פרגולה לקירוי מרפסות שמש

 חיסכון כספי גדול! וניהול הפרויקט על ידי טובי המומחים בארץ!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

תוכן עניינים

פרגולה משמשת בדרך כלל כפתרון הצללה לגינות, אבל בפועל ניתן גם להתקין פרגולה לקירוי מרפסות שמש. מכל אמצעי הקירוי למה דווקא פרגולה לצורך קירוי של מרפסת שמש? מכיוון שאתם רוצים לשמור על האסתטיקה של הבית שלכם, ולהימנע מפתרונות קירוי פרוביזוריים שנהרסים מהר מאוד ומשווים לבית מראה זול.

למה נדרש קירוי למרפסת שמש ולמה דווקא פרגולה?

מרפסת שמש היא המרפסת בה אתם מבלים את זמנכם עם בני משפחה וחברים כדי ליהנות מהאוויר הפתוח וממזג האוויר בחוץ. העניין הוא שמרפסת שמש סובלת מקרינת שמש כמעט לאורך כל היום. מלכתחילה, כאשר הדירה שלכם תוכננה, מיקומה של מרפסת השמש נקבע באזור בו תוכלו ליהנות מהשמש, בדרך כלל בכיוון דרום. המשמעות היא שלאורך רוב שעות היום לא תוכלו לשהות במרפסת בגלל קרינת השמש החזקה, שאותה לא ניתן לסבול ליותר מכמה דקות. על כן, אתם צריכים למצוא פתרון הצללה כלשהו שיאפשר לכם ליהנות ממרפסת השמש שלכם, אבל בצל.

ולמה דווקא פרגולה לקירוי מרפסת תלויה?

מכיוון שהשמש אינה קורנת על המרפסת שלכם מאותה נקודה לאורך כל היום, אלא נעה בשמים ומשנה את הזווית שלה כל הזמן. מה שאתם רוצים להבטיח הוא שהקירוי יהיה מספיק רחב כך שתוכלו לשבת ולהנות מהצל שאתם יושבים בתוך  מרפסת תלויה  שלכם בכל שעה של היום, וליהנות מצל מלא, ללא תלות בזווית ממנה קורנת השמש. במקביל, אתם גם רוצים פתרון הצללה עמיד בגשם וברוחות עזות, כך שלא תצטרכו לקפל אותו בסיום כל קיץ או לראות אותו נהרס ונשחק במהירות. פרגולה היא בדיוק פתרון הקירוי שעומד בשני הקריטריונים החשובים הללו.

מהו התהליך של בניית פרגולה לקירוי מרפסות שמש?

ובכן, דבר ראשון צריך לתכנן. תחילה יש למדוד את מידות המרפסת שלכם ולבחון את שגרת קרינת השמש באזור. בהתאם לכך, יש להגדיר את השטח שאותו יש לקרות באמצעות הפרגולה, כך שהיא אכן תספק לכם צל בכל שעה של היום, גם בשביל הקפה של הבוקר, וגם בשביל שלוות הצהריים שאחרי החזרה מהעבודה. מרגע שמקבלים החלטה לגבי גודל הפרגולה, התהליך הוא די קבוע. תחילה מקימים את הקונסטרוקציה שעשויה בדרך כלל מקורות של עץ, באופן כזה שנוצר שיפוע של הפרגולה לצורך ניקוז מי גשמים בתקופת החורף. לאחר הקמת הקונסטרוקציה, מונחים רעפים בחלקה העליון של הפרגולה, ואלו מספקים למעשה את הקירוי הנדרש.

לפני שאתם מזמינים איש מקצוע לבניית פרגולה לקירוי מרפסות שמש, חשוב שתתכננו את הדברים כמו שצריך, ותבינו היטב מהו השטח שאותו אתם רוצים לקרות, כך שהפרגולה לא תעניק לכם צל חלקי בלבד מחד, ולא תהיה גדולה מדי ביחס לשטח המרפסת מאידך. בהמשך, תוכלו להזמין חברה המתמחה בבניית פרגולות, ובתוך ימים ספורים תוכלו ליהנות מפתרון קירוי חזק ועמיד שילווה אתכם לאורך שנים.

פרגולה לקירוי מרפסות שמש

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

קבוצת Balcon
קבוצת Balcon

חברת בלקון מתמחה בניהול פרויקטים של בניית מרפסות שמש אנו מלווים את לקוחותינו לכל אורך התהליך החל משלב קבלת החלטה משותפת של כל בעלי הנכסים בבניין המשותף, תכנון הפרויקט הוצאת היתרי הבניה ותכנון הנדסי של המרפסת על ידי קונסטרוקטור לחברתנו הניסיון העשיר ביותר בארץ עם מ1000 מרפסות שמש מפלדה ומבטון.

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!