פינוי פסולת בניין בפרויקט מרפסות

 חיסכון כספי גדול! וניהול הפרויקט על ידי טובי המומחים בארץ!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

תוכן עניינים

פרויקט מרפסות הוא מונח שמתאר פרויקט של הוספת מרפסות לבניין קיים. בפרויקט כזה מוסיפים למעשה מרפסות לכל הדירות בבניין, בין שבמודל של מרפסות תלויות ובין שבמודל של מרפסות עמודים, הנתמכות זו על ידי זו וזו על גבי זו. במסגרת פרויקט כזה נוצרת פסולת בניין רבה ובשורות הבאות נדבר על מקור פסולת הבניין ועל פינוי פסולת בניין בפרויקט מרפסות.

ממה נוצרת פסולת בניין בפרויקט מרפסות?

בכדי להבין כיצד נוצרת פסולת הבניין ומדוע נדרש פינוי פסולת בניין בפרויקט מרפסות, יש להבין את הפעולות המבוצעות במסגרת פרויקט כזה. בכדי להוסיף מרפסת לדירה קיימת, יש לבצע את הפעולות הבאות: להסיר את אריחי החיפוי באזור החיבור של המרפסת עם קיר המבנה, למתוח קורות פלדה שישמשו כקונסטרוקציה של המרפסת ולפתוח פתח בקיר המבנה, פתח שישמש כדלת הכניסה והיציאה של המרפסת. פעולות אלה מייצרות פסולת בניין רבה בצורת אריחי חיפוי שבורים, שברי אריחי ריצוף באזור הדירה שאליו תהיה צמודה המרפסת, שברי בטון או בלוקים מהאזור בו יוצרים את מפתח הדלת ופסולת כללית כמו שברי זכוכית, עץ, פלסטיק, רכיבי בנייה קטנים וכדומה. כל אלה דורשים למעשה פינוי מהמבנה ולשם כך נועד שירות פינוי פסולת בניין בפרויקט מרפסות.

כיצד מבוצע הפינוי?

פינות פסולת בניין על ידי חברה מנוסה כמו עבודות עפר ישראל הוא שירות המסופק בשתי דרכים מרכזיות. אפשרות אחת היא ריכוז כלל הפסולת באזור סמוך למבנה והזמנת גורם מקצועי שיעמיס את הפסולת למכולת פינוי ויוביל את הפסולת לאתר מורשה להטמנת פסולת. האפשרות הסבירה יותר היא אפשרות של השכרת האמצעים הנדרשים לצורך ביצוע הפינוי: מכולה בגודל המתאים, החל מ-4 קוב ועד 24 קוב, בהתאם לכמות הפסולת הצפויה, שרוולי פינוי פסולת המאפשרים השלכה של הפסולת מכל קומה דרך שרוול ייעודי שמוביל את הפסולת ישירות אל תוך המכולה המונחת על גבי הקרקע. שני אמצעים אלה הם האמצעים המרכזיים בתהליך פינוי פסולת בניין בפרויקט מרפסות.

כמה עולה הפינוי?

פינוי פסולת בניין בפרויקט מרפסות הוא פינוי פסולת בניין לכל דבר ועניין ובהיבט זה התמחור נקבע על פי היקף הפסולת. מכולה קטנה של 4-6 קוב תעלה לכם בסביבות 600 עד 1100 שקלים לשבוע, בעוד שמכולה 24 קוב תעלה לכם 1900 עד 2600 שקלים לשבוע. מחיר זה כולל את הובלת המכולה הריקה שתעמוד לרשותכם לצד הבניין וכן הובלתה כשהיא מלאה אל אתר הטמנת הפסולת. שרוול פינוי פסולת יכול לעלות לכם בסביבות 800 עד 1600 שקלים לשבוע. שרוולים לקומות גבוהות יותר מקומה שלישית, יהיו כרוכים בתוספת תשלום של כ-100 עד 200 שקלים נוספים לכל קומה. ככלל, את כל הנושא של פינוי פסולת בניין בפרויקט מרפסות צריך לארגן, לנהל ולתאם קבלן הביצוע ואתם כלקוחות לא צריכים להעסיק את עצמכם בנושא.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

קבוצת Balcon
קבוצת Balcon

חברת בלקון מתמחה בניהול פרויקטים של בניית מרפסות שמש אנו מלווים את לקוחותינו לכל אורך התהליך החל משלב קבלת החלטה משותפת של כל בעלי הנכסים בבניין המשותף, תכנון הפרויקט הוצאת היתרי הבניה ותכנון הנדסי של המרפסת על ידי קונסטרוקטור לחברתנו הניסיון העשיר ביותר בארץ עם מ1000 מרפסות שמש מפלדה ומבטון.

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!