מרפסת שמש מחדר הילדים

 חיסכון כספי גדול! וניהול הפרויקט על ידי טובי המומחים בארץ!

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

תוכן עניינים

 

מרפסת שמש, הנקראת גם מרפסת זיזית, מאופיינת בכך שהיא יוצאת מתוך הקירות החיצוניים של המבנה והיא חשופה מכל הצדדים. במרבית הבתים ובנייני הדירות יש כיום מרפסת שמש, שיוצאת מהסלון, חדרי ילדים או מהמטבח, אותה אפשר לנצל למטרות שונות. כך לדוגמה, מרפסת שמש המהווה תוספת מתוך חדרי שינה לילדים, יכולה לשמש לפינת משחקים נעימה ומרווחת, פינת עבודה שקטה, מקום אירוח, יצירת גינה או מקום מאוורר לשבת ולהירגע בו. בנייה או סגירה של מרפסת שמש מרחיבה את שטח הדירה, מעלה את הערך הכספי של הנכס ומשפרת את איכות החיים של כל בני המשפחה.

לצאת למרפסת מחדר הילדים

חשוב להדגיש, כי על מנת ליהנות כמה שיותר ממרפסת שמש בבית, בין אם מתוך חדרי ילדים, הסלון או כל חלל אחר בנכס, צריך להביא בחשבון פרמטרים כגון תנאי מזג האוויר (שמש חמה בעונת הקיץ וגשמים בחורף), רעשי סביבה חיצוניים, קרבה לשכנים ועוד. זאת, על מנת שהמרפסת תגשים את ייעודה ותהיה המקום הרגוע והנעים עליו חלמתם.

למה צריך מרפסת שמש?

מרפסת שמש מהווה פתרון אידיאלי העונה על צרכים שונים:

הגדלת שטח הדירה: במקרים רבים השטח הקיים בדירות הוא קטן, צפוף ואינו מתאים יותר לצרכים של המשפחה, מכל מיני סיבות. כך, משפחות הסובלות ממחסור בשטח לאירוח חברים, מקום לעבודה משרדית, חדר מחשב וכדומה, מרפסת שמש מעניקה להם את האפשרות להרחיב את השטח הקיים, על ידי בניית מרפסת שמש וליהנות מהבית בצורה מרבית. ניתן גם לסגור מרפסת שמש קיימת, מה שמנטרל את הרעשים מהסביבה ומבודד את החלל מפני תנאי מזג אוויר של חום וקור, כך שניתן  להשתמש במרפסת בכל זמן שרוצים.

חדרי ילדים: במציאות הכלכלית בישראל, יש לא מעט משפחות המתגוררות בבתים או דירות קטנים, בהם אין מספיק חדרי שינה לילדים והמרווח הקיים אינו מתאים לאירוח חברים, פעילויות ומשחקים. לכן, מרפסת שמש מאפשרת ליצור, כחלק מהבית, מקום מושלם, נעים ונוח למטרות אלה.

סוגי מרפסות שמש עיקריים

ענף הבנייה בארץ מציע מגוון דרכים ושיטות מרכזיות לבנייה של מרפסת שמש במבנים קיימים כמו גם לסגירת מרפסת שמש: מרפסת בטון זו הדרך הפופולרית והזולה בארץ, מרפסת שמש העשויה מבטון נתמכת בעמודים חזקים, היא אמינה, מסיבית ומחזקת את יסודות הבניין כולו. הבטון הוא חומר גלם זול יחסית וגמיש, המאפשר ליצור מגוון אפשרויות של גימור וחיפויים.

מרפסת שמש מפלדה הנקראות מרפסות תלויות, ברזל או אלומיניום היא יציבה, קלה וחזקה, תהליך הבנייה הוא מהיר, חומר הגלם איכותי, אינו מחליד, נוח לעיצוב ומקנה רמת בידוד ואיטום גבוהה מאוד.

ניתן להשתמש בחלונות מזכוכית לבניית המרפסת וליהנות ממקום סגור דרכו רואים את הנוף שיש בחוץ. את קירות הזכוכית מתקינים על מסגרת אלומיניום וזה מייתר את הצורך להשתמש בקירות כבדים מבטון.

חוק המרפסות

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

קבוצת Balcon
קבוצת Balcon

חברת בלקון מתמחה בניהול פרויקטים של בניית מרפסות שמש אנו מלווים את לקוחותינו לכל אורך התהליך החל משלב קבלת החלטה משותפת של כל בעלי הנכסים בבניין המשותף, תכנון הפרויקט הוצאת היתרי הבניה ותכנון הנדסי של המרפסת על ידי קונסטרוקטור לחברתנו הניסיון העשיר ביותר בארץ עם מ1000 מרפסות שמש מפלדה ומבטון.

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!