מרפסות תלויות מחיר הבנייה

 חיסכון כספי גדול! וניהול הפרויקט על ידי טובי המומחים בארץ!

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

תוכן עניינים

הוספת מרפסת תלויה לבית משותף בבניין דירות, צריכה לעבור כמה שלבים בטרם יתחיל הקבלן שנשכר לצורך העניין בבניית המרפסת בפועל. במאמר שלפניכם נדון בשיטות העבודה השונות המאפשרות להשיג עבור התקנת מרפסות תלויות מחיר סביר ותוצאות טובות. תחילה נעסוק בשיטות ההתקנה השונות ונסקור את הגורמים המשפיעים על המחיר הסופי של המרפסות מהסוג הזה.

מרפסות תלויות – איך הן בנויות וכיצד מתקינים אותן

מרפסת תלויה היא חלק מהמבנה, התלוי כלפי חוץ ואיננו נתמך בעמודים. המרפסת כאמור מחוזקת למבנה באמצעים שונים, במטרה להעניק לה את היציבות, החוזק והבטיחות הנדרשים מחלק שהוא כל כך רגיש בבית המגורים או בעסק. המרפסת כאמור הינה אחד משני סוגים של מרפסות, כאשר הסוג השני הוא מרפסת הנתמכת בעמודים. במבנים רבים, התמיכה של עמודים היא מקור החוזק של המרפסת והם המשפיעים על החוזר שלה. ואולם בלא מעט מקרים, המרפסת התלויה עומדת בפני עצמה. היא בנוי מחומרים קלים יותר מאשר הבטון, הדורש למעשה בניית עמודים מתחת למרפסת. בהמשך, המרפסת התלויה מחוזקת למבנה באמצעים שונים. אנשי מקצוע וחברות שונות גובים עבור מרפסות תלויות מחיר שהוא תולדה של אמות מידה רבות, שרק השקלול ביניהן נותן את האפשרות להעניק את המחיר שלהן.

מרפסות תלויות מחיר הבנייה בהתאם לסוג המרפסת

החל משנת 2012, מתאפשרת גם בישראל התקנה של מרפסות תלויות. זאת, לאחר שהשיטה הזאת נוסתה באירופה במשך מספר שנים, תוך הסתייעות בפיתוח ישראלי מקורי – מרפסת פלדה המורכבת במפעל ייעודי, ומובאת בשלמותה אל זירת ההתקנה. שם, בתוך זמן קצר מאד יחסית, המרפסת מותקנת ומחוזקת והופכת לחלק אינטגראלי משטח הדירה. ההערכה היא שמתקיימים מומחים לנושא גובים עבור מרפסות תלויות מחיר של כמה עשרות אלפי שקלים. המחיר עשוי להשתנות בהתאם לשינויים בכמה וכמה אמות מידה. עד אז, לא היה ניתן להוסיף מרפסת תלויה, והשיטה היחידה היתה הוספת מרפסת על מודים. ואולם התהליך היה כל כך יקר, עד שבמקביל המקרים העדיפו דיירים במבנים שלא היתה בהם מרפסת, להשאיר את המצב כפי שהוא.

מרפסות תלויות מחיר ומה משפיע עליו

עם הגורמים המשפיעים על המחיר של מרפסת תלויה ניתן למנות את מספר המרפסות בכל בניין, את גודל המרפסת הרצויה ואת החומרים שמהם בנוי הבניין בדרך כלל, ניתן להתקין מרפסות מהסוג הזה. עם זאת, בלא מעט מקרים הן בלתי ניתנות להתקנה כיון שהן מסכנות את הדיירים. ככלל, הייתכנות של התקנת מרפסת כאמור מתבססת על איכות הבנייה. במקומות שבהם לא ניתן לבצע התקנה של מרפסת תלויה מכל סיבה שהיא, גובים המתקינים עבור מרפסות תלויות מחיר גבוה יותר, שייקח בחשבון את העמודים והאמצעים האחרים לקיבוע המרפסת.

אם יש לך עניין במרפסת תלויה ואם אתם מעוניינים לשלם עבור מרפסות תלויות מחיר סביר מאד, זה המקום כבורכם. כדאי ליצור קשר כבר כעת ולעשות צעד חשוב בדרך להשגת המטרה – גזוזטרה יפה ואיכותית לבית או לעסק.

מרפסות תלויות מחיר

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

קבוצת Balcon
קבוצת Balcon

חברת בלקון מתמחה בניהול פרויקטים של בניית מרפסות שמש אנו מלווים את לקוחותינו לכל אורך התהליך החל משלב קבלת החלטה משותפת של כל בעלי הנכסים בבניין המשותף, תכנון הפרויקט הוצאת היתרי הבניה ותכנון הנדסי של המרפסת על ידי קונסטרוקטור לחברתנו הניסיון העשיר ביותר בארץ עם מ1000 מרפסות שמש מפלדה ומבטון.

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!