ניסור מרפסת – המדריך המקוצר

 חיסכון כספי גדול! וניהול הפרויקט על ידי טובי המומחים בארץ!

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

תוכן עניינים

אחד מהשירותים היעילים ביותר בתחום השיפוצים הוא ניסור בטון באמצעות מסור יהלום איכותי. השירות מתאים למגוון רחב של משימות, דוגמת יצירת פתח בקיר עבור דלת או חלון, הסרת מדרגות, תקרות ורצפות וגם במקרה שרוצים לנסר מרפסות. צריכים לנסר מרפסת? להלן מדריך מקוצר שיסביר לכם כיצד הדבר נעשה.

 

ניסור מרפסת – למה הכוונה?

כשמדברים על ניסור מרפסת מתכוונים למעשה לפעולה בה מסירים אלמנטים שעשויים מבטון באמצעות מסור דיסק מיוחד המצופה באבקת יהלומים, החומר החזק בטבע. אותו מסור יהלום מאפשר לחתוך כל משטח בטון במהירות ובדייקנות, בפעולה שממש מדמה ניסור של עץ, רק עוצמתית הרבה יותר.

 

באילו מקרים ניתן להזמין חברה מקצועית על מנת לנסר את המרפסת?

שירות ניסור מרפסות יכול להתאים במספר תרחישים:

  • ניסור מעקה או חומה שממוקמת במרפסת – כחלק מתהליכי השיפוץ והרענון של המרפסת. שירותי הניסור מאפשרים להסיר אלמנטים שכאלה בצורה אלגנטית מבלי לפגוע במבנה המרפסת לגמרי או בחדרים סמוכים.
  • פתיחת מרפסות סגורות – במידה והמרפסת שלכם סגורה, קרי, מוקפת קירות ומשמשת בתור סוג של חדר, ניתן לבצע ניסור של הבטון ולפתוח אותה לחלוטין.
  • ניסור של מרפסת שירות – כאשר מעוניינים לבצע שינויים בקירות הבטון ולנסר מרפסת שירות, בין אם לצרכי התאמה מרחבית לתוך הבית ובין אם לשם פתיחת פתח שיהפוך אותה למרפסת שמש.

 

הצורך בפעולות ניסור בטון במרפסת יכול לעלות גם כשמתקבל צו הריסה על ידי העירייה מסיבות שונות, כך שיש להרוס לחלוטין את המרפסת או לצמצם את שטחה.

 

כיצד מתבצעת העבודה בשטח?

ראשית כל יש לאבטח את משטח הבטון שעומד לעבור הסרה באמצעות הברגות חזקות, אליהן קשורים כבלים מפלדה. את הכבלים מאבטחים בדרך כלל למנוף כך שברגע ההתנתקות מהמבנה מסולק הבטון ישירות אל משאית הפינוי, הוא אינו נופל כלפי מטה ולא גורם לנזקים כלשהם. ובאשר לפעולת הניסור עצמה – הבחירה בסוג מסור היהלום תלויה בגודל ועובי הבטון שיש להסיר. הסרה של משטחים קטנים יחסית ניתן לבצע באמצעות מסורי דיסק ידניים. כאשר יש להסיר משטח גדול, עבה וחזק במיוחד, מתבצע שימוש במסור דיסק יהלום שמותקן על גבי מסילות, מה שמאפשר הפעלת כוח רב יותר על הבטון. במרפסות מורכבות שאינן נגישות, תתבצע פעולת הניסור באמצעות מסור שמקבל פקודות בשלט רחוק, בכדי לא לסכן את העובדים.

 

שירותי ניסור מרפסת – כמה זה עולה לכם?

מחיר ניסור מרפסת הוא דבר שתלוי בפרמטרים רבים, דוגמת עובי הבטון, מספר המטרים שיש לנסר וכמובן הנגישות למקום. המחיר ההתחלתי הוא בדרך כלל כמה מאות שקלים למטר אך ככל שמדובר במרפסת גדולה יותר, עם בטון עבה יותר ונגישות שמחייבת גם גנרטור ושירותי מנוף, כך המחיר עולה בכמה מאות שקלים ליום עבודה.

 

הכנות מיוחדות לקראת תחילת העבודות

חשוב מאוד להכין מבעוד מועד תשתית מים פנויה (חיבור רגיל לברז מים) וזאת משום שמסורי היהלום עובדים באמצעות קירור מים. ללא עמדת מים קרובה, המסור לא יוכל לעבוד באופן רציף ויתחמם תוך זמן קצר. כמו כן, נדרש חיבור תלת פאזי על מנת לספק את הכוח הנדרש למסורי היהלום. במידה ולא קיים חיבור שכזה במבנה, יהיה צורך בגנרטור, מה שבדרך כלל ניתן להזמין מהחברה המבצעת.

 

 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

קבוצת Balcon
קבוצת Balcon

חברת בלקון מתמחה בניהול פרויקטים של בניית מרפסות שמש אנו מלווים את לקוחותינו לכל אורך התהליך החל משלב קבלת החלטה משותפת של כל בעלי הנכסים בבניין המשותף, תכנון הפרויקט הוצאת היתרי הבניה ותכנון הנדסי של המרפסת על ידי קונסטרוקטור לחברתנו הניסיון העשיר ביותר בארץ עם מ1000 מרפסות שמש מפלדה ומבטון.

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!