התקנת מעקות אלומיניום למרפסות – איך זה מתבצע?

 חיסכון כספי גדול! וניהול הפרויקט על ידי טובי המומחים בארץ!

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

תוכן עניינים

הגיע הזמן להתקין מעקות אלומיניום למרפסת, ואתם לא בדיוק יודעים מה מצפה לכם בזמן הקרוב? המאמר הבא נועד על מנת לעשות לכם מעט סדר, כך שתוכלו להכין את עצמכם בצורה הטובה ביותר לקראת התהליך עצמו. ברגע שתגיעו מוכנים לתהליך, יהיה לכם קל יותר לבצע אותו בצורה מוצלחת. רוב הסיכויים כי בסוף גם תוכלו לקבל את מבוקשכם, ולא תתבאסו מהתוצאה הסופית שעומדת לנגד העיניים שלכם.

שלב ראשון: בחירת המעקה האידיאלי

עוד לפני שאנו בכלל מתחילים לתכנן את תהליך ההתקנה, יהיה עלינו לבחור את המעקה המושלם. החיפוש אחר מעקה למרפסת הוא לא פשוט, שכן ישנו מבחר ענק של אפשרויות שמהן תצטרכו לעשות בחירה אחת אידיאלית. כך שכדאי לכם לקחת את הזמן בכדי שתוכלו לסקור כמה שיותר אפשרויות, ותגיעו להחלטה שתהיו הכי שלמים איתה – מבלי שתתחרטו לאחר מחשבה.

שלב שני: בחירת איש המקצוע לביצוע המשימה

התקנת מעקות למרפסת היא חשובה במיוחד, ולכן מוטב כי לא תבצעו את ההתקנה בעצמכם. הטיפ היעיל ביותר הוא לבחור חברה אשר מתמחה בהתקנת מעקות אלומיניום למרפסות, כך שתוכלו להיות בטוחים כי אין לכם שום סיבה אמיתית לחשוש. תוכלו לבחור את החברה על סמך הניסיון, על סמך העבודות שאותן היא מציגה לכם או אפילו על סמך ביקורות של לקוחות אחרים שהתנסו בשירותי החברה בשלב מסוים.

שלב שלישי: תיאום ציפיות טרם ביצוע ההתקנה

אחרי שבחרתם את החברה או את איש המקצוע הנכון לטובת המשימה, כעת תוכלו לעבור לדבר האמיתי. לפני שאותו איש מקצוע או אותה חברה מגיעה לבצע את ההתקנה, מוטב כי תבצעו תיאום ציפיות. תיאום הציפיות אמור לכלול בתוכו את העלויות השונות ואת לוחות הזמנים שבהם החברה צריכה לעמוד. כך תדעו שאתם לא עומדים לצאת קירחים משום כיוון אפשרי, זה לגמרי בידיים שלכם.

שלב רביעי: פירוק המעקה הישן

מיד לאחר שכל הפרטים הקטנים סוכמו, כעת החברה או איש המקצוע יכולים להגיע על מנת לבצע את הפירוק של המעקה הישן. לפני שמתקינים מעקה חדש למרפסת, כמובן שנדרש לפרק בצורה נכונה גם את המעקה הישן. פירוק לא מקצועי של המעקה הישן עלול להביא לבעיות בהתקנת המעקה החדש אז תיקחו את זה לתשומת הלב שלכם.

שלב חמישי: התקנת המעקה החדש

סוף כל סוף הגעתם לשלב שכל כך חיכיתם לו, השלב שבו יהיה ניתן להתקין את המעקה החדש. אחרי שהפירוק של המעקה הישן בוצע בצורה מוצלחת, יהיה ניתן להרכיב את המעקה החדש בצורה יחסית פשוטה וקלה. נדגיש שוב כי ההתקנה חייבת להתבצע על ידי איש מקצוע מיומן או חברה מנוסה, כאלה שיוכלו לספק לכם גם אחריות. מעקות אלומיניום למרפסת זה לא עסק זול, ומוטב כי הם יותקנו בדיוק כמו שצריך.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

קבוצת Balcon
קבוצת Balcon

חברת בלקון מתמחה בניהול פרויקטים של בניית מרפסות שמש אנו מלווים את לקוחותינו לכל אורך התהליך החל משלב קבלת החלטה משותפת של כל בעלי הנכסים בבניין המשותף, תכנון הפרויקט הוצאת היתרי הבניה ותכנון הנדסי של המרפסת על ידי קונסטרוקטור לחברתנו הניסיון העשיר ביותר בארץ עם מ1000 מרפסות שמש מפלדה ומבטון.

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!