אילו אישורים צריך בעת התקנת מרפסת?

 חיסכון כספי גדול! וניהול הפרויקט על ידי טובי המומחים בארץ!

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

תוכן עניינים

הוספת מרפסת היא בקשה נפוצה למדי, אך חשוב מאוד להכיר את חוק המרפסות לפני שממשיכים בכל החלטה. מרפסות הן "גג הבולט מעבר לקירות הבניין בצד אחד או יותר, נתמך בעמודים או קירות". עם זאת, חשוב שיהיה לך היתר בנייה למרפסות לפני הוספת אחת לנכס שלך.

חוק המרפסות קובע כי, תוספת לבניין צריכה לעבור אישור עצמאי לפני הקמתה. היתרי בנייה למרפסות והתקנותיהן ניתן לקבל מהעירייה ובדרך כלל מצריכים תכניות אדריכליות והנדסיות מבניות.

היתר בנייה למרפסות מחייב בקשה מפורטת עם תכניות הנדסיות אדריכליות ומבניות המוגשות למחלקת תכנון ערים בעירייה לאחר העברת מספר בדיקות של אנשי מקצוע מתחומים שונים.

 

אילו אישורים צריך לפני התקנת מרפסת?

ישנם חוקים ותקנות מסוימים שיש לפעול לפיהם בעת הוספת מרפסת או מרפסת בנכס מגורים או מסחרי. על מנת לברר מה כולל היתר בנייה למרפסות, יש להתייעץ עם מחלקת הבנייה המקומית.

על מנת להתקין מרפסת, עליך להיות בעל האישורים הבאים:

  • היתר בנייה ממחלקת הבנייה המקומית שלך, אשר יחייב אותך להגיש תכוניות ברורות לפרויקט שלך ולקבל אישורים נחוצים ונייחים.
  • אתה גם חייב לקבל אישור התקנת חשמל אם נדרש על ידי הנייח.
  • כמו כן תצטרכו לקבל היתר חפירה על מנת לחפור באדמה לכל בניה.

 

מה ההיתרים הדרושים להוספת מרפסת?

סעיף זה דן מהו חוק המרפסות, הוספת מרפסות ומהם היתרי הבנייה הדרושים:

חוק המרפסות: מרפסת או מרפסת סגורה למחצה היא פלטפורמה הנתמכת בעמודים או עמודים היוצרים שלוחה של הבניין. המאפיין העיקרי הוא שהוא תלוי על הפנים, או שהוא פתוח לחוץ בקצה אחד.

הוספת מרפסות: אם ברצונך להוסיף מרפסת לביתך, עליך לפנות למחלקת הבנייה המקומית כדי לראות אם יש דרישות כלשהן להיתרי בנייה.

היתרי בנייה: בעת הוספת מרפסות, עליך לקבל אישור מהעירייה או מבניין העירייה שלך.

 

איזה ציוד נדרש להתקנת מרפסת?

בטיחות היא דאגה עליונה בעבודה בגובה. בנוסף, בעת התקנת מרפסת, בטיחות הלקוחות והעובדים שלך הופכת לדאגה מדי. ציוד לעבודה בגובה מתאים יכול להפחית את סיכוני הנפילה מגובה.

יש הרבה בעיות בטיחות שעולות בעבודה בגובה. לדוגמה, בעת התקנת מרפסת, ייתכן שתצטרך לעבוד בגובה באמצעות סולמות. בעבודה עם סולמות, חשוב להצטייד בציוד הנכון.

רתמות לעבודה בגובה: רתמות אלו מעוצבות באופן שיעזור להחזיק את הגוף בצורה בטוחה בעבודה בגובה.

רתמות בטיחות: רתמות אלו מסייעות בתמיכה במשקל מנפילות ובהפחתת הסיכון לפציעות מנפילות. הם מגיעים עם מכשיר השולט בכמה עומס הם יכולים לתמוך בהתאם למשקל ולגודל שלך, מה שהופך אותם לבטוחים גם אם הם משתחררים במהלך משימות העבודה שלך בגובה.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

קבוצת Balcon
קבוצת Balcon

חברת בלקון מתמחה בניהול פרויקטים של בניית מרפסות שמש אנו מלווים את לקוחותינו לכל אורך התהליך החל משלב קבלת החלטה משותפת של כל בעלי הנכסים בבניין המשותף, תכנון הפרויקט הוצאת היתרי הבניה ותכנון הנדסי של המרפסת על ידי קונסטרוקטור לחברתנו הניסיון העשיר ביותר בארץ עם מ1000 מרפסות שמש מפלדה ומבטון.

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!