שיפוץ כניסה לבניין

 חיסכון כספי גדול! וניהול הפרויקט על ידי טובי המומחים בארץ!

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

תוכן עניינים

רבים מבעלי דירות בבניינים ישנים, מעוניינים לבצע שיפוץ כניסה לבניין. בדרך זו, הבניין יהיה נעים ויפה יותר, ניתן יהיה לחזק אוו וכן, ערך הדירות בו יעלה בהתאם. גם בשל רטיבות, קילוף הטיח, יש לשפץ את הבניין כולו מבחינת הקירות החיצוניים. כל בניין מגורים סופג בלאי והתיישנות. ישנם שיפוצים בבניין המגורים, הנובעים מאסטטיקה ושי שנובעים מבטיחות. בסופו של דבר, המסקנה היא שהשיפוץ ישתלם,אך יש לתכנן אותו נכון ולקבוע תקציב. כאשר משפצים את הכניסה של בניין המגורים, נין יהיה להתקין תיבות דואר חדשות, דלתות כניסה בטיחותית, מה שימנע מאורחים לא רצויים להיכנס לשטח הבניין ועד.

שיפוץ כניסה לבניין

שיפוץ הלובי בבניין

אם כבר אז כבר, הכוונה היא שאם דיירי הבניין, החליטו על שיפוץ בניין המגורים, אז הלובי אף הוא יהיה חייב בשיפוץ. שיפוץ לובי כניסה, עשוי לכלול  החלפת הריצוף, צביעה תיקון מערכת החשמל הכולל את ארונות החשמל, החלפת דלתות ישנות בחדשות, שיפוץ או חיפוי קירות  הלובי, שיפוץ או החלפת דלת הכניסה ללובי הבניין, החלפת הדלת האחורית בלובי הבניין והתקנת דלתות בעלות קוד. יש להתייחס למה שהדיירים מעוניינים לשפץ ולסכם על התקציב אשר יתחלק בין כל הדיירים. יש שיהיו מעוניינים להשקיע בגינה חדשה, החלפת המדרגות בקומה הראשונה של הבניין, צביעת המעקות במדרגות אשר מובילות לקומות ועוד.

במה תלוי שיפוץ הכניסה?

פרויקטים של קבלן שיפוצים עשויים להיות שונים, היות והכול לוי מה יש לשפץ, גיל הבניין, האיטום, הבלאי, כמות הדיירים בבניין וכן התכנון של השיפוץ. לעיתים יש לשפץ גם את התשתיות ואת עודי הבניין מבחינת הבטיחות. אם החלטתם על  שיפוץ כניסה לבניין יש לשקול את שיפוץ לובי בניין שהוא זה שמהווה את כרטיס הכניסה לבניין. שיפוץ הכניסה של בניין המגורים, יגרום לעלייה באיכות החיים של הדיירים. אם הכניסה לבניין מטופחת ומשופצת משפיע על המראה של הבניין. כניסה משופצת ולובי זין, יהפכו לרכז החברתי של דיירי הבניין. הריצוף חדש, הקירות צבועים, המעקות חדשים והמראה נקי וחדש, כך שהכניסה והיציאה לבניין יהיו הרבה יותר נעימים.

החלפת מעליות או שיפוצן

כל מי שמומחה בתחום של שיפוץ כניסה לבניין יספר לכם כמה חשוב לשפץ או להחליף את המעלית. התקנה או שיפוץ של מעלית משפיעה על הנוחות והבטיחות של דיירי ואורחי הבניין. כמו כן, מומלץ להחליף ויטרינות של לובי הבניין וכן, בלובי הדיירים משתמשים בתדירות מאוד גבוהה, כך שמומלץ לבדוק גם את הנושא הזה. ברגע שערכתם אסיפת דיירים, יש לבקש מקבלן השיפוצים כתב כמויות, עלות של שיפוץ או החלפת מעלית ולהבין מה הסכום שעל כל דייר בבניין יהיה לשלם. יש לבקש כמה הצעות מחיר, לאחר שהוחלט מה יהיה עליכם לשפץ ומה יכלול השיפוץ, כך תוכלו לקבל כמה הצעות מחיר של קבלני בניין מוכרים ולבחור את ההצעה המשתלמת ביותר.

בקשו הסבר על תהליך השיפוץ

יש לברר כאמור מה צפי העלות של שיפוץ כניסה לבניין, אשר יכלול כמובן גם את הלובי, כמה זמן השיפוץ יימשך וכן, מומלץ כי תזמינו את קבלן השיפוצים לאחת הישיבות שתארגנו עם דיירי הבניין. פעולה זו, תקטין את החשות של הדיירים. מדובר בעצם על השקעה מושכלת, אשר הכדאיות שלה רק תוכיח את עצמה. כאשר הקבלן יגיש את כתב הכמויות, ואת התכנון של כל השיפוץ של כניסת הבניין, לה הם הדברים החשובים שיסייעו בגיוס הדיירים לשיפוץ של הכניסה לבניין המגורים. לאחר השיפוץ, מי שיהיה מעוניין להשכיר את הנכס שלו או למכור, לא רק שזה יהיה הרבה יותר קל עבורו, הערך של הדירות יעלה בהתאם.

אל תשכחו להחליף את האינטרקום

לפעמים הפרטים הקטנים של  שיפוץ הלובי  בבניין, יכולים להיות מהותיים. לשל, האינטרקום. זוהי מערכת תקשורת פנימית שחשובה לביטחון הדיירים. הכוונה היא לזיהוי ישל מי שנכנס לבניין מומלץ להתקין מערכת מורכבת. קיימים סוגים שונים של מערכות אינטרקום. קבלן השיפוצים שלכם, לבטח מכיר את המומחים למערכות אינטרקום איכותיות, שיראו אסתטיות וחדשניות וכן, ישמרו על ביטחון כל דיירי הבניין. הוסיפו את הצעת המחיר גם של האינטרקום ותוכלו לדעת כמה הכול יעלה לכם, כי אם כבר שיפצתם את הכניסה לבניין, חבל לפסוח על פרט חשוב זה. לרוב מערכות חדשניות של אינטרקום מאירות בשעות הלילה, מה שיוסיף לנוחות ולמראה מטופח ואסתטי של הבניין

היו סבלניים בהיך השיפוץ

כולנו מודעים לכך, שהשיפוץ של הכניסה והלובי של בניין המגורים, כרוך באי נוחות, אך מצב זה לא יימשך הרבה זמן, כאשר הכול תלוי בהיקף השיפוץ. לפעמים יש לבצע איטום גם במעטפת המבנה, כאשר הכול תלוי במצב המבנה. זוהי הזדמנות לבדוק את השיפוץ לעומק, כך שתוכלו לנצל את המונטום של השיפוץ, על מנת שתוכלו לשפץ ולתקן כמה דברים מהותיים, אם צביעה,איטום, בדיקת העמודים בבניין ואז, ניתן יהיה לעבור לחלק הקוסמטי של עיצוב ושיפוץ הכניסה והלובי בבניין המגורים. כאשר יהיה לכם צפי של סוף השיפוץ, תהיו סבלניים, אך תדעו כי הבניין שלכם יראה כחדש ואתם אף תתגאו בו.

כמה עולה שיפוץ כניסה לבניין?

ישנן הרבה חברת שיפוצים וקבלנים שמתמחים בשיפוץ בניין חיצוני וגם שיפוץ כניסה של בנייני מגורים הכוללים גם את הלובי. אם תגיעו לחברה מסוימת אש מציעה לכם מחיר נמוך מדי, זה חייב להדליק אצלכם נורה אדומה. ייתכן, כי חומרי הגלם יהיו לא איכותיים, מדובר אולי על חברה חדשה שאין לה ניסיון וכדומה. שימו לב כי לחברה הקבלנית יש מספיק צוות של פועלים, כאשר כל אחד מהם מומחה בתחומו. ככל שהצוות יהיה רב יותר, כך השיפוץ של הבניין שלכם יסתיים מהר יותר.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

קבוצת Balcon
קבוצת Balcon

חברת בלקון מתמחה בניהול פרויקטים של בניית מרפסות שמש אנו מלווים את לקוחותינו לכל אורך התהליך החל משלב קבלת החלטה משותפת של כל בעלי הנכסים בבניין המשותף, תכנון הפרויקט הוצאת היתרי הבניה ותכנון הנדסי של המרפסת על ידי קונסטרוקטור לחברתנו הניסיון העשיר ביותר בארץ עם מ1000 מרפסות שמש מפלדה ומבטון.

למאמרים נוספים בנושא:

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!