היתר בניה למרפסות

 חיסכון כספי גדול! וניהול הפרויקט על ידי טובי המומחים בארץ!

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

תוכן עניינים

היתר בניה למרפסת – האם זה פשוט להשיגו?

היתר בנייה למרפסותאם יש לכם כמה דקות פנויות אנחנו מציעים לכם לצאת לרחוב ולשאול את העוברים והשבים מה הם הכי היו רוצים? התשובה של רבים מהם תהיה ללא ספק כי הם היו רוצים שתהיה להם מרפסת בבית. אז נכון אנחנו לא באמת מצפים כי תצאו ותשאלו עוברים ושבים ברחוב מה הם היו הכי רוצים לקבל אך אנחנו מבטיחים לכם כי הסקר הזה מעיד במידה רבה על העדפות של הישראלים. לכן גם השאלה הנפוצה מאוד האם זה קל לקבל היתר בניה למרפסת? אנחנו יכולים לספר לכם כי אין תשובה פשוטה לשאלה זאת וכי הדבר תלוי במידה רבה בגודל המרפסת שאתם רוצים לבנות. כך לדוגמא אם אתם עתידים לבנות מרפסת בגודל 12 מ"ר אתם כלל לא תצטרכו לקבל אישור אך אם תרצו לבנות מרפסת יותר גדולה אזי תצטרכו לקבל היתר וזאת לא משימה פשוטה כלל וכלל.

היתר בניה למרפסת – האם כדאי לנסות ולהשיגו לבד?

העובדה כי כל כך קשה להשיג היתר בנייה למרפסת משמעה כי עולה השאלה מדוע כל כך כדאי לבנות מרפסת? מדוע לעשות את כל המאמצים הללו אם ישנו קושי כל כך רציני להשיג את ההיתר. למעשה ניתן לומר כי מרפסת עונה על המון צרכים של הישראלים. אין כמעט ישראלי שלא אוהב את האוויר הצלול ואת זאת ניתן להשיג אך ורק במרפסת. לא רק זאת אלא שמרפסת מגדילה את שטח חוק הרחבות מרפסות הבית ויכולה להוות אפילו חדר נוסף אם אנחנו מחליטים לסגור אותה. העובדה כי מרפסת לא מחייבת השקעה גדולה היא יתרון גדול ואת זאת אתם צריכים לזכור.

היתר בניה למרפסת – מדוע המדינה לא מקלה על הבירוקרטיה?

לאור העובדה כי כל כך קשה להשיג היתר בניה למרפסת עולה שאלה חשובה ביותר והיא מדוע המדינה לא מקלה על האזרחים ומאפשרת להם לבנות מרפסת בקלות רבה יותר. אז קודם כל אנחנו חייבים לציין כי שרים רבים ניסו לפתור את הבעיה הזאת ולא הצליחו אך נראה כי אפשר לעשות הרבה יותר בכדי להקל על אזרחי המדינה וטוב תעשה המדינה אם תאמץ מדיניות זו.

תראו לי אדם שלא רוצה מרפסת בביתו ואתן לכם מאה שקלים. אולי אדם מסוים יחליט לא לבנות מרפסת בבית שלו בגלל מצוקה כספית אך אם הייתם נותנים לאותו אדם חשבון בלתי מוגבל אזי סביר להניח כי הדבר הראשון שהוא היה עושה זה להוסיף מרפסת לבית שלו.

היתר בנייה למרפסות – האם מדובר בהליך סבוך?

ההבנה היא כי מרפסת היא חלק הכרחי בבית והיא בעלת משמעות אדירה לאיכות החיים שלנו. הצרה היא שפעמים רבות ישנו קושי גדול לקבל היתר בנייה למרפסות. נכון אם אתם מתכננים לבנות מרפסת בגודל 12 מ"ר או אפילו 14 מ"ר אזי אתם לא צריכים לקבל בכלל היתר. אך רוב מי שמחליט לבנות מרפסת צריך לקבל היתר וזוהי גבר משימה לא פשוטה כלל וכלל. פעמים רבות עד שתקבלו את ההיתר להוספת המרפסת יחלפו חודשים רבים וזהו משהו שאתם חייבים לקחת בחשבון.

היתר בנייה למרפסות – היעזרו בגורם מקצועי שיעזור לכם לקבל את ההיתר

כפי שכבר הבנתם היתר בנייה למרפסות הוא דבר לא פשוט כלל וכלל והוא יכול לתקוע מקלות בגלל השיפוץ. אז מה עושים מוותרים על הוספת המרפסת? ממש לא מה שאתם צריכים לעשות זה לפנות אל גורם מקצועי אשר יעזור לכם לקבל את ההיתר. כך אדריכל מנוסה או מהנדס בניין טוב יוכלו לסייע לכם מאוד בכדי להבטיח כי תקבלו את ההיתר והם יוודאו גם כי תגישו את כל המסמכים הרלבנטיים. עליכם גם להבין כי אם תפנו אל חברה מנוסה ולא אל קבלן פרטי החברה הזאת תעמיד לרשותכם אנשים אשר יעזרו לכם לקבל את ההיתר ואתם תוכלו להוסיף את המרפסת בצורה הרבה יותר מהירה וטובה.

היתר בנייה למרפסות – מהו תיק מידע?

היתר בנייה למרפסות כולל הרבה מאוד ניירת ועליכם לתת את דעתכם על נושא זה. עליכם להבין כי המרפסת תשרת אתכם בצורה הטובה ביותר ועל כן כדאי לעשות הכול בכדי לעמוד בדרישות הוועדה. לאחר שתגישו את הבקשה להיתר אתם תקבלו מן הוועדה תיק מידע אשר יכלול את כל המידע שאתם צריכים לדעת על זכויות הבנייה שלכם ועל התבע שלכם. לכן חשוב מאוד לתת לגורמים מוסמכים לעבור על התיק הזה והם יוכלו להגיד לכם האם אתם יכולים להוסיף את המרפסת או שמא ישנם בעיות המונעות מכם לעשות זאת ואשר מהווים מכשול בפני קבלת ההיתר.

היתר בנייה למרפסות – האם לרשום מרפסת בטאבו?

לאחר שקיבלתם היתר בנייה למרפסות ולאחר שבניתם כבר את המרפסת עולה שאלה חשובה ביותר והיא האם לרשום את המרפסת בטאבו. ההמלצה שלנו היא לעשות זאת ובהקדם האפשרי. עליכם גם להבין כי גם כאם תוכלו להיעזר בגורמי מקצוע אשר יעזרו לכם לבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר וללא בעיות לקבל את הטאבו המיוחל.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

קבוצת Balcon
קבוצת Balcon

חברת בלקון מתמחה בניהול פרויקטים של בניית מרפסות שמש אנו מלווים את לקוחותינו לכל אורך התהליך החל משלב קבלת החלטה משותפת של כל בעלי הנכסים בבניין המשותף, תכנון הפרויקט הוצאת היתרי הבניה ותכנון הנדסי של המרפסת על ידי קונסטרוקטור לחברתנו הניסיון העשיר ביותר בארץ עם מ1000 מרפסות שמש מפלדה ומבטון.

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!