כל מה שצריך לדעת על ייבוש תת רצפתי

 חיסכון כספי גדול! וניהול הפרויקט על ידי טובי המומחים בארץ!

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

תוכן עניינים

נכון, אנחנו לא מדינה רטובה, אפילו לא קרוב לזה, ויחד עם זאת, באופן מפתיע או שלא, כמות המשקעים שלנו לא מספרת את אותו הסיפור שמספר מצב הרטיבות של המבנים במדינה. בפועל, מרבית המבנים בישראל סובלים מרטיבות ברמה כזאת או אחרת וכתוצאה ובאופן ישיר ותלוי בכך, נפגעים היסודות הרעועים מלכתחילה של מבני המדינה כולה. זה לא סוד שמצב המבנים בארץ בכי רע.

 

ייבוש תת רצפתי מספק פתרון יסודי ועמוק לרטיבות שנוצרה כתוצאה מהצפה או נזילה. למעשה לא צריך משבר גדול בשביל שתיווצר רטיבות שנאגרה וניצטברה לאורך זמן ומשפיעה במגוון רב של דרכים רעילות ומזיקות.

 

ייבוש תת רצפתי נעשה כיום בטכנולוגיה מתקדמת ומאפשר לקבל פתרון מלא ושלם, בין אם זה במסגרת מבנה קיים ובין אם מדובר על בנייה חדשה. לעיתים מידת הנזק שנוצרה כתוצאה מנזילות ורטיבות גדולה כל כך שהיא מצריכה שיקום והחלפה של המבנה והיסודות ולעיתים, עם עבודה מקצועית במיוחד המצב ניתן לטיפול ושיקום.

 

איך עושים את זה?

 

ייבוש תת רצפתי הוא פעילות למומחים בלבד והיא דורשת לא רק קיומו של ציוד מתקדם וטכנולוגי, אלא גם את היכולת להפעיל אותו ולבצע עבודה יסודית באמת. על מנת לפתור את בעית הרטיבות ולהגיע למצב של ייבוש עמוק של הרצפה, בין אם זה נדרש כתוצאה מהצפה שהייתה, נזילה או מכל מקור אחר יש לבצע תהליך מוקפד ומובנה שכל אחד מהשלבים שבו חשוב מאין כמוהו. ויתור או אילתור בשלב כזה או אחר יגרור אחריו נזקים ועלויות ולכן חשוב כל כך לא להתפשר על אנשי המקצוע ולהקפיד את המשימה בידיים מקצועיות בלבד.

 

ייבוש תת רצפתי מתחיל באיתור מקור הבעיה וטיפול בה. וויתור על שלב זה או ביצוע שלו באופן שהוא פחות ממושלם ייתר את כל העבודה משום שהרטיבות תשוב ותחזור והנזקים ישובו להצטבר, להתערם ולפגוע בנכס וחשוב מזה בבריאות הנמצאים במרחב המדובר.

 

לאחר איתור מקור הנזילה וטיפול בבעיה מתחילים תהליכי הייבוש, הטיפול והשיקום שלעיתים ידרוש בנייה מחדש. חשוב לקחת זאת בחשבון ולהתכונן לכך בהתאם.

 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

קבוצת Balcon
קבוצת Balcon

חברת בלקון מתמחה בניהול פרויקטים של בניית מרפסות שמש אנו מלווים את לקוחותינו לכל אורך התהליך החל משלב קבלת החלטה משותפת של כל בעלי הנכסים בבניין המשותף, תכנון הפרויקט הוצאת היתרי הבניה ותכנון הנדסי של המרפסת על ידי קונסטרוקטור לחברתנו הניסיון העשיר ביותר בארץ עם מ1000 מרפסות שמש מפלדה ומבטון.

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!