הוספת מרפסות שמש לבניין חדש

 חיסכון כספי גדול! וניהול הפרויקט על ידי טובי המומחים בארץ!

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

תוכן עניינים


מה קורה כאשר אנו מעוניינים להנות מחצר שמשית ונעימה אך אנו גרים בבית ללא מרפסת או שאין לנו תקציב לקנות דירת קרקע עם מרפסת. לא כולנו יכולים לגור בדיקת קרקע וישנם אנשים שאף מעדיפים שלא לגור בדירות קרקע מסיבותיהם אבל עדיין רוצים להרגיש את השמש ולקבל את תחושת החצר השמשית. כיום, טכנולוגיות וציוד הבנייה מאפשר לעשות את השילוב בדמות הוספת מרפסות שמש לבניין מגורים. ולא מדובר על מקרים נדירים.

בכל עיר ופאתיה ניתן לראות כיום בניית מבני מגורים חדשים. דירות חדשות בצפון ובדרום נבנות כדי להתאים לצרכים של תושבי ישראל ולגדילת האוכלוסייה ביחס לשטחי המגורים הקיימים וכמובן ביחס לעלויות הדירות הקיימות. ובניגוד לשיפוץ מבנים קיימים, בנייה חדשה יכולה מלכתחילה לכלול מרפסות שמש ולאפשר לדיירים להנות מהחוץ גם כשהם גרים בקומות.


מרפסת שמש – החצר המודרנית

למי שחושש מרפסת תלויה לא פחות טובה מחצר מודרנית וישנם מקרים, שכמובן תלויים במיקום ובתקציב שאף יותר טובה. ניתן לגדל עציצים וצמחי תבלינים במרפסת שמש. ניתן לצאת ולהתאוורר, לנוח, לפתוח את הבוקר ברוח רעננה ולהתחמם בקרני השמש המלטפות. ישנן מרפסות המעניקות גם פרטיות לפי מבנה ומיקום הדירות שזהו יתרון חשוב גם כן. ניתן אף להציב ריהוט גן ולקבל את חוויית החצר כפי שרוצים אותה ורגילים לקבלה בחצר הקלאסית.

הוספת מרפסת שמש

באופן אידאלי, כמובן עדיף לבנות את מרפסת השמש ביחד עם בניית המבנה כולו. אך, גם בבניינים קיימים חדשים ניתן להוסיף מרפסת שמש ולשלבה באופן טבעי עם תשתית הבניין כולו.

חשוב לוודא שאתם עומדים בתקנות הבנייה הנדרשות, שאינכם מפריעים או פוגעים באיכות החיים של השכנים שלכם ובוחרים איש מקצוע אשר יוסיף את המרפסת באופן בטוח ומבלי לעגל פינות. במקרה זה, בניגוד לחצר, קריסת מרפסת שמש יכול לגרום לפציעות ואף למוות. אין להקל ראש בבטיחות.

מי הפונקציה המקצועית האחראית להוספת מרפסת שמש

ישנן שלוש דמויות מקצועיות העוסקות בתחום והן אדריכל, מהנדס וקבלן. לכל פרוייקט כזה יש מספר שלבים. שלב התכנון שכולל את ההיבט העיצובי, המתארי, הטכני והבטיחותי של הפרוייקט. שלב האישורים והבירוקרטיה שכמובן כולל את כל המסמכים הנדרשים מהרשויות השונות ותשלום המיסים והעמלות. שלב הביצוע האחרון כולל את בחירת החומרים, בעלי המקצוע השונים, הבנייה וכמובן הפיקוח על איכות ובטיחות בעבודה

לעתים ישנן חברות בנייה המעסיקות את כלל בעלי המקצוע השונים, בקיאות בהליכים הבירוקרטיים ובעלות נסיון בהרמת פרוייקטים מסוג זה. בבחירה בחברת בנייה, סביר שהם יצמידו את בעלי המקצוע הרלוונטים ויעזרו בכל הליך האישור ובפתרון תקלות ובעיות שיעלו תוך כדי הוספת מרפסת שמש.

מדובר על פרוייקט שבסופו תוכלו להנות מקרני השמש, מהשקט, ומהמרחב בדיוק כמו בחצר שבקרקע.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

קבוצת Balcon
קבוצת Balcon

חברת בלקון מתמחה בניהול פרויקטים של בניית מרפסות שמש אנו מלווים את לקוחותינו לכל אורך התהליך החל משלב קבלת החלטה משותפת של כל בעלי הנכסים בבניין המשותף, תכנון הפרויקט הוצאת היתרי הבניה ותכנון הנדסי של המרפסת על ידי קונסטרוקטור לחברתנו הניסיון העשיר ביותר בארץ עם מ1000 מרפסות שמש מפלדה ומבטון.

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!