שימוש בחברת עבודות גובה להוספת מרפסת

 חיסכון כספי גדול! וניהול הפרויקט על ידי טובי המומחים בארץ!

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

תוכן עניינים

אחד הבונוסים שיש לחיים בגובה, הוא קו רקיע מדהים. אך מה שווה הנוף המרהיב שיש לכם מחוץ לחלון כאשר אין לכם מרפסת שצופה אליו ואת האפשרות לשבת בחוץ? עם תוספת של מרפסת תוכלו ליהנות מהנוף הזה בכל זמן שתרצו, בנוסף מרפסת תרחיב את הדירה שלכם בעוד כמה מטרים מרובעים, ותעניק לכם שטח חיצוני שליו ונעים לשבת בו וליהנות מזמן איכות.

התוספת המושלמת לבית שלכם

מרפסת חיצונית זו התוספת המושלמת לכל בית והיא יכולה לשפר את חייכם במידה משמעותית, ולהעלות את ערך הנכס במקביל. עם פינת ישיבה, תאורה יפה ועמומה, נגיעות דקורטיביות ומעט צמחים, החלל יהפוך להיות קסום, והמקום המועדף עליכם בכל הבית. אך כדי שהחלום יהפוך למציאות, עליכם קודם כל להוסיף את המרפסת המיוחלת. כיום פרוצדורה כזאת היא בהחלט אפשרית וגם לדירות שנבנו בלי מרפסת אפשר להוסיף אחת, כל מה שצריך לעשות הוא למצוא את החברה המתאימה לתפקיד.

חברת עבודות גובה היא הכתובת שלכם

היתרונות של מרפסות ברורים מאליה, הן מעלות את ערך הנכס בעד כ- 10%, מכניסות המון אור הביתה ומשדרגות המון את חייהם של הדיירים. אך בבתים רבים מרפסות אינן חלק מהמבנה ועם הזמן, עלתה האפשרות של הוספתן באמצעות חברה מקצועית שמתמחה בנושא. אם אתם רוצים תוספת מרפסת, עליכם למצוא חברה שמתמחה בעבודות בגובה, ובכלל זה בהוספת מרפסות לדירה, שעובדת בהתאם לכל התקנים והסטנדרטים הגבוהים ביותר שקיימים, ותספק לכם את השירות הטוב ביותר שיש.

כיצד מוסיפים מרפסת?

בשנים האחרונות המון רשויות מעודדות הוספת מרפסות לדירות, פעולה זו משפרת את חזות המבנה ומעלה את ערך הדירות. כתוצאה מכך גם הבירוקרטיה הרבה פחות מסובכת. התהליך של התקנת מרפסות מתבצע בשלבים הבאים:

  • הוצאת היתרים ואישורים והכנת תכנית מהנדס – מול הרשויות. לעיתים גם נדרש רוב של דיירי הבניין כדי לאשר את הוספת המרפסת.
  • ריצוף, מעקות ויצירת שיפועים – הריצוף יונח לאחר התקנת המרפסת ובהתאם לרצונות ודרישות הדיירים. בנוסף יותקנו מעקות ויבוצעו שיפועים לניקוז מים.
  • התקנת ויטרינה או תריס גלילה – חלק נפרד וחשוב מהמרפסת אשר גם מגן עליכם מפני מזג האוויר וגם מבטיח מקסימום פרטיות.
  • הכנת תשתיות ועבודות גימור וטיח – בשלב הסופי יותקנו נקודות חשמל ויבוצעו עבודות גימור וטיח ברמה הגבוהה ביותר שאפשר.

מדוע עבודות בגובה הן הבחירה הטובה ביותר?

עבודות בגובה נותנות פתרון למגוון רחב של צרכים ובזכותן אפשר להגיע לכל מקום בבניין מבחוץ, מבלי להפריע לרווחת הדיירים. כמו כן ניתן לטפל בבעיות שונות ומגוונות כתוצאה מכך ולבצע עבודות תחזוקה ושיקום של המעטפת החיצונית של המבנה. אך ככל שהטכנולוגיה מתקדמת, כך גם הציוד נעשה מתקדם יותר ואפשר לבצע באמצעות עבודות בגובה המון פעולות לשיפור אורח חייהם של הדיירים. יש לציין שכדי להיות כמה שיותר רגועים, חשוב לבחור בחברה מקצועית ובעלת רישיון להתקנת מרפסות בגובה.

האם כל חברה יכולה להתקין מרפסות תלויות?

על פי החוק, רק חברות בעלות רישיון שעובדיה עברו קורס עבודה בגובה, בהתאם לקריטריונים של פקודת הבטיחות בעבודה המתייחסת לעבודה בגובה ולהתקנת מרפסות שמש, ושיש להם תעודה שמוכיחה שהם מוסמכים לעסוק בתחום המורכב הנ"ל, יוכלו לספק לכם שירותים בתחום. מעבר לכך החברה עצמה צריכה לעבוד על פי קודים ונהלי בטיחות מחמירים, ולעשות לעובדים שלה ריענון כנדרש לחידוד תקנים ונהלים. בנוסף על החברה לעבוד עם הביטוחים הטובים ביותר שישנם בשוק, עם הציוד המתקדם ביותר ועם אמצעי הבטיחות הנדרשים כדי להבטיח שהעבודה תתבצע במקצועיות וללא תקלות בלתי צפויות.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

קבוצת Balcon
קבוצת Balcon

חברת בלקון מתמחה בניהול פרויקטים של בניית מרפסות שמש אנו מלווים את לקוחותינו לכל אורך התהליך החל משלב קבלת החלטה משותפת של כל בעלי הנכסים בבניין המשותף, תכנון הפרויקט הוצאת היתרי הבניה ותכנון הנדסי של המרפסת על ידי קונסטרוקטור לחברתנו הניסיון העשיר ביותר בארץ עם מ1000 מרפסות שמש מפלדה ומבטון.

למאמרים נוספים בנושא:

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!