סגירת חורף למרפסת שמש

 חיסכון כספי גדול! וניהול הפרויקט על ידי טובי המומחים בארץ!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

תוכן עניינים

מרפסות שמש הפכו מזמן לנוף מוכר בשכונות מגורים ברחבי הארץ וכמעט בכל בניין מגורים הבנוי לגובה יש מרפסות לאורכו. גם בבניינים ותיקים ללא מרפסות שעוברים שדרוג וחיזוק במסגרת תמ"א 38 נוהג היזם להציע תוספת של מרפסת שמש.

סגירות חורף למרפסות שמש תלויות

מרפסת שמש מהווה להרבה מאד אנשים מין חצר תלויה בה אפשר לארח, לגדל צמחיה, לעשות מסיבות ברביקיו ועוד. אך בצד היתרונות יש גם חסרונות. השמש הקופחת בקיץ והגשם הטורדני בחורף, עלולים להבריח את היושבים בה חזרה פנימה אל הדירה.

הגנה מהחום והשמש נקבל כאשר נתקין פרגולה וכאשר נבקש פתרון לגשם ולקור נוכל להזמין סגירת חורף למרפסת.

יצרני הפרגולות והסוככים מציעים מגוון רחב של סגירות חורף, מבדים, יריעות PVC או סגירות מאלומיניום, למרפסות מקורות ולמרפסות פתוחות. השיקול בבחירת הסגירה של המרפסת הוא שטח המרפסת, עלויות והיתרי בניה.

יש לקחת בחשבון את סוג המרפסת. מרפסת מקורה קל מאד לסגור בשונה אם יש לכם מרפסת תלויה ללא גג. הגג כבר קיים ואפשר להרכיב מסביב את הקירות, בין אם מבד או מאלומיניום. סגירת חורף של מרפסת פתוחה היא עניין מורכב יותר ויש למצוא  פתרון משולב לגג ולקירות.

סגירת חורף מבד למרפסת תלויה

שימוש בבד לסגירת מרפסת שמש לימות החורף זהו פתרון עונתי, המגן מפני הקור והגשם. תוכלו להזמין אצל היצרן סגירה כוללת של תקרה וקירות ליצירת חלל נעים ויבש, כדי שתוכלו לנצל את המרפסת גם במזג אוויר סגרירי.

יריעות הבד עשויות מחומרים כמו PVC בעל חוזק ועמידות לתנאי האקלים בארצנו, סוג נוסף הוא בד אקריל – הדארלון בעל המראה האסתטי, עמיד גם הוא מפני גשם ויוצר צל.

סגירת חורף מאלומיניום

לשימוש באלומיניום יתרונות רבים. החומר זול ועמיד לאורך זמן, נוח לעיבוד ואפשר לעצב אותו בדרכים שונות. הרכבה נכונה תספק איטום טוב ובידוד מקור.

האלומיניום משמש כמסגרת ובין המסגרות יורכבו זכוכיות מיוחדות, בטיחותיות ובעלות בידוד טוב.

מה לגבי היתרי בניה?

במסגרת התקנות החדשות של רפורמת הפרגולות נקבעו פטורים להיתרי בניה לעבודות שונות כמו פרגולות, סגירות חורף למרפסות וגדרות.

בעקרון, סגירת חורף מבד אינה מחייבת בקשה להיתר בניה. חוקי העזר של הרשויות המקומיות מתייחסים להגדרות ולהגבלות על סגירת המרפסת לחורף. קיימים כללים לגבי פרק הזמן בו מותר להשתמש בסגירה או לגבי הטלת אגרות שונות והמצאת אישורים. רצוי לבדוק את חוקי העזר ברשות המקומית לפני הזמנה וביצוע של סגירת חורף.

סגירת חורף מאלומיניום הכרוכה בבנייה של שלד או חלונות אינה פטורה מבקשה להיתר בניה, אך ניתן לקבל רישיון לסגירת המרפסת בהליך רישוי מקוצר ותשובת הוועדה תוך 45 ימים.

הוספת מרפסות בבית משותף

לסיכום, ניתן לסגור מרפסת שמש באמצעי סגירה שונים אשר עשויים מחומרים כמו בד ואלומיניום ובכך להמשיך ולנצל את המרפסת גם בתנאים של קור וגשם. כדאי להתחשב בשיקולים של היתרי בניה ועלויות ולתכנן את סגירת החורף בהתאם לכך.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

קבוצת Balcon
קבוצת Balcon

חברת בלקון מתמחה בניהול פרויקטים של בניית מרפסות שמש אנו מלווים את לקוחותינו לכל אורך התהליך החל משלב קבלת החלטה משותפת של כל בעלי הנכסים בבניין המשותף, תכנון הפרויקט הוצאת היתרי הבניה ותכנון הנדסי של המרפסת על ידי קונסטרוקטור לחברתנו הניסיון העשיר ביותר בארץ עם מ1000 מרפסות שמש מפלדה ומבטון.

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!