מתי צריך להוריד מרפסת ואיך עושים את זה?

 חיסכון כספי גדול! וניהול הפרויקט על ידי טובי המומחים בארץ!

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

תוכן עניינים

אחרי אינספור התלבטויות, סוף סוף החלטתם להוריד את מרפסת השירות, ולפתוח אותה לחלל הבית. מרפסת שירות הוא חדר שנמצא ברוב הבתים, לעיתים נעשה בו שימוש, ולעיתים הוא משמש כמקום אחסון.

חיכיתם לחול המועד על מנת להוריד המרפסת, ואפילו השארתם קצת כסף בצד כדי לעשות את זה אך יש רק בעיה אחת, אין לכם מושג איך מתבצע ניסור מרפסות, איך עושים זאת נכון, ממה צריך להיזהר, באיזה בעל מקצוע לבחור ובאילו כלים משתמשים.

ניסור מרפסות הוא תהליך נפוץ יותר ממה שחושבים שמתבצע מדי יום. לעיתים מדובר בצורך פרקטי, למשל כשאין שימוש בחלל וצריך להסב אותו לצורך אחר, כשרוצים לעשות שינוי במבנה ועוד.

כך או כך, לפני שמזמינים בעל מקצוע, כדאי לצלול לעומק התהליך ולהבין מה בדיוק קורה.

בטון בכל בית ובכל מקום

קירות מרפסת השירות, כמו רוב קירות הבית, עשויים מבטון. הסיבה לכך, היא שהבטון מבודד חום וקור, מבודד רעשים. הבטון הוא חומר חזק, שיכול לעמוד בכל תנאי מזג האוויר, גשם, רוח, ולחות רבה. הסיבות האלה הפכו את הבטון לפייבוריט בתהליכי הבנייה, השיפוצים וההרחבות.

ניסור בטון – לא לחובבנים

ניסור בטון מצריך כלים וציוד מיוחד, שמופעל על ידי פועלים בעלי ההסכמה הנכונה לכך. כאשר אנו ניגשים להוריד מרפסת שירות, עלינו לוודא שאנשי המקצוע שהזמנו יודעים מה הם עושים. ניסור מרפסות בצורה לא תקינה, עלול לגרום להשלכות קשות שנצטרך להתמודד איתן שנים אחרי הטעות המרה.

למשל, סדקים בבטון, או אפילו במקרים קיצוניים, בטון שעלול לקרוס ולסכן חיי אדם. מסיבות אלה, כדאי לוודא שאנשי המקצוע שהזמנתם ניסרו בטון בעבר, הורידו מרפסות, ועשו זאת בהצלחה. אל תתביישו לבקש לראות תמונות של לפני ואחרי, על מנת להעריך את איכות העבודה.

חשיבות הדיוק – אין מקום לטעויות

כאמור, אין מקום לטעויות כשמדובר בניסור מרפסות. מהסיבות האלה בדיוק, אנשי המקצוע משתמשים בכלים הכי חדשניים ואיכותיים, על מנת להבטיח עבודה ברמת גימור גבוהה. רוב אנשי המקצוע מתחום ניסור בטון במרפסות, יבחרו במסור יהלום על מנת לספק לכם את התוצאה הטובה ביותר. מסור יהלום הוא מסור עם שבבי יהלום, שמסייעים לחדור את הבטון הקשה. מסור יהלום יכול לנסר גם חומרים אחרים כמו אספלט או סלעים, ולספק תוצאה לא פחות טובה.  מסור היהלום מרוכב מדיסק יהלום, או מכבל יהלום, ומופעל לרוב בשלט רחוק.

רעש ואבק – לא בבית ספרנו

מסור היהלום הוא אמנם כלי עבודה עוצמתי ומאסיבי, אבל תשמחו לשמוע שהוא אינו גורם לרעש רב במהלך העבודה. אנשים רבים חוששים לבצע שינוים בבית מחשש להרעיש לשכנים, לגרום לאבק, לזהם את הסביבה.

לא רבים יודעים, אבל מסור יהלום שומר על רמת רעש מבוקרת וממוזערת, ובעזרת טכניקת הרטבה של הבטון, הוא מונע מהאבק להתעופף סביב ולחדור לריאותינו.

תכנון מראש הוא המפתח להצלחה – איך עושים את זה?

על מנת לתכנן היטב את החלל החדש, כדאי לתכנן היטב את ניסור המרפסת. התייעצו עם בעל המקצוע כיצד כדאי לנסר את המרפסת, מה ההשלכות של כל דרך פעולה, ובדקו מה הן ההמלצות שלו. למחמירים – ניתן להתייעץ עם מהנדס בניין על מנת לבחון את האופציות. לפני שמנסרים את המרפסת, תכננו מראש מה ברצונכם לעשות עם החלל שנפער, ולאיזה מטרה אתם הולכים להשתמש בו.

אל תתפשרו על בעל המקצוע לניסור המרפסת שלכם.

 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

קבוצת Balcon
קבוצת Balcon

חברת בלקון מתמחה בניהול פרויקטים של בניית מרפסות שמש אנו מלווים את לקוחותינו לכל אורך התהליך החל משלב קבלת החלטה משותפת של כל בעלי הנכסים בבניין המשותף, תכנון הפרויקט הוצאת היתרי הבניה ותכנון הנדסי של המרפסת על ידי קונסטרוקטור לחברתנו הניסיון העשיר ביותר בארץ עם מ1000 מרפסות שמש מפלדה ומבטון.

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!