יש מרפסת לא מנוצלת? כמה רעיונות מוצלחים לשימוש נחמד למרפסת

 חיסכון כספי גדול! וניהול הפרויקט על ידי טובי המומחים בארץ!

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

תוכן עניינים

רבים מהבתים בישראל מתהדרים במרפסת קטנה או מרפסת שירות, שלעיתים פשוט יושבת לה שם, משמשת מחסן לכל התחביבים שנטשנו והחפצים שטרם זרקנו. לא חבל? אפשר לנצל את החלל! שדרוג, שיפוץ קטן, והתכווננות נכונה, תוציא את המיטב מהמרפסת שלכם.

תוספת טעימה

מה דעתכם להפוך את המרפסת למטבחון קטן, מטבח של פסח, לדוגמה?
מטבחון קטן הנפרד מהמטבח הקיים, יקל על ההכנות, על ההכשרה בנפרד, ועל כל הטרחה שאנחנו צריכים להעביר את המטבח שלנו לקראת כל חג. רבות מהחברות בשוק, כמו גביר מטבחים למשל, מספקות פתרונות ייחודיים ומקוריים למטבחים שכאלה, וישמחו להתאים עבורכם מטבח קטן נוסף במרפסת שלכם, שישמש אתכם כראוי.

להוסיף קצת ירוק לחיים

מרפסת היא כר פורה, תרתי משמע, לגדל בו סוף סוף את הג'ונגל הביתי שלכם!
בין אם מתחשק לכם לגדל צמחי תבלין (הולך יופי עם המטבחון מהסעיף הקודם), או שמתחשק לכם לפתוח חממת סחלבים אקזוטית – מרפסת קטנה היא לגמרי המקום לכך!
הרשתות החברתיות מלאות בקבוצות ייעודיות לעניין, ותוכלו למצוא שם עצות נבונות מגננים מנוסים וחובבים כאחד – שיוכלו לסייע לתחביב שלכם לצמוח.

מתפרעים על התפאורה

נגיד שתמיד רציתם לגור ליד הים, רק שאבוי – אתם תושבי ירושלים. מה תעשו?
מה דעתכם לנצל את החלל הקטן שבדירה לטובת הגשמת חלומות?
אם אכן מדובר בים, הביאו ארגז חול קטן. בריכה מתנפחת. שמשייה, מגבת, שני כיסאות חוף, ואפילו צידנית – והא לכם חוף ים פרטי משלכם! או שאולי תמיד חלמתם על חדר כושר קטן? שק אגרוף, מזרון יוגה, ורמקולים איכותיים – ואתם לגמרי מסודרים. ועוד רעיון שמשמח את הילדים שבינינו, בין אם בגילם ובין אם בנפשם – בריכת כדורים ביתית! תנו לדמיון להתפרע, כי השמיים הם לגמרי הגבול. ואם קצת עזרה ממומחים או חברים – תוכלו להפוך את המרפסת לחדר חלומות מהאגדות.

לסיכום

מרפסת היא לרוב חלל שאנחנו שוכחים מקיומו, ומזניחים, וחבל. אפשר להפוך אותה לכל כך הרבה דברים שישדרגו את חיינו, את חוויית המגורים שלנו, ואת מרחב המחיה שלנו.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

קבוצת Balcon
קבוצת Balcon

חברת בלקון מתמחה בניהול פרויקטים של בניית מרפסות שמש אנו מלווים את לקוחותינו לכל אורך התהליך החל משלב קבלת החלטה משותפת של כל בעלי הנכסים בבניין המשותף, תכנון הפרויקט הוצאת היתרי הבניה ותכנון הנדסי של המרפסת על ידי קונסטרוקטור לחברתנו הניסיון העשיר ביותר בארץ עם מ1000 מרפסות שמש מפלדה ומבטון.

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!