קבלן שיפוצים רשום , למה חשוב לכם להכיר את המושג

 חיסכון כספי גדול! וניהול הפרויקט על ידי טובי המומחים בארץ!

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

תוכן עניינים

ענף השיפוצים סבל לא פעם מעליה חדה של אנשי מקצוע לא מיומנים מספיק. הדבר כמובן מוביל לא פעם לקוחות רבים לחשוב כי אין להם סיכוי למצוא אנשי מקצוע מעולים, כאלו שידעו לעשות את עבודתם נאמנה בעת הצורך. 

אבל, אני, נתנאל שיפוצים , רוצה להכיר לכם מושג שיכול להביא לשינוי  גדול לאופן בו אתם בוחנים קבלן שיפוצים מוסמך. הביטוי הוא כמובן – קבלן שיפוצים רשום. האמינו לי, כאשר אתם בוחרים קבלן רשום אתם יכולים להיות רגועים. אתם יכולים להיות בטוחים כי מדובר על איש מקצוע מיומן, כזה שילך אתכם כל הדרך עד לקבלה של התוצאה הרצויה. 

מכיוון שכל תהליך שיפוצים עלול להביא לאוסף של רגשות שליליים בשל העלות הגבוהה של שיפוצים בתוספת לכלוך, חוסר נוחות והרבה סטואציות מפתיעות, חשוב שיהיו שם אנשי המקצוע הנכונים שיעברו אתכם את התהליך בצורה הטובה ביותר. בדיוק בשביל זה, שווה להיעזר באיש מקצוע מיומן, קבלן שיפוצים רשום, מי שקיבל מקום של כבוד בפנקס הרושם של משרד הבינוי והשיכון, הוא יהיה, פעמים רבות, האדם המתאים ביותר לביצוע המשימה. 

אם אתם מעוניינים לשמוע עוד על קבלן שיפוצים רשום, מה זה אומר ואיך בכלל בוחרים קבלן שיפוצים מומלץ בצורה טובה, אני, נתנאל שיפוצים, נמצא כאן כדי לענות על כל השאלות בנושא. 

מה זה קבלן שיפוצים רשום למעשה 

בשנת 2003 הבינו במשרד הבינוי והשיכון כי יש לייצר רפורמה חדשה שתתן קדימות לאנשי מקצוע רשומים, כאלו שעברו הכשרה מקצועית כדי לעסוק בתחום השיפוצים. מובן מאליו שבאותם ימים לא היה המונח קבלן שיפוצים רשום , אז כל אחד עשה את הטוב בעיניו, כך שגם אנשים להם לא הייתה לא המיומנות הנדרשת ולא הידע, היו בעלי הזכות לעשות כל עבודה. 

מכיוון שמטבע הדברים התנהלות כזו היא מתכון לאסון, שכן, עבודה של קבלן לא מנוסה עלולה לא פעם להתברר כהרסנית, הוחלט להנהיג נוהל של קבלן שיפוצים רשום. 

קבלן שיפוצים רשום יכול להיות כל מהנדס או אדריכל בעל ניסיון של שנתיים בתחום, מנהל עבודה בעל ניסיון של שש שנים בתחום או הנדסאי עם ניסיון של ארבע שנים בתחום. הסיבה בגינה לא רק הידע התיאורטי רלוונטי עבור קבלת תעודה, כי אם גם הניסיון הפרקטי, היא האמונה כי קבלן שיפוצים רשום יכול להיות רק מי שמכיר את השטח על בוריו. מכיר את הסיכונים והבלתמים שעלולים להתרחש כל הזמן, מה שהופך קבלן שיפוצים רשום לא רק לאיש עם הידע הנדרש, אלא גם כזה שמכיר את השטח. 

לכן, כל כך חשוב שתבחרו לא רק קבלן שיפוצים מומלץ, אלא גם קבלן שיפוצים רשום. 

איך תדעו האם בעל המקצוע שלכם הוא קבלן שיפוצים רשום ? 

כדי לדעת האם באמת אותו קבלן שהזמנתם הוא קבלן שיפוצים רשום , אתם יכולים לעשות שני דברים: 

  1. לבקש אסמכתא מצולמת ממשרד הבינוי והשיכון. מה שצריך להיות באמתחתו של כל קבלן שיפוצים רשום. 
  2. אתם יכולים לחפש את שם הקבלן ברשימות של משרד הבינוי והשיכון דרך האינטרנט. 

הבדיקה היא בדיקה קלה יחסית וגם אם אין לכם ממש את הכוח לבצע אותה, האמינו לי, אני, נתנאל שיפוצים, כי מדובר על בדיקה משתלמת במיוחד. הרי לא רק שכאשר אתם משכירים קבלן שיפוצים רשום אתם מקבלים את האסמכתא הנדרשת המעידה על יכולותיו של הקבלן, לא רק שאתם יכולים כך להיות רגועים כי מדובר על בעל מקצוע העובד כחוק, שכן אחד הפרמטרים לקבלת הרישיון היא עבודה חוקית, אלא שאתם יכולים להיות בטוחים כי מדובר על קבלן שיכול לעשות כל עבודה. 

החוק אמנם מתיר לבעלי מקצוע שאין להם את הרישיון לעשות עבודות מסוימות, כמו למשל, לצבוע את הקיר, להחליף איזה ברז או להניח ריצוף. אבל, רק קבלן שיפוצים רשום יכול, על פי חוק, לעשות את כל הפעולות הנדרשות בעת שיפוץ של בית דירות, בית עסק או בית פרטי. לכן, ההמלצה היא תמיד ללכת לאנשי המקצוע המסווגים ככאלו, על מנת שתוכלו לקבל את השירות הטוב והמקצועי ביותר ללא כל בעיה. 

מה הפרמטרים הנוספים שיעזרו לכם למצוא איש מקצוע מעולה 

כאמור, בחירה של קבלן שיפוצים מומלץ יכולה להיות מאתגרת. בעיקר משום שמדובר על שוק רווי באנשי מקצוע רבים. מטבע הדברים, כמו בכל תחום, ניתן לזהות את אלו היודעים לבצע את עבודתם על הצד הטוב ביותר, לעומת אלו שלא יודעים לעשות זאת בצורה טובה דיה. 

על מנת שתוכלו להבחין באנשי המקצוע הנכונים עבורכם, אני, נתנאל שיפוצים, בחרתי לחשוף בפניכם רשימה קצרה שיכולה לעשות לכם סדר ולהחדיר היגיון. 

  • המלצות: מטבע הדברים כדי למצוא קבלן שיפוצים מומלץ צריך המלצות. אבל, מה שחשוב לזכור הוא שאתרי האינטרנט והרשתות החברתיות מלאות בשמות של אנשי מקצוע ששכרו אנשים שיכתבו עליהם ביקורת טובה גם כאשר מדובר על ביקורת לא אותנטית בכלל. לכן, כאשר אתם מחפשים המלצות, שימו לב כי אתם בוחרים על פי המלצות אותנטיות ולא נופלים בפח ושוכרים אנשי מקצוע טובים פחות. 
  • שוחחו עם בעל המקצוע: הדרך הטובה ביותר להיות בטוחים כי מדובר על איש מקצוע היודע את עבודתו נאמנה, היא על ידי שיחה. אל תתביישו לשאול את בעל המקצוע כל שאלה שתעלה על דעתכם. כך תוכלו להיות בטוחים כי אכן מדובר על איש מקצוע עליו ניתן לסמוך. שאלו אותו מה דעתו על השיפוץ, איך בעיניו ניתן לעשות את השיפוץ בצורה טובה יותר וכן הלאה. ככל שתשאלו יותר, תבינו יותר ותוכלו כמובן להיות בטוחים כי אתם נמצאים בידיים טובות. 
  • בררו מחירים עם כמה אנשי מקצוע: הנטייה של בעלי מקצוע, לצערי, לא פעם היא לתת מחירים שלא באמת תואמים את העבודה. מכיוון שאתם לא יכולים תמיד להיות בטוחים האם מדובר על מחירים טובים ומתאימים או שמא, יש מי שרוצה לקחת מכם כסף מיותר, הדבר הטוב ביותר שאתם יכולים לעשות הוא לברר את הנושא עם בעלי מקצוע שונים. האמינו לי, ככל שתגיעו עם יותר ידע כך תוכלו לעשות את השוואת המחירים בצורה הטובה ביותר. זכרו, שום דבר לא יקרה גם אם תתחילו את השיפוץ בעוד שבוע. העיקר שתבחרו אנשי מקצוע מיומנים, כאלו שאתם סומכים עליהם שיעשו את העבודה על הצד הטוב ביותר. 
  • הכינו דף ועט ורשמו הכל: לא פעם חיפוש אחרי אנשי מקצוע עלול להיות מבלבל שכן מדובר על מידע רב אותו יש לזכור. כי טוב הוא להגיע מוכנים עם כלים לרישום כדי שתוכלו לחזור על הפרטים אחר כך ולהיות בטוחים שעשיתם את הדבר הנכון. 

אני, נתנאל שיפוצים, מזמין אתכם לדבר איתי בכל עניין. אני מזמין אתכם להתייעץ איתי על אנשי מקצוע שונים כמו כן, אני אשמח להיות הקבלן עבור השיפוץ שלכם. יחד נלמד מה בדיוק אתם מחפשים ואיך אפשר להגיע לתוצאות הרצויות בצורה הטובה ביותר. מחכה לכם בטלפון או דרך האתר. 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

קבוצת Balcon
קבוצת Balcon

חברת בלקון מתמחה בניהול פרויקטים של בניית מרפסות שמש אנו מלווים את לקוחותינו לכל אורך התהליך החל משלב קבלת החלטה משותפת של כל בעלי הנכסים בבניין המשותף, תכנון הפרויקט הוצאת היתרי הבניה ותכנון הנדסי של המרפסת על ידי קונסטרוקטור לחברתנו הניסיון העשיר ביותר בארץ עם מ1000 מרפסות שמש מפלדה ומבטון.

למאמרים נוספים בנושא:

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!