מספר עובדות מעניינות אודות מרפסות

 חיסכון כספי גדול! וניהול הפרויקט על ידי טובי המומחים בארץ!

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

תוכן עניינים

יש אנשים של עיר ויש אנשים של כפר, אך אנשים של מרפסות ניתן למצוא בכל אזור בארץ, ואכן יש קסם מיוחד בקיומה של מרפסת – יש משהו מאוד מרגיע בידיעה שבאמצעות צעד אחד ניתן להיות בחוץ אך עדיין להישאר בבית. באמצעות מרפסת ניתן לצפות מרחוק על הנוף המידי וניתן להתאוורר מבלי לצאת מנעלי הבית. מכאן שאם גם אתם רואים מרפסת וישר חושבים על קפה במרפסת, על אדנית עם צמחי תבלין במרפסת, על כיסא נדנדה עם עיתון במרפסת וכדומה, אתם מוזמנים לצלול מעט פנימה וללמוד כמה עובדות מעניינות אודות אותה תוספת קטנה וכה חשובה.

טיול בארץ בעקבות מרפסות

מי שחובב מרפסות, מוזמן לטייל רגלית בשני ערים מרכזיות: בירושלים ובת"א. ראשית נתחיל עם העיר ירושלים, בה ברחוב יפו ניתן להיחשף למראה מרהיב. אינספור מרפסות קטנות הופכות את הרחוב לתמונה ציורית. השילוב של הרחוב הארוך בו עוברת הרכבת הקלה ובו משולבים מבנים נמוכי קומה שמחופים באבנים ישנות ומציעים את אותן מרפסות קטנות, יוצר אווירה מרשימה, מעט אירופאית. כמו כן, במושבה הגרמנית גם כן יש מופע מרשים של מרפסות. חלקן גדולות, חלקן מחזיקות את העמודים של הקומה השנייה וחלקן קטנות ומקושטות. כמו כן, אין לדבר על מרפסות קטנות מבלי לדבר על שכונת נחלאות, בה ניתן הרבה פעמים להבחין בשתי מרפסות "מתנשקות", ממש נוגעות האחת בשנייה במעברים הצרים.

בירת המרפסות – העיר ת"א

מהו המקום השני שמזוהה בארץ עם מרפסות? אין שאלה שהעיר ת"א היא בירת המרפסות. בעיר ת"א נמצא שלל סגנונות. חלק מהמרפסות מקומיות וחלקן מיובאות ממזרח אפריקה וכמובן שגם מאירופה, כולל מרפסות שמעוטרות באלמנטים יהודיים, כגון קרמיקה עם עיטורים מהתנ"ך, כאשר שלל מרפסות רגילות תומכות ברעיון המודרני – בגישה הפונקציונאלית.

משביחים את הנכס עם מרפסת

מרתק לראות שגם כיום, כאשר הבתים יותר גדולים, כאשר יש מייבש כביסה ואפילו כאשר ישנה חצר פרטית, אנשים רבים עדיין לא מוותרים על מרפסת, כך שרבים בוחרים להתחיל פרויקט – להוסיף מרפסת לבית הקיים. מהן הסיבות המובילות? ליישם את הפוטנציאל של הבית ולהשביח את הנכס. כיצד? ובכן מי שמבקש להוסיף מרפסת לבית קיים, לרוב ייחבר בשיטה היבשה, בה נעזרים בקונסטרוקציית פלדה.

הקשר של מרפסת לחג סוכות

מלבד כל מה שציינו עד כה אודות מרפסת, נוסיף שבארץ אנשים רבים מבקשים להוסיף מרפסת לדירה מסיבה נוספת – כדי שיתאפשר מדי שנה לבנות סוכה בנוחות יתרה. מכאן שרבים מהדתיים בוחרים להוסיף מרפסות ואף נעזרים באותן פרגולות למרפסת (ולו פרגולות חשמליות), וזאת כדי להפיק מהמרפסת את המיטב לכל אורך השנה. פה חשוב להבין שעל מנת שהסוכה תהיה כשרה, נדרשים לוודא שאין מעליה גג, ועל כן רבים בוחרים להיעזר בפרגולה נפתחת, כזו שבמשך השנה מספקת צל ובחג מאפשרת הסתה.

 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

קבוצת Balcon
קבוצת Balcon

חברת בלקון מתמחה בניהול פרויקטים של בניית מרפסות שמש אנו מלווים את לקוחותינו לכל אורך התהליך החל משלב קבלת החלטה משותפת של כל בעלי הנכסים בבניין המשותף, תכנון הפרויקט הוצאת היתרי הבניה ותכנון הנדסי של המרפסת על ידי קונסטרוקטור לחברתנו הניסיון העשיר ביותר בארץ עם מ1000 מרפסות שמש מפלדה ומבטון.

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!