בניה קלה של מרפסות מעץ

 חיסכון כספי גדול! וניהול הפרויקט על ידי טובי המומחים בארץ!

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

תוכן עניינים

רוצים לשפר את הבית וליהנות מאיכות חיים טובה יותר? אין ספק כי שיפור מבנה קיים על ידי הקמת מרפסת מעניק איכות חיים ומגורים משופרת לאין ערוך. אחת האפשרויות הטובות ביותר להקמה או לתוספת של מרפסות נעשית בשיטה הקלה (כלומר, בניה קלה). וליתר דיוק מדובר בבניה קלה תוך שימוש בעץ. אין צורת ביציקות של מלט ובטון ולא צריך עבודות הכנה מסובכות ויקרות. נסביר על עקרונות הבניה הקלה ומדוע הבחירה בעץ אידיאלית מבחינות רבות.

הכירו את העקרונות החשובים של הבניה הקלה

עיקרון מאוד מרכזי של בניה קלה הינו כזה: מבצעים פרויקט של בניה, מבנה שלם או תוספת, בשיטה מאוד מהירה. השיטה הזאת מביאה עימה עלות מאוד מופחתת, ביחס לשיטות אחרות. אפשר להשיג זאת בזכות העבודה שההקמה נעשית בחלקה הגדול מראש. כלומר, מהקמה של חדר ועד הקמה של מרפסת או אפילו צימר שלם, הביצוע מביא לכך שמביאים תוצר מוגמר למקום הרצוי. לבסוף, יש רק להקים את כל הדרוש באתר עצמו, בהרכבה וחיבור מהירים למדי. זה תהליך חסכוני בחומרי גלם, יותר נקי, מאוד ידידותי, יותר מהיר וכאמור, עולה הרבה פחות לקבלן ולצרכן.

היתרונות של בניה קלה של מרפסות מעץ

לבניה קלה תוך שימוש בעץ, לצורך הקמת מרפסות, יתרונות מרובים ביותר. את היתרונות מבחינת עלות ההקמה ומהירות הביצוע כבר הזכרנו. אך יש עוד כמה וכמה יתרונות ותועלות חשובים נוספים.

  • גמישות – העץ הינו חומר גלם גמיש ביותר וניתן לעצבו למגוון פתרונות. ניתן להקים פרגולת עץ מפוארות, מרפסות רחבות, חדרים סגורים, סגירת מרפסות. אפשר להקים מעץ גם עליות גג נאות ושלל מבנים ניידים. כל זאת, בכל שילוב רצוי.
  • משקל – בהקמה של מרפסת תלויה מעץ, אין צורך ליצור תשתית כבדה ומגושמת של בטון משולב פלדה. מכיוון שהעץ הינו חומר יחסית גמיש וקל משקל, הוא מתאים ומשתלב גם במבנים שבהם לא רוצים או לא ניתן להקים יציקות בטון.
  • עלות וקיימות – העץ הינו חומר גלם טבעי, נפוץ וכזה שניתן גם למחזר. עלותו נוחה ביחס לחלופות כמו חומרי בניין שצריך לחצוב מן האדמה. מכיוון שזהו חומר גלם מתחדש וצומח, הוא נחשב לחומר בר קיימא. ניתן להשיג עצים מתוך יערות מהירי צמיחה.
  • מגוון עיצובים לבחירה – בעזרת סוגי עצים נבחרים, ניתן להקים מרפסות בכל מיני עיצובים רצויים. מעיצובים סטנדרטיים ועד לעיצובים מרהיבים באופן מיוחד. הכל בהתאמה לשאיפת הלקוח, לעיצוב אדריכלי של המבנה ולסביבתו הקרובה.
  • תחזוקה פשוטה מבטיחה עמידות גבוהה – עץ המשמש לצורך הקמת קירות ומרפסות ומעקות עובר טיפולים מיוחדים שהופכים אותו לעמיד למזג האוויר. על בסיס כמה כללי תחזוקה פשוטים, ניתן עוד להאריך את העמידות פי כמה וליהנות ממרפסת נהדרת לשנים ארוכות. בארה”ב, לדוגמא, שם מקובלת מאוד בניה בעץ, עומדים על תילם בתים ומרפסות מעץ מזה עשרות שנים ויותר.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

קבוצת Balcon
קבוצת Balcon

חברת בלקון מתמחה בניהול פרויקטים של בניית מרפסות שמש אנו מלווים את לקוחותינו לכל אורך התהליך החל משלב קבלת החלטה משותפת של כל בעלי הנכסים בבניין המשותף, תכנון הפרויקט הוצאת היתרי הבניה ותכנון הנדסי של המרפסת על ידי קונסטרוקטור לחברתנו הניסיון העשיר ביותר בארץ עם מ1000 מרפסות שמש מפלדה ומבטון.

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!