מרקיזה חשמלית ופרגולות חשמליות

 חיסכון כספי גדול! וניהול הפרויקט על ידי טובי המומחים בארץ!

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

תוכן עניינים

 

החצר שלכם, הממלכה הפרטית שלכם, אשר זקוקה לטיפוח תמידי למען יופייה ונוחות השהייה בה. עם המרקיזה והפרגולה החשמלית שיש לנו להציע לחצר  או למרפסת שלכם איכות החיים תעלה וכך גם הכיף שבלשבת בחוץ.

מרקיזה חשמלית-                                                                                  

מהי מרקיזה חשמלית? ובכן, פתרון ההצלה המושלם והפשוט אשר כולל איכות ויופי תהייה ההגדרה המושלמת. המרקיזה החשמלית מהווה כמעין סכך ריבועי אשר ניתן להזזה חשמלית ולה שלל יתרונות: החומר שממנו עשויה המרקיזה הינו עמיד, איכותי ואמין. משמש הגנה מהשמש והגשם במשך כל השנה. השפעת העיצוב החדשני והקלאסי של המרקיזה החשמלית לכל החצר, כאשר מותקנת מרקיזה חשמלית בחצר, אפשר לראות שלאדם יש מה להציע ואכפת לו מיופי חצרו. וכמובן, המרקיזה נוחה לשימוש וקלה לקיפול בעזרת שלט חשמלי חדשני וייחודי.המראה הקלאסי והעדין של מרקיזה החשמלית יהפוך את השהות בחצר לחוויה כיפית ומדהימה, מגוון אופציות לאירוח והנאה צרופה וכמובן, צל.

ואם תרצו לשדרג את חצרכם אפילו עוד יותר, תוכלו להתקין פרגולה חשמלית אצלינו, במחיר נוח ואיכות מדהימה. הפרגולה החשמלית שלנו מבוססת על טכנולוגיה עשירה והצלחה בתיאום צרכי הלקוח תוך כדי שמירה על מראה קלאסי.

פרגולה חשמלית-

הפרגולה החשמלית עושה את חיינו לקלים יותר, היא עמידה לכל סוגי מזג האוויר בארץ הודות לטכנולוגיה החדשנית שלה ולבד האיכותי ממנה עשויה. העיצוב המרשים, ניתן להשתמש בפרגולה הזאת בשתי דרכים:  ניתן גם לפתוח וגם לסגור אותה. את הפרגולה החשמלית ניתן לסגור באמצעות שלט וכך להצל את המקום וליצור אווירה נעימה גם בחודשי הקיץ וכמובן שגם בחורף, כהגנה מפני הגשם תוך כדי ישיבה בחוץ. פרגולה חשמלית ניתנת גם לפתיחה וכאשר תרצו להנות מהשמש והאוויר הנעים, תוכלו לפתוח את הפרגולה בקלות רבה. בכך, מכסה הפרגולה שתי הנאות ומאפשרת למי שיש אותה להנות משתי העולמות.  עם עיצוב כה חדשני ומיוחד, הפרגולה שלכם תהווה מושא קנאה בעניי כל אשר רואה אותה.

לסיכום, גם אם תבחרו בהתקנת פרגולה חשמלית או מרקיזה חשמלית, אצלינו בתוכבת https://oded-garber.co.il תהנו ממגוון עיצובים, איכות מדהימה ומשתלמת, התקנה מקצועית ויעילה וחוויה שלא תשכחו לעולם! 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

קבוצת Balcon
קבוצת Balcon

חברת בלקון מתמחה בניהול פרויקטים של בניית מרפסות שמש אנו מלווים את לקוחותינו לכל אורך התהליך החל משלב קבלת החלטה משותפת של כל בעלי הנכסים בבניין המשותף, תכנון הפרויקט הוצאת היתרי הבניה ותכנון הנדסי של המרפסת על ידי קונסטרוקטור לחברתנו הניסיון העשיר ביותר בארץ עם מ1000 מרפסות שמש מפלדה ומבטון.

למאמרים נוספים בנושא:

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!