נכנסות לכל דירה ומתאימות לכל מי שרוצה לאמץ את הטכנולוגיה של שליטה מרחוק. הכוונה היא שתוכלו להפעיל כבר מהטלפון הסלולרי שלכם עוד מהרכב את המזגן, לכוון אותו לטמפרטורה הנוחה ביותר ואפילו להרים את התריסים החשמליים ולהיכנס לבית ממוזג ומואר היטב. קיימים שני סוגים של בית חכם: קווי ואלחוטי, כאשר השיטה האלחוטית מאפשר לשדרג את הבית בכל עת במערכת אלחוטית ולא מצריכה תכנון מקדים כמו המערכת הקווית. לרוב יוקצה אזור לפיקוח ובקרה ובכל מקרה, מדובר בפאנלים שמחליפים את המפסק הקיים ומאפשרים להפעיל את המזגן, אזעקה, חימום תת רצפתי, תריסים, אינטרקום ומערכות חשמליות נוספות.

בבואכם להשביח את הנכס חשבו לטווח ארוך! מרפסות שמש שיעצימו את ההנאה, חימום תת רצפתי ופתרונות בית חכם לסביבת חיים מפנקת במיוחד.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

קבוצת Balcon
קבוצת Balcon

חברת בלקון מתמחה בניהול פרויקטים של בניית מרפסות שמש אנו מלווים את לקוחותינו לכל אורך התהליך החל משלב קבלת החלטה משותפת של כל בעלי הנכסים בבניין המשותף, תכנון הפרויקט הוצאת היתרי הבניה ותכנון הנדסי של המרפסת על ידי קונסטרוקטור לחברתנו הניסיון העשיר ביותר בארץ עם מ1000 מרפסות שמש מפלדה ומבטון.

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!