איך תתאימו את המרפסת שלכם לכלב קטן?

 חיסכון כספי גדול! וניהול הפרויקט על ידי טובי המומחים בארץ!

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

תוכן עניינים

כלבים קטנים ידועים בצורך שלהם בהרגשת בית. ברוב המקרים הם אינם מותאמים לחיות באופן קבוע מחוץ לבית וזקוקים למעטפת שתאפשר להם מצד אחד את ההרגשה של להיות מחוץ לבית ומצד שני את ההרגשה העוטפת והנעימה שיש בבית. רוב הבתים כיום הם בתי מגורים בבניין וההרגשה הזו של חוץ ופנים עבור הכלבים הקטנים מתאפשרת אודות למרפסות השמש שקיימות ברוב הבניינים. מרפסות השמש מצד אחד נותנות את ההרגשה שאנו נמצאים בחוץ ומצד שני הן למעשה חלק בלתי נפרד מהבית. בכתבה הבאה תוכלו להבין איך לייצר סביבה מושלמת בתוך המרפסת עבור הכלב שלכם.

איך לייצר במרפסת סביבה של חצר עבור הכלב?

כדי שהמרפסת שלכם תרגיש כמו חצר עבור כלב נבון שמעוניין במרחב, עליכם לייצר בתוכה אלמנטים שקיימים בחצר. נכון, להביא אדמה עם דשא זה תסריט פחות ריאלי, אך לשים שטיח של דשא סינטטי זה ללא ספק אפשרות מצוינת שיכולה להפוך את המרפסת לסוג של חצר. באופן כללי הכנסת אלמנטים ירוקים למרפסת יהפכו אותה לחצר מצוינת עבור הכלב הקטן והמתוק. אפשר לייצר הזוועה על מעקות המרפסת בצורת עלים ירוקים ואדניות עם צמחי תבלין, רק חשוב לא לשים יותר מידי, שגם יהיה לכלב מקום לשחק במרפסת.

איך לייצר במרפסת תחושת חמימות עבור הכלב?

תחושת החמימות נוצרת על ידי אלמנטים המסמלים עבור הכלב בית. תוכלו לשים לכלב שלכם במרפסת את בית המלונה שלו או ספת הרביצה שלו. כמו כן, האוכל והמים שלו יכולים להיות גם במקום זה. עוד משהו שיכול להכניס חמימות עבורו של בית, זה לשים ליד בית המלונה שלו גם כמה מהמשחקים שלו. אולי זה נשמע המון דברים ביחס למרפסת קטנה, אך מרפסות השמש שנבנות כיום הן מרפסות יחסית גדולות בגודל 12 מ"ר במינימום ולפעמים אף יותר מזה. אם תשימו את הציוד של הכלב באחת הפינות, זה לא יתפוס הרבה מקום ואפילו יוסיף חן למרפסת שלכם.

איך לשלב חיי כלב במרפסת יחד עם פינת ישיבה?

אז למעשה, דירה עם מרפסת משמשת כמובן גם את בעלי הבית ולא רק את הכלב ואנו מעוניינים לשים במרפסת גם פינת ישיבה עבורנו. אם מדובר במרפסת קטנה יחסית, ההמלצה היא לשים פינת ישיבה קצת יותר קומפקטית. אם יש לכם מקום במרפסת, תוכלו לייצר פינת ישיבה בצד אחד שתהיה עבורכם ופינה לכלב בצד השני, כך למעשה תייצרו את ההפרדה הנכונה ומרחב מדויק יותר בתוך המרפסת. זכרו, המטרה היא לשלב בחלל אחד עיצוב שיהיה נעים לכל מי ששוהה בבית ובמרפסת.

לסיכום, כלב קטן זקוק לחום של הבית ולמרחב של בחוץ. מרפסת בבית יכולה לשלב את שני העולמות האלו יחד בצורה יפה. בעזרת עיצוב נכון ומדויק תוכלו לאפשר לכלב שלכם מקום נוח. מידע נוסף על כלבים קטנים אפשר למצוא באתר כלב נבון.

 

 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

קבוצת Balcon
קבוצת Balcon

חברת בלקון מתמחה בניהול פרויקטים של בניית מרפסות שמש אנו מלווים את לקוחותינו לכל אורך התהליך החל משלב קבלת החלטה משותפת של כל בעלי הנכסים בבניין המשותף, תכנון הפרויקט הוצאת היתרי הבניה ותכנון הנדסי של המרפסת על ידי קונסטרוקטור לחברתנו הניסיון העשיר ביותר בארץ עם מ1000 מרפסות שמש מפלדה ומבטון.

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!