שיפוץ בניין חיצוני מחיר משתלם מחברה בעלת 11 שנות ניסיון

 חיסכון כספי גדול! וניהול הפרויקט על ידי טובי המומחים בארץ!

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

תוכן עניינים

כאשר אתם ניגשים למשימה של חקר שיפוץ בניין חיצוני מחיר הוא בהחלט פרמטר חשוב שאתם רוצים לבחון לעומק, אבל עוד לפני המחיר עליכם להבין בדיוק מה אתם רוצים לעשות במסגרת השיפוץ, מהם הסטנדרטים המקצועיים שבהם אתם רוצים וצריכים לעמוד וכיצד תוכלו להבטיח שאכן כך יקרה, על אף חוסר ההיכרות שלכם עם עולם הבניין.

כמה אמור לעלות שיפוץ בניין חיצוני?

שיפוץ בניין חיצוני מחירבכל הקשור לתהליך של שיפוץ בניין חיצוני מחיר השיפוץ נקבע בעיקר בהתאם להיקף השיפוץ הנדרש. שיפוץ כזה יכול לכלול אלמנטים אסתטיים כאשר מדובר על שיפוץ חזית הבניין, הוא יכול לכלול הוספת מדור שלם חדש לבניין, שישמש כתוספת חדרים לכל אחת מדירות הבניין, הוא יכול לכלול תוספת מרפסת לכל דירה והוא יכול לכלול גם חיזוק יסודות, הוספת חניות פרטיות, שיפוץ ועיצוב גינה ועוד כהנה וכהנה מהלכי שיפוץ והשבחה של הבניין המשותף.

זה נשמע כאילו אנחנו מתחמקים מלתת את המחיר, אבל האמת היא שבאמת אי אפשר לנקוב במספר או אפילו בטווח מספרים שישקף את העלות של שיפוץ בניין חיצוני. אפילו אם לא היה מדובר בשיפוץ בניין אלא רק בשיפוץ דירה, המחיר היה יכול להשתנות מן הקצה אל הקצה בהתאם להיקף השיפוץ, בהתאם לנקודת הפתיחה לפני השיפוץ ובהתאם לתוצאה הסופית אותה מבקש בעל הדירה להשיג בתום השיפוץ. כך זה בתחום של שיפוץ דירה, וכך זה לבטח גם בתחום של שיפוץ בניין חיצוני.

ומה אם זה רק חיפוי?

זה נכון, שכאשר מדברים על שיפוץ בניין חיצוני, הכוונה היא בדרך כלל לשיפוץ החיפוי של הבניין וזה נכון שמחיר חומרי הגלם ניתן במונחים של מטר מרובע, ואם כך אז מדוע בלתי אפשרי לנקוב במחיר למטר עבור שיפוץ החיפוי של בניין חיצוני? ובכן, בתהליך של שיפוץ בניין חיצוני מחיר השיפוץ כולו מושפע מסדרה של פרמטרים כמו גובה הבניין, מורכבות קווי המתאר של המבנה, המצב ההתחלתי של המבנה לפני תחילת השיפוץ, היקף ההכנות וההגנות הסביבתיות שיש ליישם לפני ובמשך תהליך השיפוץ וכן הלאה. כל אלה יכולים להשפיע מאוד על המחיר הכולל, גם אם מדובר בפעולה חד ערכית של שיפוץ חיפוי הבניין.

כך למשל, אם אתם מעוניינים להחליף חיפוי שיש לחיפוי אבן ירושלמית, יהיה לכך מחיר שונה מאשר הוספת חיפוי אבן ירושלמית לבניין עירום ללא כל חיפוי. אם הבניין שלכם הוא בן 4 קומות בלבד, עלות העבודה תהיה נמוכה יותר למטר מרובע מאשר העלות לעבודה בבניין בן 10 או 15 קומות, שכן ככל שהקומה גבוהה יותר, כך העבודה מורכבת יותר והעלות גבוהה יותר.

כאמור, בשיפוץ בניין חיצוני מחיר השיפוץ יכול להשתנות מאוד ממקרה למקרה, ועל אף שאתם רוצים מידע כאן ועכשיו, הדבר הנכון היחיד שאתם צריכים לעשות הוא לפנות לגורם מקצועי שייתן לכם תשובות שנכונות לכם באופן ספציפי.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

קבוצת Balcon
קבוצת Balcon

חברת בלקון מתמחה בניהול פרויקטים של בניית מרפסות שמש אנו מלווים את לקוחותינו לכל אורך התהליך החל משלב קבלת החלטה משותפת של כל בעלי הנכסים בבניין המשותף, תכנון הפרויקט הוצאת היתרי הבניה ותכנון הנדסי של המרפסת על ידי קונסטרוקטור לחברתנו הניסיון העשיר ביותר בארץ עם מ1000 מרפסות שמש מפלדה ומבטון.

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!