מרפסת או גינה ? מה משתלם יותר

 חיסכון כספי גדול! וניהול הפרויקט על ידי טובי המומחים בארץ!

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

תוכן עניינים

 

כאשר אנחנו מדברים על העדפות של אדם מסוים אנחנו צריכים לזכור כי לכל אדם יש דעה משלו וזה בסדר גמור והדבר האחרון שאנחנו צריכים לעשות זה לשנות את הדעה של אותו אדם. אך מה שאנחנו כן צריכים לעשות זה להציג לאותו אדם את כל הנתונים האוביקטיבים וזאת בכדי שההחלטה שלו תהיה מושכלת וחכמה. זה נכון גם כאשר אנחנו שואלים מה עדיף מרפסת או גינה. על רקע זה אנחנו חייבים לציין כי אתם צריכים להבין כי פעמים רבות גינה עדיפה וזאת בגלל שאפשר לארח בה חברים כל ימות השינה (כן אפשר לשים חימום בחורף) ואפשר לשחק בה עם הילדים באופן קבוע ואין ספק כי הם ייהנו מכך מאוד ועל כן ברור מדוע רבים חולמים על דירה צמודה.

איזה בית יהיה יותר יקר בית פרטי או בית בבניין עם מרפסת תלויה?

כאשר אנחנו מדברים על השאלה מה עדיף גינה או מרפסת תלויה אנחנו צריכים לזכור כי למעשה אנחנו שואלים מה עדיף בית פרטי או דירה בבניין דירות. אז קודם כל אנחנו צריכים לחשוב מה יעלה יותר והאם דירות למכירה בכרמיאל יעלו יותר אם הן יהיו פרטיות? אם כן לרוב בית פרטי יהיה יקר יותר מאשר דירה בבניין באותו גודל. עם זאת, יש לציין כי לרוב בנייה עצמאית של בית פרטי תהיה זולה יותר מאשר קנייה של דירה מוכנה מן הקבלן (כמובן תלוי בסגנון הבנייה שלכם) וזהו גם כן משהו שיש לקחת בחשבון ולחשוב עליו לפני שאתם קונים דירה כלשהי ובכל התלבטות שיש לכם.

קונים בית פרטי? זכרו כי יש הוצאות שוטפות על הגינה

כאשר אנחנו מדברים על דירות למכירה בכרמיאל או בכל אזור אחר בארץ אשר הן פרטיות אנחנו צריכים לזכור כי פעמים רבות יש הוצאות שוטפות על הגינה. אנחנו צריכים לזכור את ההוצאות הללו לפני שאנחנו מחליטים איזה דירה לקנות. עליכם לקחת בחשבון שככל שהגינה שלכם תהיה יותר גדולה כך תצטרכו להוציא יותר כסף על השקיה ומחיר המים בישראל הוא ממש לא נמוך. לצד זאת יש הוצאות על צמחים שיש לקנות בכדי שהגינה תהיה יפה ויש הוצאות על ריהוט גן שאנחנו צריכים לקנות בכדי שיהיה לנו נוח ונעים לשהות בגינה. על כן יש להתחשב גם בכל הפרמטרים הללו כאשר אנחנו עומדים לפני קניה של דירה עם גינה או בלי גינה.

האם כדאי לפנות על מעצב גינות?

כאשר אנחנו עוסקים בנושא של דירות למכירה בכרמיאל עם גינה עולה השאלה האם כדאי לנו לפנות אל מעצב גינה? אם כן אין ספק כי עם מעצב גינה הגינה שלנו תהיה הרבה יותר יפה וזהו משהו שאנו חייבים לקחת בחשבון. אך עלינו לזכור כי מעצב גינה יעלה לנו גם כן כסף ועל כן אנחנו צריכים לשקול האם אנחנו רוצים להוציא על כך את הכסף.

 

 

 

 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

קבוצת Balcon
קבוצת Balcon

חברת בלקון מתמחה בניהול פרויקטים של בניית מרפסות שמש אנו מלווים את לקוחותינו לכל אורך התהליך החל משלב קבלת החלטה משותפת של כל בעלי הנכסים בבניין המשותף, תכנון הפרויקט הוצאת היתרי הבניה ותכנון הנדסי של המרפסת על ידי קונסטרוקטור לחברתנו הניסיון העשיר ביותר בארץ עם מ1000 מרפסות שמש מפלדה ומבטון.

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!