כל מה שאתם צריכים לדעת על החלפת סנן

 חיסכון כספי גדול! וניהול הפרויקט על ידי טובי המומחים בארץ!

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

תוכן עניינים

 

אם גם אתם נעזרים באופן קבוע במסנן מים, אם זה דרך מערכת של תמי 4, אלקטרו בר או כל סנן אחר, אתם וודאי יודעים כי אחת לכמה זמן יש להחליף את סנן המים את כל המידע תמצאו באתר המרכז לברי מים. כן, אנחנו יודעים שאין לכם כוח לעבודה הזו ושאתם ממילא עמוסים במטלות אינספור. אבל האמינו לנו כי מדובר על פעולה פשוטה למדי  שתבטיח לכם מים נקיים וטובים לאורך זמן. הרי בשביל מה התקנתם את בר המים הזה לכתחילה ?  רגע לפני שאתם מתחילים בתהליך, החלטנו לתת לכם את כל המידע שחשוב לדעת על החלפה של סנן מים.

מתי הגיע הזמן להחליף את סנן המים?

התשובה לכך היא לא חד משמעית, שכן יש כמה גורמים המשפיעים על הזמן בו יש להחליף סנן מים. ההמלצה הרווחת היא אחת לחצי שנה לפחות, אבל כמובן שיש יוצאי דופן להנחה הזו. החלפה של סנן מים צריכה להיעשות לעיתים תכופות יותר במידה ונעזרים במסנן המים לעיתים קרובות. כך שאם אתם חיים במשפחה עם מספר ילדים, אתם יודעים שנעזרים במתקן לעיתים קרובות וכן הלאה, רצוי לוודא כי אתם מחליפים את סנן המים לא יאוחר מכמה חודשים ספורים מפעם לפעם.

איך יודעים כיצד להחליף את סנן המים

היום, היצרניות של ברי המים כבר יודעות כמה זה חשוב לתת הנחיות ברורות בנושא תוכלו להזמין טכנאי להחלפת סנן. לשמחתנו אנחנו חיים בעידן בו כל המידע מופיע על גלי האתר. כך שגם אם אתם לא מוצאים את הידיים והרגליים, על ידי שיטוט ברשתות החברתיות תמצאו בקלות סרטונים מצוינים מהם תוכלו ללמוד כיצד להחליף סנן מים. שימו לב כמובן להוראות היצרן, שם כמובן מתוארת בקפידה הצורה בה יש להחליף את אותו סנן המים וכיצד עושים זאת.

מה המחיר של החלפת סנן מים

מדובר על מחיר לא גבוה בכלל, כזה שבמקרה היקר ביותר יכול להגיע עד כ- מאה שקלים בודדים. בחירה של מסנן מים היא בדרך כלל לא מאוד מורכבת , שכן היצרניות הגדולות בשוק מיצרות את מסנני המים באופן כזה שיתאימו למתקני המים שלהן באופן מושלם. כך שההמלצה הכי טובה היא כמובן לא להתבלבל ולרכוש בטעות סנן מים של חברה אחרת עוד מתקן המים שלכם שייך לחברה שונה לחלוטין.

למה חשוב להחליף את סנן המים

מים הם חומר משמעותי לגוף שלנו. שתייה של מים יכולה לעזור לעור שלנו להיראות טוב יותר, לדם שלנו לזרום בקלות רבה יותר מה שגם עוזר לפעילות המוח שלנו וכן הלאה. שתיה של מים לאורך שעות היום יכולה לשנות את האופן בו אתם מרגישים מקצה לקצה. אין ספק כי שתייה של מים טובים, נטולים חומרים מסוכנים, טובה על אחת כמה וכמה. מכיוון שאין כלי שלא נשחק לאורך הזמן, כך גם סנן המים לא עובד בסוף חייו כמו בתחילה, לכן, צריך להקפיד להחליף אותו בזמן.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

קבוצת Balcon
קבוצת Balcon

חברת בלקון מתמחה בניהול פרויקטים של בניית מרפסות שמש אנו מלווים את לקוחותינו לכל אורך התהליך החל משלב קבלת החלטה משותפת של כל בעלי הנכסים בבניין המשותף, תכנון הפרויקט הוצאת היתרי הבניה ותכנון הנדסי של המרפסת על ידי קונסטרוקטור לחברתנו הניסיון העשיר ביותר בארץ עם מ1000 מרפסות שמש מפלדה ומבטון.

למאמרים נוספים בנושא:

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!