פתרונות קירוי למרפסות 

 חיסכון כספי גדול! וניהול הפרויקט על ידי טובי המומחים בארץ!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

תוכן עניינים

מאמר להפצה 300 מילה, הבר מורן, סככות מעיין, כותרת:  פתרונות קירוי למרפסות  אחד מהפתרונות שיהיה סככה מתקפלת לחצר  נא לא לחזור על ביטוי המקודם יותר מ5 פעמים   7.11  סככה מקפלת מתקפלת לחצר 36

פתרונות קירוי למרפסות 

בין אם יש מול המרפסת שלכם נוף מהמם ובין אם היא גדולה ומרשימה, היא כנראה לא תהיה שימושי כל כך אם לא תמצאו לה פתרון קירוי הולם. זה הזמן להבין אלו פתרונות קירוי יכולים להיות טובים למרפסת שלכם, כולל היתרונות, החסרונות, אפשרויות ההתקנה וכמובן המחירים.

סככה מתקפלת לחצר ולמרפסת

אחד הפתרונות הכי טובים למרפסת וגם לחצר היא סככה מתקפלת. סככה מתקפלת לחצר או למרפסת תהפוך את החיים שלכם להרבה יותר פשוטים כי לא תצטרכו להתקין משהו קבוע שייקח זמן רב והעלויות שלו יהיו רבות. כך תוכלו גם ליהנות משמש מתי שתרצו, כאשר יש גם סככות איכותיות מאוד שיכולות להיות עמידות גם לגשם. פתרון קירוי זה נחשב לזול יחסית ויש כל מיני סוגים של ברזנטים, כמו למשל שמשונית שהיא מהנפוצות והטובות ביותר. עוד יתרון של סככות מתקפלות למרפסות היא העיצוב שלהן שיהיה צבעוני במיוחד וכך הוא למעשה מתאים לכל מתאר.

פרגולה קבועה למרפסות שמש ומעוצבת במיוחד

אם אתם רוצים פתרון קבוע שנחשב לאיכותי יותר אתם יכולים להשקיע ולהקים פרגולה לקירוי מרפסות שמש. הקמת פרגולה במרפסת יכולה להיות אמנם יקרה הרבה יותר ויכולה לעלות אפילו כמה אלפי שקלים, בעיקר תלוי בסוג הפרגולה ובגודל המרפסת, אך היא פתרון קבע שגם מעלה את ערך הבית ואת האטרקטיביות שלו. פרגולה יכולה גם להיות עמידה לגשם אם תתקינו עליה לוחות סנטף והיא יכולה להתאים לכל מתאר, כי יש מגוון רחב של גוונים מחום בהיר ועד צבע יותר אדמדם. החיסרון היחיד בפרגולה מלבד המחיר הוא התחזוקה שהיא דורשת בעיקר אם תבחרו פרגולת עץ, וההתקנה הנדרשת.

רשת צל או הצבת שמשיות

אם כבר דיברנו על התקנה מסובכת בהקשר של פרגולה למרפסות שמש אנו צריכים לספר לכם על הפתרון הכי פשוט שיש שההתקנה שלו יכולה לארוך כמה דקות ספורות כאשר אתם מתקינים אותה לגמרי לבד. פתרון זה הוא רשת צל כאשר רשתות אלו יכולות להיות גדולות מאוד כאשר כל מה שצריך הוא לעגן אותן בשלוש או ארבע נקודות במרפסת השמש . לאחר מכן יש למתוח אותן ואפשר גם להסיר אותן מתי שתרצו.

 

  פתרונות קירוי למרפסות 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

קבוצת Balcon
קבוצת Balcon

חברת בלקון מתמחה בניהול פרויקטים של בניית מרפסות שמש אנו מלווים את לקוחותינו לכל אורך התהליך החל משלב קבלת החלטה משותפת של כל בעלי הנכסים בבניין המשותף, תכנון הפרויקט הוצאת היתרי הבניה ותכנון הנדסי של המרפסת על ידי קונסטרוקטור לחברתנו הניסיון העשיר ביותר בארץ עם מ1000 מרפסות שמש מפלדה ומבטון.

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!