גריל גז למרפסת – כי מגיע גם לכם ליהנות

 חיסכון כספי גדול! וניהול הפרויקט על ידי טובי המומחים בארץ!

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

תוכן עניינים

האם ידעתם שבישראל קיים חוק נגד החזקת מנגלים במרפסות של בניינים משותפים? הסיבה לכך ברורה; העשן והריח עלול להפריע לשכנים. אז מה עושים כשבכל זאת רוצים ליהנות מארוחה בשרית מצוינת מבלי להפריע לאף אחד? כמובן, גריל גז למרפסת הוא הפתרון האולטימטיבי, ולמרבה המזל אפשר למצוא אותו במרפסות רבות יותר ויותר ברחבי הארץ! אם עדיין לא הצטרפתם לחגיגה, המאמר הזה בדיוק בשבילכם!

גריל גז למרפסת בעל יתרונות נפלאים לחובבי הבשרים

בין אם עברתם לאחרונה או שכבר שנים אתם מתגוררים בדירה בבניין משותף, כנראה המחשבה על גריל גז למרפסת עברה במוחכם יותר מפעם אחת. אין זה פלא, על-האש הוא חלק בלתי נפרד מההווי הישראלי וקשה לנו להתנתק ממנו. כמה טוב שאין כל צורך להתנתק, ושאפילו יש אופציה שמאפשרת ליהנות מכל זה בלי לעבור על החוק!!

  • בלי ריחות חזקים – הניחוחות הנפלאים של על האש נובעים בשל השימוש במנגל פחמים. העשן שנפלט מהם, נדבק אל הבשרים הנצלים על גבי רשת הצלייה, מה שיוצר קומבינציה של ריחות שאי אפשר להשיג בשום דרך אחרת מלבד צלייה על המנגל. מכיוון שכאן מדובר בגז, כמעט ואין ריחות מיוחדים או חזקים מידי שעלולים להפריע.
  • והטעם? – נכון חשבתם שיש קטצ'? אז זהו, שלא! נכון שאנחנו לא משתמשים בפחמים, אבל זה ממש לא משפיע על איכות הטעם, להפך! עבור מי שמעוניין ליהנות מארוחה בשרית המאופיינת בטעמים אותנטיים (אלא אם כן בחרנו לתבל את הבשרים כמובן), גריל הגז הוא הדרך להשיג את המטרה.
  • ניקיון פשוט – אחד החסרונות העיקריים של מנגל פחמים, טמון בעובדה שהוא דורש לא מעט תחזוקה וטקס ניקיון ארוך לאחר השימוש. ביננו? זה די מרגיז שצריך להתעסק בניקיונות אחרי ארוחה כבדה, במקום ללכת לנוח. מנגל הגז לעומת זאת אינו דורש את הניקיונות הארוכים הללו. נכון שצריך לשמור על הניקיון שלו, אבל מספיק לנקות את רשת הצלייה לאחר השימוש ופעם בתקופה, לבצע ניקיון יסודי יותר על המכשיר כולו.
  • על האש בקלי קלותגריל גז למרפסת כמו שאפשר לראות הוא פתרון קסם לבעלי הדירות בבניינים משותפים, שלא רוצים לוותר על החוויה המהנה והמשפחתית של על האש כמו שאנחנו הישראלים כל כך אוהבים. הוא מאפשר לנו להשיג את המטרה בלי להתאמץ ובלי להפריע לאף אחד!

אתם עומדים לנטוש את המטבח ולעבור למרפסת

סתם, כנראה שלא, אבל המרפסת שלכם עומדת להפוך להרבה יותר אטרקטיבית עם גריל גז למרפסת או אפילו גריל חשמלי למרפסת במידת האפשר, והארוחות הנהדרות שתכינו בעזרתם. אז למה אתם מחכים? כל שעליכם לעשות זה למצוא את הדגם המתאים לכם ביותר, ולהזמין את החבר'ה לערב (או צהרים) של פטפוטים, השלמת פערים וכמובן – אוכל מעולה מעשה ידכם.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

קבוצת Balcon
קבוצת Balcon

חברת בלקון מתמחה בניהול פרויקטים של בניית מרפסות שמש אנו מלווים את לקוחותינו לכל אורך התהליך החל משלב קבלת החלטה משותפת של כל בעלי הנכסים בבניין המשותף, תכנון הפרויקט הוצאת היתרי הבניה ותכנון הנדסי של המרפסת על ידי קונסטרוקטור לחברתנו הניסיון העשיר ביותר בארץ עם מ1000 מרפסות שמש מפלדה ומבטון.

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!