קירוי מרפסות שמש

 חיסכון כספי גדול! וניהול הפרויקט על ידי טובי המומחים בארץ!

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

תוכן עניינים

הקיץ בעיצומו וזה הזמן הנכון להתחיל להתארגן על סגירות חורף באמצעות פעולות קירוי של מרפסות שמש. בשורות הבאות, תוכלו למצוא מידע מקצועי בכל הנוגע לאפשרויות הקירוי העומדות לרשותכם.

סגירות חורף הן למעשה הגדרה מקצועית לכל סוגי התיחום, הקירוי והסגירה של חללים פתוחים צמודי מבנה, לרבות, מרפסות גינה, מרפסות שמש וכדומה. סגירות חורף נועדו לצרכי השמשת השטח המיועד לסגירה לחודשי החורף, וזאת באמצעות פעולת קירוי מקצועית המיושמת על ידי אנשי מקצוע העוסקים בענף.

בין יתר הפעולות המסווגות כסגירות חורף תוכלו למצוא פעולות התקנה של פרגולות אלומיניום בליווי קירות מסף מזכוכית, פעולת התקנה של סוככים חדשים, פעולת החלפת בדים לסוככים קיימים, פעולת התקנה של מסגרות אלומיניום עליהן "מולבשים" תריסי הזזה חשמליים ופעולות נוספות המותאמות באופן פרטני לגודל השטח הנדרש לסגירה העומד לרשותכם ובהתאם לסוג ואופי הסגירה המועדפת עליכם.

מרפסות תלויות חיפה

קירוי מרפסות שמש – כיצד?

כאשר מדברים על סגירות חורף של מרפסות שמש, חשוב לציין שמדברים ברוב המקרים על קירוי באמצעות סוככים רב תכליתיים המיועדים לצרכי הגנה גם מפני קרני השמש במהלך חודשי הקיץ וגם לצרכי הגנה מפני רוחות וגשמים במהלך חודשי החורף. לפיכך, סגירת חורף של מרפסות שמש נעשית ברוב המקרים באמצעות זרועות סוכך המיוצרים כיום מחומר האלומיניום הידוע באיכויותיו כחומר גלם מבודד מפני נזקי שמש, מים ותנאי מזג האוויר. לזרועות הסוכך המיוצרים מאלומיניום, ניתן להצמיד מגוון רחב של סוגי בדים המותאמים לצרכי קירוי מרפסות שמש, כאשר בין יתר הבדים האופטימאליים ביותר לצורך כל תוכלו למצוא בדים המיוצרים מחומר המכונה שמשונית. בדים אלו מגיעים בעוביים שונים וגוונים שונים והם מותאמים לתנאי מזג האוויר הישראלי בכל עונות וחודשי השנה.

סוככים לקירוי מרפסת שמש

התקנה של סוככים כאמצעי קירוי למרפסות שמש, חייבת להיעשות לאחר תכנון מדוקדק של זווית קרני השמש בהתאם למיקומה של מרפסת השמש כנגד השמש, וזאת על מנת להבטיח לכם קירוי אופטימאלי במהלך חודשי הקיץ. כמו כן, מלאכת ההתקנה חייבת להיעשות באמצעות תכנון מיטבי של סגירת כל שטח המרפסת באמצעות בדי השמשונית וזאת על מנת למנוע חדירת מי גשמים ורוחות במהלך חודשי החורף.

את פעולת התכנון וההתקנה של הסוככים לצרכי קירוי מרפסות שמש, חשוב לקיים באמצעות אנשי מקצוע מובילים בתחומם, וזאת על מנת להבטיח לעצמכם את הקירוי האידיאלי ביותר עבורכם גם לחודשי הקיץ וגם לחודשי החורף. כמו כן, על אף חוזקם ואיכותם של הבדים המשמשים למטרות קירוי במרפסות שמש, חשוב לקחת בחשבון שאת הבדים תדרשו להחליף אחת למספר שנים וזאת לנוכח הופעת בלאי הנוצר כתוצאה מתנאי מזג האוויר המשתנים לאורך ימות השנה. גם לצרכי החלפת בדים לסוככים המשמשים אתכם לטובת קירוי מרפסות שמש, חשוב להסתייע בשירותיהם של אנשי המקצוע המובילים ביותר בענף.

לסיכום, קירוי מרפסות שמש הינה פעולה מומלצת לכל אחד ואחת מביניכם המתגורר בדירות מגורים משולבי מרפסת שמש. פעולה זו מתאפשרת באמצעות התקנה של סוככי בד איכותיים.   

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

קבוצת Balcon
קבוצת Balcon

חברת בלקון מתמחה בניהול פרויקטים של בניית מרפסות שמש אנו מלווים את לקוחותינו לכל אורך התהליך החל משלב קבלת החלטה משותפת של כל בעלי הנכסים בבניין המשותף, תכנון הפרויקט הוצאת היתרי הבניה ותכנון הנדסי של המרפסת על ידי קונסטרוקטור לחברתנו הניסיון העשיר ביותר בארץ עם מ1000 מרפסות שמש מפלדה ומבטון.

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!