כיצד מעצבים בתהליך בניית המרפסת מיקום לטלוויזיה ענקית

 חיסכון כספי גדול! וניהול הפרויקט על ידי טובי המומחים בארץ!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

תוכן עניינים

חלל חיצוני פרטי, נעים וכיפי הוא חלום עבור דיירים בבתי דירות גדולים במרחב עירוני צפוף ועמוס. למרבה המזל, כיום רוב הדירות מגיעות עם מרפסות כסטנדרט ועבור בתי דירות ישנים יותר ללא מרפסות שמש, יש מכלול אפשרויות ושיטות להוספת או שיפוץ מרפסת לדירות. וכהמשך ישיר לכמה שאנחנו הישראלים אוהבים לבלות במרפסת שלנו, אפשר היום לייצר מרחב כיפי ועם כל אפשרויות הבילוי הרצויות, ממקום לגריל גז וישיבה באוויר הפתוח ועד טלוויזיה ענקית לצפייה בספורט או סרט בסטייל.

בין אם אתם משפצים, בונים או מוסיפים מרפסת שמש, מרפסת סגורה, מרפסת תלויה או מרפסת על עמודים או אפילו מעצבים מרפסת גג מפנקת ופרטית, אתם צריכים גם לעבוד עם אישורי בנייה מתאימים וגם תכנון מקדים מעולה. כדי לקבל את המבנה ההנדסי האיכותי ביותר ובמסגרת הוראות החוק ורשויות התכנון וגם לקבל מענה אופטימאלי לכל הדרישות שלכם מבחינת השימוש ואופן הבילוי שלכם במרפסת – אתם חייבים לתכנן בצורה חכמה ומעמיקה, לעבוד עם גורמי מקצוע מובילים ומנוסים ולכלול כבר בתהליך עיצוב ובניית המרפסת את התשתיות והאלמנטים שתצטרכו. זה בהחלט נכון אם אתם רוצים לשלב במרפסת שלכם טלוויזיה ענקית לחוויית צפייה חיצונית מדהימה.

עידן טלוויזיות הענק!

כבר יחסית הרבה שנים שאנחנו נמצאים במציאות בה מסכי הטלוויזיה הינם שטוחים ודקיקים, מי בכלל זוכר שבעבר הלא מאוד רחוק טלוויזיה הייתה מכשיר ענקי, כבד ומסיבי מאוד. אך כיום אנו נמצאים כבר בעידן בו הטלוויזיות המתקדמות והדקיקות הופכות לענקיות, עם מסכים חדשים ומשוכללים המגיעים לגדלים מדהימים של 80 ואפילו 90 אינץ'. הגדלים האסטרונומיים האלו, שממש ממלאים קיר שלם במסך בעל איכויות צפייה מעולות, מאפשרים חוויית צפייה חדשה וקולנועית ממש.

דמיינו לעצמכם שאתם יושבים במרפסת החדשה והמשודרגת שלכם, על השולחן בירות ונשנושים כיפיים ועל אחד הקירות טלוויזיית ענק בגודל 80 אינץ' מקרינה משחק כדורגל באיכות מטריפה – ואתם יושבים בחוץ באוויר הפתוח ונהנים מכל הטוב הזה, הכי קרוב לצפייה באצטדיון! ואותו הדבר לגבי צפייה בסרט איכותי במרפסת ובשלל התכנים הזמינים כעת בערוצי התוכן והמדיה השונים.

כדי להגשים את החלום הזה, צריך כאמור לעצב חכם את המרפסת ולתכנן את מיקום והתקנת הטלוויזיה הענקית כבר בשלבי התכנון ההנדסי של המרפסת ובהחלט שבעת הביצוע בפועל.

עיצוב מרפסת – מקום בילוי מרכזי בדירה

מרפסות של דירות היום הן כבר הרבה יותר מאשר "סתם" מקום לתלות בו כביסה, לאחסן דברים כמו מחסן או לשבת קצת בשמש. המרפסות היום – חדשות הבנויות מראש בבניין כמו גם מרפסות שמש מיוחדות שמוסיפים לבנייני דירות קיימים – הפכו למקום בילוי מרכזי ומשמעותי בדירה, לכל המשפחה ולמגוון סוגי בילוי.

מבחינה הנדסית וגם מבחינת אישורים תכנוניים, ניתן כיום לבנות מרפסות גדולות ובעלות כושר נשיאת עומסים רב מאוד, מה שתרם הרבה לפריחת תחום המרפסות ותוספת המרפסות ברחבי ישראל.

אז כמו שאתם יכולים לארח על המרפסת ולפנק את המשפחה והאורחים בארוחה כיפית ומושקעת על גריל הגז החדש שהצבתם בגאון על המרפסת וכמו שאתם יכולים לייצר לעצמכם סלון מדליק באוויר הצח ובמרפסת השמש החדשה שלכם, כך אתם לגמרי יכולים גם להתקין טלוויזיה ענקית וליהנות מתנאי צפייה מפנקים וייחודיים – על מסך ענק, ומערכות סאונד משוכללות המציעות סראונד באיכות קולנועית ובהתאמה מושלמת לתנאים חיצוניים.

עיצוב מראש של מקום ותשתית לטלוויזיה במרפסת

כבר בשלבי עיצוב המרפסת שלכם, רצוי עוד לפני שבנייתה הושלמה, רצוי לתכנן היכן תהיה הטלוויזיה, איזה גודל היא תהיה ומה אתם צריכים כדי להגשים את החלום שלכם. כך צריך להגדיר קיר שעליו תותקן הטלוויזיה, לתכנן ולייצר תשתית מתאימה מבחינת חשמל, תעלות פנימיות או חיצוניות לכבלים, חיווטים נסתרים לרמקולים או הכנות לרמקולים אלחוטיים תלויים ושאר אלמנטים טכניים שיאפשרו לכם התקנה בטיחותית, אסתטית ונוחה של כל תשתיות המדיה. בגלל שהטלוויזיה תהיה בחוץ, לצד הכנות אסתטיות ובטיחותיות של חשמל וכיוצא באלו, מומלץ לתכנן ארון אחסון שימושי ואסתטי המאפשר הגנה על המסך כשאינו בשימוש.

טלוויזיה ענקית במרפסת החדשה שלכם היא חלום בהחלט בר השגה! חשוב לעבוד עם גורם מקצועי מנוסה ולתכנן מראש את כל הפרטים, כולל לגבי הטלוויזיה ויתר המערכות והרצונות שלכם מהמרפסת.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

קבוצת Balcon
קבוצת Balcon

חברת בלקון מתמחה בניהול פרויקטים של בניית מרפסות שמש אנו מלווים את לקוחותינו לכל אורך התהליך החל משלב קבלת החלטה משותפת של כל בעלי הנכסים בבניין המשותף, תכנון הפרויקט הוצאת היתרי הבניה ותכנון הנדסי של המרפסת על ידי קונסטרוקטור לחברתנו הניסיון העשיר ביותר בארץ עם מ1000 מרפסות שמש מפלדה ומבטון.

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!