מה צריך לדעת לפני שיפוץ בניין?

 חיסכון כספי גדול! וניהול הפרויקט על ידי טובי המומחים בארץ!

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

תוכן עניינים

מה צריך לדעת לפני שיפוצים בבניין, במי צריך להסתייע וכיצד משווים מחירים? שאלות מצוינות שכרגע כבר נענה עליהן, נתחיל עם העניין של השוואת מחירים בין קבלנים, השוואת מחירים בין שיפוצניקים ועוד. כיצד עושים זאת ב-2020? הנה כל המידע לפניכם.

אם מדברים על שיפוצים בבניין, או אולי גם שיפוצים בחדר מדרגות, מדברים על השוואת מחירים בין קבלנים, שיפוצניקים ואפילו הנדימנים למיניהם. לפני שיפוצים במבנה, תמיד יהיה כדאי לערוך את אותה השוואת מחירים לקבלנים ואנשי מקצוע, שכן זוהי דרככם לוודא כי העסקה שלכם היא אטרקטיבית. בסופו של דבר, אתם למעשה שוכרים שירות, מה שיצריך ממכם לבצע סקר שוק ולברר מה הם המחירים המקובלים בתחום השיפוצים.

מה חשוב לדעת על שיפוצים בבניין? נתחיל עם תכנון תקציב

במקביל לאיתור אנשי המקצוע שילוו אתכם בתהליך השיפוץ, ואולי בכלל לפני, אתם צריכים לתכנן נכון את התקציב עבור הפרויקט. תהליכים של שיפוץ פנימי לבניין וחיצוני יכולים לעלות לא מעט, בלשון המעטה. ויחד עם זאת שהפרויקטים האלו דורשים תקציב מסוים, תמיד יהיה חשוב גם להשאיר בצד אחוז מסוים מהתקציב עבור מקרים לא צפויים.

כמובן, אנחנו מדברים למשל על מקרים שבהם לפתע חסרה קרמיקה מסוג מסוים, או חומר גלם מסוג אחר. אגב, זה רלוונטי גם מתי שמדברים על שיפוץ חיצוני לבניין מגורים ומשרדים. ואם כבר הזכרנו שיפוצים חיצוניים לבניין, אנחנו גם רוצים להזכיר את עניין עבודות הגובה.

תבדקו הסמכות של אנשי מקצוע ואל תנסו לעגל פינות

בבואכם לשכור את שירותיו של הקבלן שילווה את תהליך השיפוץ שלכם, אתם חייבים לוודא הסמכות שונות (כולל הסמכות עבודה בגובה). כידוע, עבודות שיפוץ בניין משותף מצריכות לפעמים עבודה עם סנפלינג. אנחנו מדגישים, לאף בעל מקצוע אסור לעבוד עם שיטות סנפלינג, אלא אם כן הוא הוסמך בעבור כך.

אנחנו מזכירים ואולי מיידעים את מי שלא יודע: ברגע שאתם חותמים על חוזה עבודה אל מול קבלן, אתם חתומים גם כן בחוזה, בדיוק כמו שהקבלן חתום עליו. מבחינה חוקית, אתם חייבים לזכור שיש לחתימה שלכם על חוזה עבודה – השלכות.

לא בדקתם הסמכות קבלן? החוק רואה בכם אחראיים במקרה של חלילה אסון

אם חלילה מתרחש איזשהו אסון במהלך פרויקט שיפוצים ומתגלה כי מישהו לא היה מוסמך לבצע עבודה כלשהיא, החוק רואה בכם אשמים וגם בקבלן הוא תולה אשמה. במילים אחרות, עצם העובדה שחתמתם על חוזה עבודה עם קבלן שיפוצים בבניין, אומר שאתם מודים וחתומים על כך שווידאתם הסמכות שונות של אנשי מקצוע.

אם אתם צריכים סיוע נוסף בנושאים אלו של שיפוץ בניין כללי, פנימי או חיצוני, פנו לייעוץ עם קבלן. בסופו של דבר, הוא יהיה אישן המפתח שיוביל את הפרויקט שלכם. בהצלחה!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

קבוצת Balcon
קבוצת Balcon

חברת בלקון מתמחה בניהול פרויקטים של בניית מרפסות שמש אנו מלווים את לקוחותינו לכל אורך התהליך החל משלב קבלת החלטה משותפת של כל בעלי הנכסים בבניין המשותף, תכנון הפרויקט הוצאת היתרי הבניה ותכנון הנדסי של המרפסת על ידי קונסטרוקטור לחברתנו הניסיון העשיר ביותר בארץ עם מ1000 מרפסות שמש מפלדה ומבטון.

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!