ריהוט מושלם למרפסת שמש

 חיסכון כספי גדול! וניהול הפרויקט על ידי טובי המומחים בארץ!

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

תוכן עניינים

ריהוט מושלם למרפסת שמש

דיירים רבים כבר הובילו במקום מגוריהם תהליך תוספת מרפסות שמש. הזדמנות ליהנות ממזג האוויר הישראלי הנעים ומישיבה במרפסת מעוצבת.
לאחר בניית והתקנת מרפסת חלומית, הגיע הזמן לשדרג את הנראות של המתחם מריצוף ייחודי ועד פתרונות הצללה וכמובן – ריהוט גן מסוגנן.

לפניכם מספר טיפים מה יתאים לאכלוס מרפסת שמש וכיצד להעצים את ההנאה וליצור אווירה נעימה.

אי אפשר בלי ריהוט הרבה זמן חיכיתם לרגע בו תוכלו לארח או פשוט לתפוס שלווה במרפסת שמש והנה הוא הגיע. חשוב להצטייד מראש בריהוט מחומרים עמידים בפני השמש והגשם. כמו למשל, אלומיניום שנחשב חומר גמיש אך סופר יציב ועמיד במזג אוויר וראטן טבעי ובדים רחיצים שקל להסיר ולרחוץ בקלות או לנקות בזמן אמת. בריפוד נשלף אפשר גם להותיר את מערכת הישיבה ללא ריפוד ואז להשיב כאשר הגשם פוסק.
שיקול נוסף בבחירת רהיטי גן למרפסת שמש קשור למידות וגודל הפריטים. במרפסות קטנות מומלץ לא להעמיס בפריטים מאסיביים אלא להעדיף ריהוט קליל עם רגלי מתכת או עץ מדוקק בקווים ישרים ונקיים במראה מינימליסטי עדין. בכל מקרה, מדדו היטב את המרפסת והחליטו כיצד תציבו את הרהיטים בדרך הנכונה ביותר. למשל, שולחן צד במקום שולחן במרכז או פינת ישיבה פינתית שתשתלב בפינת המרפסת. ריהוט בהיר יותר יצור תחושה של מרפסת גדולה ואווריריות יותר מכפי שהיא באמת.
החליטו מהו הסגנון המועדף עליכם – שולחנות ומושבים מקונסטרוקציית עץ בעלי מראה טוסקני כפרי או ריהוט מתכתי משלדת אלומיניום במראה אורבני ומודרני יותר. ניתן לבחור שיתקיים ניגוד בצבע הקונסטרוקציה לצבע הריפוד ליצירת מראה וויזואלי מעניין יותר.
מערכות ישיבה בעלות קווים עגולים "ישברו" מראה של מרפסת מרובעת או מלבנית ולהפך.
חשוב מאוד להתייחס להיבט של נוחות – אם ברצונכם לבלות זמן ממושך במרפסת, בחרו מערכת ישיבה מרופדת ונוחה.התייחסו למספר היושבים על בסיס יומיומי, ההרכב המשפחתי ושקלו מערכות ישיבה שמתאימות לאירוח כמו פינת אוכל לחוץ עם שולחן נפתח. אם אתם מארחים בסגנון בופה או קוקטייל – קיימים ברים אופנתיים למרפסות עם שולחנות גבוהים שיכולים להתאים לקונספט המבוקש.

מעצבים מלמטה
האריחים שתבחרו לעיצוב המרפסת יקבעו את הטון במרפסת עצמה. התייחסו לגוונים אהובים – צבעוניות בהירים יוצרת תחושה של רוגע ואקט מואר ואוורירי יותר של החלל. מומלץ להשתמש באריחים מחומרים עמידים מאוד באקלים, כמו למשל, גרניט פורצלן שעמיד בפני שריטות, כתמים, קור וקרני UV ומגיע במראות שונים כמו למשל דמוי שיש ואפילו דמוי עץ, למי שמחפש טאץ' יותר חמים. נסו לחשוב על חלוקה במרפסת – גם בקטנות מבינן. למשל, אריחים שונים לאזור המיועד לברביקיו ולאזור המיועד לישיבה.

ההצללה קובעת
יש מרפסות שמש בהן פחות מורגשת השמש הקופחת ויש מי שירצו להוסיף אמצעי הצללה – פרגולות וסוככים. קיימות מרקיזות נפתחות בשלל צבעים וכן פרגולות בניחוח טבעי קבועות או ניידות ופרגולות מאלומיניום מתקדמות שניתנות לפתיחה ולסגירה גם בשלט רחוק או בלחיצה. ניתן למצוא גם סוככים שמתאימים הן לימי החורף והן לימות הקיץ.

מתפנקים במרפסת
אוהבים להתפנק במרפסת? השלימו את החוויה עם מרבצים לישיבה א-פורמלית ובלתי מחייבת, ערסל בו תתפסו אתנחתא ונדנדות. שימו לב שיש נדנדות עם גגוני בד מתכווננים להגנה מפי השמש. גם במקרה של ערסלים ונדנדות, יש להקדיש תשומת לב ייחודית לסוג הבד והריפוד של הערסל, שיתאים לתנאי חוץ ולחומר של הקונסטרוקציה, כמו למשל, מוט תלייה וחישוק עשוי ברזל. קיימים גם ערסלים ונדנדות זוגיים לישיבה משותפת במרפסת.

השקיעו במרפסת השמש שלכם והפכו אותה למקום המועדף עליכם בבית עם העיצובים הנכונים.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

קבוצת Balcon
קבוצת Balcon

חברת בלקון מתמחה בניהול פרויקטים של בניית מרפסות שמש אנו מלווים את לקוחותינו לכל אורך התהליך החל משלב קבלת החלטה משותפת של כל בעלי הנכסים בבניין המשותף, תכנון הפרויקט הוצאת היתרי הבניה ותכנון הנדסי של המרפסת על ידי קונסטרוקטור לחברתנו הניסיון העשיר ביותר בארץ עם מ1000 מרפסות שמש מפלדה ומבטון.

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!