שערים חשמליים למרפסת בית פרטי

 חיסכון כספי גדול! וניהול הפרויקט על ידי טובי המומחים בארץ!

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

תוכן עניינים

שערים חשמליים לבית פרטי הפכו להיות האופציה הנבחרת והאולטימטיבית כאשר מדובר בצורך לגדר ולסגור את הבית הפרטי. אם בעבר חששו מעט מהשערים החשמליים ואלו לא ממש באו לשימוש במגזר הפרטי, הרי שהשנים שחלפו היטיבו עם שמו של המוצר וכיום אנחנו מוצאים בהרבה מאוד מקומות – שערים חשמליים לבית פרטי – הדרך להגן על הבית באופן הטוב ביותר.

בשנים עברו לא כל כך היו נפוצים השערים החשמליים לבית הפרטי. רבים הבתים הפרטיים אשר בהם כלל לא היו שערים חיצוניים. הם הסתפקו בדלת הבית כשאר החצר או השער הראשי היה למעשה פתוח לכל. אך המצב הביטחוני השפיע גם כאן וכיום אנחנו כמעט ולא נמצא בית פרטי אשר אינו סגור גם על ידי שער חיצוני.

שער חשמלי למרפסת שמש – שער בטוח

אז למה לעשות את השער החיצוני – שער חשמלי למרפסת הבית ? כאן חשוב לדעת ששער חיצוני שאנחנו רוצים שהוא יהיה סגור, הוא שער שאמור לחייב את כל בני הבית להחזיק במפתחי על מנת שניתן יהיה להיכנס ולצאת ולנעול לפני ואחרי. היות וזה מסרבל מאוד את העניין הרי שהאפשרות של שער חשמלי אשר נשלט מתוך הבית מהווה פתרון מעולה.

אך הסיבה החשובה עוד יותר לצורך בשער חשמלי למרפסת שמש תלויה , זהו עובר אורחים שרוצים לבקר אותנו. אם עבור כל מי שנוקש בער הראשי יהיה עלינו לצאת החוצה עד לשם על מנת לפתוח לו את השער, הרי שתהיה זו טרחה רבה ובמרים רבים הדבר אף ייאלץ את האורח להמתין זמן רב עד שנגיע ונפתח עבורו את השער באופן פיזי. האפשרות של שער חשמלי אשר יהיה נשלט גם מתוך הבית פנימה, כאשר ניתן לראות על המסך מי הוא זה שעומד מאחורי הדת, הרי שהדבר הפך להיות פשוט הרבה יותר. פתיחת הדלת תיעשה מבפנים על ידי לחיצת כפתור ובכך חסכנו הרבה כוח אדם מיותר.

 שערים חשמליים לבית פרטי עם מרפסת – בטיחות וביטחון במוצר אחד

האפשרות של שער חשמלי לבית הפרטי עם מרפסת מעניק לנו שני דברים. גם ביטחון גבוה וגם רמת בטיחות גבוהה במיוחד.

כי השער יגן עלינו מפני פורצים או גורמים פליליים אשר עלולים לחודר אלינו הביתה דרך המרפסת  וכאשר השער יהיה סגור נוכל להיות בטוחים כי אכן אנחנו מוגנים ושמורים היטב בתוך החממה הביתית וגם מרפסת השמש עם כל הציוד בה מוגנת . גם מבחינה בטיחותית, טוב יותר לשהות בבית שהוא סגור היטב. כך ילדים קטנים לא יוכלו לצאת ללא השגחה בלי שנשים לב והשמירה על ביטחונם האישי יהיה קל יותר.

גוטליב עיצוב באלומיניום – הכתובת לשערים חשמליים לבית ולכל מקום!

אנו בחברת בלקון מבצעים את כל סוגי מרפסות השמש לבניינים משותפים, בתים פרטיים רבי קומות בכל רחבי הארץ

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

קבוצת Balcon
קבוצת Balcon

חברת בלקון מתמחה בניהול פרויקטים של בניית מרפסות שמש אנו מלווים את לקוחותינו לכל אורך התהליך החל משלב קבלת החלטה משותפת של כל בעלי הנכסים בבניין המשותף, תכנון הפרויקט הוצאת היתרי הבניה ותכנון הנדסי של המרפסת על ידי קונסטרוקטור לחברתנו הניסיון העשיר ביותר בארץ עם מ1000 מרפסות שמש מפלדה ומבטון.

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!