שילוב עבודות גבס בפרויקט שיפוץ

 חיסכון כספי גדול! וניהול הפרויקט על ידי טובי המומחים בארץ!

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

תוכן עניינים

 

עד לפני כעשור או שניים, האופציה של שילוב עבודות גבס בפרויקט שיפוצים, הייתה נחלתם של פרויקטים מעטים בלבד. אלא שהיום קשה לחשוב בכלל על פרויקט שיפוץ שבו לא משולבת אף עבודת גבס ולו בשביל האלמנטים הבסיסיים ביותר בתחום זה, ובראשם נישה לטלוויזיה. האמת היא, שבאמצעות שילוב של עבודות גבס, תוכלו לא רק להעניק לדירה שלכם אווירה ועיצוב אטרקטיביים יותר, אלא גם תוכלו להעלות את ערכה, בין שבאופן כללי ובין שלפני מכירה או השכרה ועל כך נספר לכם ממש כאן בשורות הבאות.

 

עבודות גבס מעלות את ערך הנכס?

התשובה הקצרה היא בהחלט כן. התשובה הארוכה יותר היא שלכל נכס יש את המחיר שלו ומחיר זה מבוסס על תמחור גנרי של הנכסים באזור מסוים על פי כלל המאפיינים הנדל"ניים באותו אזור, ובשילוב אלמנטים ייחודיים לאותו הנכס. כך למשל, נכס בקומה עשירית יעלה יותר מאשר נכס בקומה ראשונה באותו מבנה בדיוק. נכס שעבר שיפוץ יסודי יעלה יותר מאשר נכס שלא עבר שום הליך שיפוץ מאז שנבנה. המשמעות היא שהתמחור נקבע על פי פרמטרים גנריים מסוכמים ועל פי אלמנטים שמשפיעים על הביקוש לנכס. עבודות גבס אטרקטיביות כמו נישות לטלוויזיה, מחיצות בחצי גובה, הנמכות תקרה, ארונות גבס, ספריות גבס וכדומה, מעניקים תרומה רבה מאוד לעיצוב הנכס ובכך למעשה הופכים את הנכס לאטרקטיבי יותר בעיני המתעניינים בו. בתורה, תרומה זו תורמת גם לעליית הביקוש לנכס ולעליית המחיר שאנשים מוכנים לשלם בכדי לקנות את הנכס או בכדי לשכור אותו. בהתאם לכך, שילוב עבודות גבס בפרויקט שיפוץ, במיוחד אם השיפוץ מבוצע לקראת מכירה או השכרה, הוא מהלך חשוב ורצוי מאוד.

 

לא רק העלאת ערך הנכס, אלא גם שיפור האווירה והעיצוב

אחרי שאמרנו את כל זה, שילוב עבודות גבס בפרויקט שיפוץ נועד בראש ובראשונה לתרום לעיצוב הבית ולאווירה בו. הידע, הכלים, החומרים והאמצעים הקיימים כיום בתחום עבודות הגבס, מאפשרים לבנות כמעט כל קונסטרוקציה ולהשפיע מאוד על העיצוב של חלל הפנים בקלות, במהירות ובמחיר זול מאוד. כך למשל, הנמכת תקרה יכולה ליצור אווירה יוצאת דופן עם אפקטים של תאורה וצל ומשחק בגבהים ומפלסים. ניתן לבצע גם הנמכת תקרה באמצעות לוחות מעוצבים עם מרקמים בסגנונות שונים, וליצור מרחב פנים בעל נופך יוקרתי. נישות לטלוויזיה מבוצעות היום על גבי קירות שלמים, באופן שהופכים את הקיר כולו לפריט עיצוב שלם עם שילובי מדפים, פינת ספריה, נישה לטלוויזיה, נישות לגופי תאורה, נישות לחפצי נוי וכדומה. כל אלה, באמצעות עבודות מאוד פשוטות, יכולים לשפר מאוד את האווירה בחלל הפנים וליצור עיצוב יוצא דופן, שכאמור תורם גם לערכו של הנכס אבל בראש ובראשונה תורם לאווירה ולעיצוב הכולל שלו, הן בעיצובים מודרניים והן בסגנונות עיצוב אחרים כמו כפרי, וינטג' וכמובן יוקרתי.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

קבוצת Balcon
קבוצת Balcon

חברת בלקון מתמחה בניהול פרויקטים של בניית מרפסות שמש אנו מלווים את לקוחותינו לכל אורך התהליך החל משלב קבלת החלטה משותפת של כל בעלי הנכסים בבניין המשותף, תכנון הפרויקט הוצאת היתרי הבניה ותכנון הנדסי של המרפסת על ידי קונסטרוקטור לחברתנו הניסיון העשיר ביותר בארץ עם מ1000 מרפסות שמש מפלדה ומבטון.

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!