מרפסת תלויה מחיר

 חיסכון כספי גדול! וניהול הפרויקט על ידי טובי המומחים בארץ!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

תוכן עניינים

מרפסת תלויה נועדה על מנת לאפשר לרבים שגרים בבניין משותף לצאת החוצה מהדירה אל המרחבים הפתוחים, וליהנות מיום כיפי של רוח טובה או שמש נעימה.

ואכן כיום, רבים רוצים לדעת בכל הנוגע אל בניית מרפסת תלויה: מחיר, דרך בנייה ועיצוב. לכן ריכזנו עבורכם את המידע החשוב שכל אחד כדאי שיכיר בזמן בניית תוספות לדירה.

מרפסת תלויה מחיר, עיצוב ודרך בנייה

מרפסת תלויה הפכה לאחת הדרכים הפופולאריות והקלות ביותר להוספת מרחב חיצוני כיפי ואטרקטיבי לדירה בבניין משותף, בעוד שכיום באמצעות חוק המרפסות ניתן להוסיף מרפסת או לסגור מרפסות ללא צורך באישורי השכנים אלא רק בקבלת אישור אודות התוספת מהרשות המקומית.

כיצד בונים מרפסת תלויה?

מרפסת תלויה מאפשרת לרבים לבצע בנייה קלה יותר של התוספת ולהקים ללא פגיעה במראה הבניין וללא ימי עבודה מרובים, מרפסת כיפית ונעימה כמו גם יציבה שיכולה להכיל יותר מ 3,000 אנשים!

בכל הנוגע לבניית המרפסת, חשוב לדעת כי מרפסות תלויות הנבנות על ידי חברות מקצועיות הן כאלה שנבנות בעיקר בתמיכה של תושבות פלדה אשר מתחברות לשלד הבניין. תהליך הבנייה נעשה על ידי עיגון מכני של שלד המרפסת בתוך הבטון הקיים וחיזוק התשתיות באמצעות דבקים מיוחדים בתעשייה.

המרפסת שנראית כתוספת מעוצבות ומבורכת במבנה, מחזיקה מעמד ומשקל רב באמצעות עיגון מוטות הפלדה ובכך קבלת מרחב חיצוני יציב ובטוח. לאחר עיגון השלדה אל הבניין, מתחילים להוסיף את המעקות למרפסות, כמו גם את הריצוף ושאר אלמנטים דרושים ובכך קבלת מרחב חיצוני בטוח ויציב.

https://www.youtube.com/channel/UCB-rxjKVawTqJaWtAqW9rDA

ומה לגבי המחיר?

בכל הנוגע לבניית מרפסת תלויה, מחיר ועלויות הבנייה תלויים גם בחומרים שתבחרו לבנות עמם את המרפסת, כמו גם בסוג הבנייה, כאשר בנייה קלה הנעשית באמצעות פרופילים מאלומיניום – נחשבת אטרקטיבית מבחינת המחיר וגם פרקטית יותר בכל הנוגע לבנייה.

את המרפסות מעצבים כמובן בהתאמה לאופי המבנה ולאופי הדירה בה מבצעים את התוספת, בעוד שכיום ניתן לקבל השראה לעיצוב מרפסות על ידי רשת האינטרנט בה אפשר למצוא מגוון רחב של עיצובי מרפסת תלויה במבנים שונים.

לסיכום, מרפסת תלויה, מחיר המרפסות, אופן העיצוב והדרך לבנות ולעצב –  כולם תלויים באנשי המקצוע המומחים שתבחרו, בעוד שבחירה במקצוענים תבטיח לכם מרפסת בנויה לתלפיות, יציבה ויפה!

מרפסת תלויה מחיר

 

הוספת מרפסת שמש מחיר – המרפסת הייחודית לישראל

הישראלים הם חלוצים בתחומים רבים, די אם נזכיר את כיפת ברזל, את חיל האוויר המצוין שלנו או את הטפטפות והוויז שהמציאו בארץ בכדי להדגים כי אמרה זו נכונה מאין כמותה. לא סתם כל כך הרבה זוכי פרס נובל היו יהודים והדבר מעיד כאלף עדים על המוח היהודי הייחודי והמיוחד אשר השפיע על מהלך העולם אולי יותר מכל עם אחר. גם בתחום הבנייה ניתן לומר בביטחון רב כי לישראלים יש השפעה עצומה ואחת הדוגמאות המובהקות לכך היא ההמצאה של מרפסת השמש. מרפסת שמש היא דבר ייחודי לישראל והיא בעלת יתרונות רבים אל מול מרפסת רגילה. על רקע זה ברור מדוע בישראל השאלה המשפט הוספת מרפסת שמש מחיר היא כה נפוצה ורבים מתעניינים בנושא זה.

הוספת מרפסת שמש מחיר – בצעו סקר שוק מקיף לפני שאתם בוחרים איש מקצוע

אם כן המשפט הוספת מרפסת שמש מחיר הוא כה נפוץ ואין ספק כי הוא מראה עד כמה חשוב לישראלים לקבל מחיר טוב כאשר הם משפצים את המרפסת שלהם. זה בכלל לא משנה מה מראה חשבון הבנק שלכם והאם אתם מרוויחים מחישים אלף שקל בחודש או עשרת אלפים שקלים בחודש סביר מאוד להניח כי אתם תרצו לקבל את המחיר הטוב ביותר על בניית מרפסת השמש שלכם. כחלק מכך אנחנו ממליצים לכם לבצע סקר שוק מקיף שבו תוכלו לבחון את אנשי המקצוע השונים שיבנו לכם את מרפסת השמש. כך תוכלו לבנות את המרפסת הטובה ביותר וגם לקבל את המחיר הטוב ביותר מאיש המקצוע.

הוספת מרפסת שמש מחיר – שקלו לפקח על העבודות לבד

הוספת מרפסת שמש מחיר היא דבר משמעותי ביותר ואת זאת כבר ציינו, לכן עולה השאלה ההכרחית כיצד אנחנו יכולים לצמצם את העלויות של הבנייה. מה אנחנו יכולים לעשות בכדי לקבל מחיר יותר נמוך על בניית המרפסת? התשובה היא שאחד הדברים הטובים ביותר שאתם יכולים לעשות בכדי לקבל מחיר נמוך על בניית המרפסת זה לפקח לבד על העבודות של המרפסת. במקום לקחת קבלן מרכזי אתם יכולים להזמין את אנשי המקצוע לבד וזה יחסוך לכם את העלויות שלהעסקת הקבלן עלויות אשר יכולות להסתכם בכמה אלפי או עשרות אלפי שקלים תלוי בגודל המרפסת שאותה אתם מתכננים לבנות בביתכם.

הוספת מרפסת שמש מחיר – אל תתפשרו על איכות העבודה

בכל מקרה כאשר אתם מחליטים לבצע הוספת מרפסת שמש מחיר אתם צריכים לשים דגש עצום על איכות העבודה שתבוצע וזאת ללא קשר אם אתם מחליטים לקחת קבלן או לא. עליכם להבטיח כי המרפסת תיבנה בצורה הטובה ביותר שיש וזאת מכיוון שהדבר קשור באופן הדוק לחייכם וישפיע על השאלה האם המרפסת בטיחותית או לא.

הוספת מרפסות שמש

החלטתם על מרפסת פלדה לביתכם? יש לך היתר בניה? עם מרפסת פלדה מחיר תוכלו לקבל מרפסת פלדה בתקציב שלכם. לכן בטרם בחירת מרפסת פלדה חשוב לדעת האם מרפסת פלדה מחיר יקר או מפרסת פלדה מחיר זול.

מהם הגורמים שמשפיעים על מרפסת פלדה מחיר?

מרפסת הפלדה הפכה בשנים האחרונות לשכיחה ביותר ברוב הבתים. מעבר לזה שהיא משפרת את איכות החיים של הדיירים, היא גם מעלה את ערך הנכס עצמו וגורמת לאנשים שונים להימשך אליה ולהזמין אותה גם לביתם. מעבר לכך ישנם כמה גורמים עיקריים שמשפיעים על מרפסת פלדה מחיר, גורמים אלה כוללים:

מס' היחידות המפרסות שנוספות לבניין- כמות המרפסות אשר נוספות לבניין כוללות בין היתר הוצאות קבועות שהקבלן נושא בהן בלי קשר לכמות המרפסות המוזמנות. מדובר על הוצאות קבועות ולכן ככל שיש יותר בעלי דירות בבניין עצמו כך הוספת מרפסות הפלדה התלויות ומחירן זול יותר.

שטח המרפסת התלויה- ככל ששטח המרפסת גדול יותר כך עלות העבודה וחומרי הגלם יקרה יותר, מאחר שמדובר על שטח גדול יותר. לכן שאתם מזמינים מרפסת פלדה, רצוי שהיא תהיה קטנה יותר או בגודל מקסימלי על מנת שנחסוך בהוצאות עלות העבודה וחומרי הגלם.

עיצוב ותכנון המרפסת פלדה במחיר הזול בארץ

לעיצוב תכנון ומפרט המרפסת חשיבות רבה על המחיר. כך מרפסות פלדה מחיר אשר כוללות כמה נקודות חשמל, ומתוכננות בצורה מפורטת ומדויקת כולל עיצוב לפרטי פרטים תשפיע רבות על מרפסת פלדה מחיר. לכן אם אתם רוצים מרפסת מעוצבת ומתכוננת בצורה יוקרתית קחו זאת בחשבון.

סוג החיפוי של המרפסת תלויהלסוג החיפוי השפעה ניכרת על מחיר המרפסת עצמה. ככל שהחיפוי הוא באיכות גבוהה יותר כך המרפסת שלכם תעלה לכם יותר.

סוג המעקה של המרפסת- אם מדובר על מעקה פשוט ובסיסי המחיר שלו יהיה נמוך לעומת מעקה איכותי יותר בסגנון ובעיצוב יוקרתי אשר ישפיע על המחיר עצמו.

יתרונות מרפסת פלדה

מרפסות פלדה יתרונות רבים על פני מרפסות מחומרים אחרים. ראשית, המרפסות קלות יותר וחזקות מאשר מרפסות אחרות, ולכן אין צורך בעמודי תמיכה שיישאו את העומס שלהם. שנית, עבודות ההכנה של חלקי המרפסת נעשות במפעל מה שמקצר את תקופת השהות של הקבלן בשטח הבניין עצמו. שלישית, הכנת חלקי המרפסת עצמה אשר נעשית במפעל עוברת ביקורת יסודית וקפדנית על טיב איכות החלקים. רביעית, עבודת הרכבת המרפסת מתבצעת בשטח נקי ואיננה כוללת כלל יציקות בטון. חמישית, מרפסות הפלדה אינן מוקפות בעמודי בטון ולכן הן עדינות יותר מאשר מרפסות אחרות. כל היתרונות הללו הופכים את מרפסות הפלדה למרפסות כדאיות ומשתלמות יותר להתקנה בבתים. ולכן אנו רואים בשנים האחרונות עלייה במספר מרפסות הפלדה לעומת מרפסות אחרות. אז אם אתם זקוקים למרפסת תלויה חזקה ויציבה לאורך זמן ללא צורך בעמודי תמיכה כדאי לכם מאוד להתקין מרפסת פלדה. עם מרפסת פלדה  מחיר משתלם תוכלו ליהנות ממפרסת איכותית לאורך שנים רבות.

.מרפסות תלויות חיפה

 

רוצים להוסיף מרפסת חדשה לבית? מחפשים את אנשי המקצוע הטובים ביותר, שיבטיחו לכם לא רק מרפסת חזקה ובטוחה במאה אחוז, אלא מרפסת מעוצבת ודקורטיבית בדיוק בגודל ובצורה שתמיד חלמתם? חברת בלקון מרפסות, מומחים בבניית מרפסות ובבניית תוספת מרפסת מציעה לכם הזדמנות להוסיף מרפסת חדשה לבית במחירים אטרקטיביים ועל פי הסטנדרטים הגבוהים ביותר בענף הבניה.

 

תוספת מרפסת בכל בית בישראל

אין מתאים יותר ממזג האוויר בישראל למרפסת שמש ביתית. כמעט כל פרויקט בניה חדש בישראל כולל בתוכו אלמנט של מרפסת שמש לכל דירה, וזאת מעבר לאלפי הישראלים שבוחרים להוסיף מרפסת נוספת לדירה, או מרפסת ראשונה בדירה ללא מרפסת כלל. במקרה של תוספת מרפסת, חשוב לבצע את התהליך בצורה סופר מקצועית על מנת להבטיח שהוא נעשה עם ההיתרים הנדרשים על פי החוק, ושהוא עונה לכל הדרישות העיצוביות וההתאמה לעיצוב הכולל של הבית. חברת בלקון מרפסות מעניקה לכם שירות מקצה לקצה, החל מתכנון המרפסת, דרך הוצאת ההיתרים הנדרשים ועד עיצוב המרפסת וביצוע הגמר בצורה שלמה ומושלמת.

 

איך אנחנו מוסיפים לכם מרפסת לבית?

את התהליך של תוספת מרפסת אנו שואפים להשלים כמה שיותר מהר וכמה שיותר קל, ולכן חשוב שנתחיל בתכנון נכון ויסודי. בשלב ראשון נבחן את המיקום בו אתם רוצים להוסיף את המרפסת, ונקבע את המיקום המדויק ברמת המ"מ. נקבע את צורת מפתח המרפסת והמעבר בין המרפסת ובין החלל הפנימי של הבית, נוודא שלא מעורבים בתהליך קירות תמך או עמודי תמך, ובמידה שכן, נבחן את האפשרות מול קונסטרוקטור מוסמך שיאשר את המהלך.

לאחר שתהיה בידינו תכנית אדריכלית למרפסת החדשה שלכם, נוכל להגיש אותה לוועדה המקומית לתכנון ובניה לצורך בקשת היתר בניה. מאחר ומדובר בתוספת מרפסת תלויה החורגת מקווי המתאר של המבנה, חובה להוציא היתר בניה ולבלקון מרפסות ניסיון רב שנים בהגשת בקשות להיתרי בניה ובניהול ההתקשרות מול הרשויות עד לקבלת ההיתר.

במקביל ומבלי לבזבז זמן, נשב איתכם על עיצוב המרפסת ונציג בפניכם את כל האפשרויות העומדות בפניכם: מרפסת פלדה, מרפסת תלויה, מרפסת בטון על קורות פלדה, סגנונות של מעקה היקפי למרפסת עם תוספת מעקה זכוכית, ברזל, עץ או כל סגנון אחר שמתאים לכם. נציג בפניכם אפשרויות לריצוף המרפסת, חיפוי הקירות הפנימיים, תאורה, פתרונות הצללה מבוססי פרגולת עץ, פרגולת אלומיניום, סוכך חשמלי ועוד שורה של פתרונות שיעניקו לכם צל מלא במרפסת החדשה שלכם.

לבסוף, נתחיל בעבודה ובתוך שבועות בודדים תוכלו ליהנות מישיבה מהנה עם כל בני הבית במרפסת החדשה שלכם, במיקום הכי טוב בבניין.

 

חברת בלקון מרפסות מציעה לכם הזדמנות לבנות תוספת מרפסת בכל הסגנונות ובאמצעות כל הטכניקות הקיימות היום, ועל פי הסטנדרטים הגבוהים ביותר בענף הבנייה. אנשי המקצוע שלנו אוחזים ברקורד של מאות פרויקטים, ואת כל הרקורד הזה אנו מביאים אל משימת הוספת המרפסת שלכם.

תוספת מרפסת

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

קבוצת Balcon
קבוצת Balcon

חברת בלקון מתמחה בניהול פרויקטים של בניית מרפסות שמש אנו מלווים את לקוחותינו לכל אורך התהליך החל משלב קבלת החלטה משותפת של כל בעלי הנכסים בבניין המשותף, תכנון הפרויקט הוצאת היתרי הבניה ותכנון הנדסי של המרפסת על ידי קונסטרוקטור לחברתנו הניסיון העשיר ביותר בארץ עם מ1000 מרפסות שמש מפלדה ומבטון.

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!