מדריך לשיפוץ מרפסת

 חיסכון כספי גדול! וניהול הפרויקט על ידי טובי המומחים בארץ!

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

תוכן עניינים

מרפסת יכולה להיות חלק נפלא מהבית, אבל פעמים רבות היא נשכחת ונזנחת ואף עלולה להפוך לסוג של מחסן אם לא מתייחסים אליה כראוי. חבל מאוד לא לנצל את המרפסת שלכם – היא המקום לארח, לנשום אוויר, לשתות קפה ולהנות מהשמש, ויכולה להפוך לפינת חמד של ממש בבית!

אז אם החלטתם שהגיע הזמן לשדרג את המרפסת ולהפוך אותה לחלק בלתי נפרד מהבית שלכם, המדריך הבא יעזור לכם להבין איך לשפץ את המרפסת – זה הזמן להצטייד בנעלי עבודה, חזון ומוטיבציה!

מרפסת תלויה מחיר

פנו את רצפת המרפסת

לרוב, מרפסת תלויה היא לא מאוד גדולה. לכן, הימנעו מלהניח הרבה דברים על רצפת המרפסת – השאירו את הרצפה לרהיטים החיוניים (שולחן, כיסאות), כאשר את העציצים הירוקים השתדלו לתלות על הקירות (יש הרבה דרכים לעשות זאת), וכן את הפסלים והקישוטים הניחו על מדפים. ככל שתראו יותר רצפה מול העיניים, כך תחושת המרחב תהיה גדולה יותר ולא יווצר עומס.

ואם כבר דיברנו על רצפה, אם אתם רוצים לשפץ באופן קיצוני את המרפסת, ריצוף הוא חלק מהעניין. ישנם סוגים רבים של אריחים מיוחדים המתאימים לריצוף מרפסת, שעמידים לתנאי מזג האוויר. 

חיפוי במבוק

חיפוי במבוק הוא טרנד חם של מרפסות בישראל, ואנשים רבים  מחפים את המרפסת שלהם באמצעות במבוק. הבמבוק יוצר מראה טרנדי, כפרי ומיוחד, ועל הדרך מצמצם את החשיפה לשמש ויוצר הצללה (כמו פרגולה). במבוק מגיע בהרבה גדלים, סוגים ומחירים, כאשר ישנם במבוקים פשוטים ודקים שלא יגנו מפני גשם וישנם במבוקים איכותיים יותר. תוכלו לבצע את החיפוי בעצמכם – כל מה שאתם צריכים זה זוג נעלי עבודה, מקדחה, מברגה וסולם, ואתם בדרך הנכונה להתקנת חיפוי במבוק מעשה ידיכם!

אדניות

מרפסת היא היציאה שלנו לחוץ והיא הגישה שלנו לשמש, ולכן אין זה מפתיע שאנשים רבים בוחרים לשלב עציצים במרפסת, וכן צמחי תבלין ופרחים. אם אתם רוצים ללכת עם השיפוץ עד הסוף, תוכלו להרכיב בעצמכם אדניות ממשטחי עץ – כל מה שתזדקקו לו הוא משטח עץ פשוט, כלי עבודה כמו מסור, פטיש, מקדחה ומטר, וכמובן תמיד מומלץ להצטייד גם בביגוד מתאים ונעלי עבודה. בכמה צעדים פשוטים תוכלו ליצור אדניות עץ נהדרות, לתלות אותן על קיר המרפסת ולהתחיל לגדל צמחים!

הגדלת מרפסות

צבע

צבע חדש ורענן יכול לעשות הבדל מהותי בין המרפסת של פעם למרפסת החדשה. פעמים רבות, הצבע במרפסת הופך דהוי ומקולף בגלל החשיפה לשמש, מה שמיד משפיע על התחושה והאווירה במרפסת. לכן, זה הזמן להצטייד במברשת איכותית ובצבע עמיד המתאים למרפסות, לנעול נעלי עבודה ולהתחיל לצבוע את המרפסת שלכם. 

פינת ישיבה

פינת ישיבה היא קריטית במרפסת, ויש להתאים אותה לאופי המרפסת. אם מדובר על מרפסת צרה, מומלץ לבחור בשולחן בר. שימו לב גם לחומרים – אם אין צל במרפסת, הימנעו מריהוט שבנוי מחומרים עדינים כמו עץ.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

קבוצת Balcon
קבוצת Balcon

חברת בלקון מתמחה בניהול פרויקטים של בניית מרפסות שמש אנו מלווים את לקוחותינו לכל אורך התהליך החל משלב קבלת החלטה משותפת של כל בעלי הנכסים בבניין המשותף, תכנון הפרויקט הוצאת היתרי הבניה ותכנון הנדסי של המרפסת על ידי קונסטרוקטור לחברתנו הניסיון העשיר ביותר בארץ עם מ1000 מרפסות שמש מפלדה ומבטון.

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!