מה חשוב לשים לב ברכישת פרגולות למרפסות

 חיסכון כספי גדול! וניהול הפרויקט על ידי טובי המומחים בארץ!

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

תוכן עניינים

כשאתם רוכשים פרגולה למרפסת, יש 5 נקודות חשובות שצריך לבדוק.

בבתים דו מפלסיים וגם בבנייני דירות רבים, ניתן לראות כיצד התקנת פרגולות במרפסת הפכה לתופעה מתפשטת ונפוצה. אפשר להבין מדוע זה קורה. באמצעות פרגולה, ניתן להפוך גם מרפסת לא שימושית, לפינת חמד מוצלת, שכיף לשבת בה ואף לארח במהלך רוב ימי השנה. כיום יש מגוון רחב של פרגולות, כשההבדלים ביניהם קשורים לעיצוב, מחיר, חומרי גלם ודברים נוספים. למה חשוב לשים לב כשאתם עומדים לפני רכישת פרגולה למרפסת? בעיקר לחמשת הנקודות הבאות.

מטרת הפרגולה

לפני שאתם רוכשים פרגולה , כדאי לברר מהי המטרה שלכם. האם אתם מעוניינים בפתרון הצללה קבוע? האם אתם מחפשים פתרון לקירוי המרפסת רק בימים חמים או גשומים, ובשאר הזמן אתם דווקא אוהבים לשבת תחת שמיים פתוחים?

אם אתם מעוניינים בפתרון הצללה קבוע, פרגולה רגילה יכולה לתת לכם מענה מושלם, אך כדאי לבדוק את כיווני השמש והרוח כדי להתאים את זוויות ההצללה. אם אתם מחפשים פרגולה שתאפשר לכם שליטה במידת הקירוי, כדאי להתייעץ לגבי פרגולה חשמלית.

עמידות

פרגולה מרפסות תלויות חשופה כל הזמן לשינויי מזג האוויר. זו הסיבה שפרגולות רבות מיוצרות מאלומיניום, הנחשב לחומר גלם חזק ועמיד, שאינו צובר חלודה גם בחשיפה לשמש ולרטיבות. בנוסף, אלומיניום פחות רגיש לשריטות ולנזקים נוספים (כמובן בתנאי שמדובר באלומיניום באיכות גבוהה).

תחזוקה

כמה זמן אתם יכולים להקדיש לתחזוקת הפרגולה? יש פרגולות שמחייבות ניקוי קבוע, מריחת לקה וחידוש צבע. לעומתן, יש פרגולות שאינן מצריכות תחזוקה מורכבת או בתדירות גבוהה.

עיצוב

הפרגולה נתפסת כפתרון הצללה פרקטי, אך אי אפשר להתעלם מהאפקט העיצובי, במיוחד כאשר מדובר בפרגולה המותקנת במקום בולט לעין, כמו מרפסת. התרשמו מן הדגמים השונים, בדקו מה הסגנון שמושך אתכם ואיזה עיצוב וגוון ישתלבו בביתכם בצורה אסתטית ומרשימה.

עמידה בתקני בטיחות

על פי החוק בישראל, בתנאים מסוימים לא תצטרכו לקבל היתר עבור התקנת פרגולה במרפסת, או שתעברו הליך מזורז, אולם עדיין יש לעמוד בתקנים. אם זה נראה לכם מוגזם, כדאי שתזכרו שמלבד העובדה שפרגולה במרפסת משפיעה על חזות המבנה ולכן עלולה להפריע לשכנים, יש גם עניין בטיחותי. פרגולה נשענת על קירות חיצוניים ולעתים גם על עמודים תומכים, ובנוסף, יש לקחת בחשבון את משקל הפרגולה והעומס שהיא יוצרת על המרפסת.

מהבחינה הזו, פרגולות אלומיניום נחשבות לבטוחות, בשל משקלן הקל יחסית. עם זאת, מומלץ לרכוש את הפרגולה מחברה אשר מקפידה על תכנון הנדסי, ייצור בטיחותי והתקנה על פי התקנים הנדרשים.

חברה מקצועית תדע לתכנן את הפרגולה בהתאם למידות המרפסת שלכם, לייעץ האם כדאי לבחור בפרגולה על עמודים או פרגולה תלויה ולוודא שההתקנה אינה יוצרת ליקוי בטיחותי.

מצאתם חברה כזו? עכשיו תוכלו לשבת תחת הפרגולה ברגיעות וללא חששות. תיהנו!

מאמר זה נכתב בחסות חברת סנפיר.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

קבוצת Balcon
קבוצת Balcon

חברת בלקון מתמחה בניהול פרויקטים של בניית מרפסות שמש אנו מלווים את לקוחותינו לכל אורך התהליך החל משלב קבלת החלטה משותפת של כל בעלי הנכסים בבניין המשותף, תכנון הפרויקט הוצאת היתרי הבניה ותכנון הנדסי של המרפסת על ידי קונסטרוקטור לחברתנו הניסיון העשיר ביותר בארץ עם מ1000 מרפסות שמש מפלדה ומבטון.

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!