הרוב הדרוש לבניית מרפסת

 חיסכון כספי גדול! וניהול הפרויקט על ידי טובי המומחים בארץ!

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

תוכן עניינים

אם את מעוניינים במרפסת שמש בדירתכם?תצטרכו להשיג את רוב דיירי הבניין בטרם תוכלו להוסיף מרפסת לביתכם. רק עם הרוב הדרוש לבניית מרפסת אשר מצריך אישור של דיירי הבניין המשותף, תוכלו להוציא לפועל את התוכנית שלכם הוספת מרפסת.

מהו הרוב הדרוש לבניית מרפסת?

הרוב הדרוש לפרויקט בניית מרפסות או מרפסות בבית דורש רוב של 75% מדיירי הבניין אשר שני שליש מהרכוש המשותף צמוד לדירתם. אם לא תשיגו רוב של 75% מדיירי הבניין לא תוכלו להוסיף לכם מרפסת משלכם לבית ולהגדיל את שטח הדירה שלכם, וכמובן להגשים את חלומכם. חשוב להסביר לדיירי הבניין את המשמעות של הוספת מרפסת לבניין ועד כמה היא מעלה את ערך הנכס בעת מכירת הנכס. חשוב להדגיש בפניהם את השדרוג באיכות חייהם לאחר הוספת מרפסת לבניין. איכות חיים שמעלה את שווי הנכס של הדירה בעשרות אחוזים כך שישנם בניינים שיכולים לדרוש מחיר בין 250,000 לבין 500,000 ₪ לדירה לאחר הוספת מרפסת.

למה צריך רוב של דיירים לבניית מרפסת?

בהתאם לחוקי הבנייה בישראל על מנת לבנות מרפסת או הוספת מרפסות בבניין מגורים משותף יש צורך ברוב של 75%. חוק זה בא לטובת הדיירים שהם הרוב המוחלט והמכריע אשר מעוניין בבניית מרפסות לבניין ורק מיעוט הדיירים מעכבים את התהליך. לכן על מנת להקל על הרוב המוחלט של הדיירים שכן רוצה מרפסת, קיים חוק זה. באמצעות הרוב הדרוש לבניית מרפסת ניתן להתגבר על מיעוט הסרבנים עד כדי תביעתם בבית המשפט, ופסיקת בית המשפט כנגדם. כך שאם יש לכם דייר סרבן שרוצה להרוס לכם את התוכניות תוכלו להיות רגועים שהתוכנית תצא בכל מקרה.

מה קורה אם יש דייר סרבן והרוב רוצים בניית מרפסת?

במקרה ויש רוב מוחלט של דיירי הבניין לבניית מרפסת לדירה וישנו דייר סרבן או מיעוט של סרבנים, ניתן לתבוע אותם בבית המשפט. ברוב המקרים שיש רוב מכריע של דיירי הבניין שכולל 75% ומעלה כולם של הסרבנים נחלש כי הם מיעוט, ומה שקובע בסופו של דבר זה הרוב ולא המיעוט ולכן הן חייבים להסכים בסופו של דבר גם אם הם לא רוצים. חוק הרוב הדרוש לבניית מרפסת שחוקק בעניין בניית מרפסות הוא חוקק שעוזר לרוב דיירי הבניין אשר מעוניינים בבניית מרפסת ובשדרוג איכות חייהם.

באילו מקרים כדאי לבצע בניית מרפסת?

אם אתם רוצים למכור את דירתכם ולהעלות את שוויה בעשרות אלפי שקלים, או שאתם רוצים לשדרג את איכות חייכם בצורה משמעותית וליהנות מכך, אתם חייבים לבצע בניית מרפסת. אך בטרם תקבלו את כל האישורים הנדרשים לבניית המרפסת, יהיה עליכם לשכנע את רוב דיירי הבניין בבניית מפרסת ויתרונותיה הרבים לשווי של הבניין המשותף. אם מדובר על בניין ישן בניית  מרפסת תעשה פלאים לבניין עצמו ותשנה אותו לחלוטין מבחינת המראה החיצוני של הבניין.

 הרוב הדרוש לבניית מרפסת

 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

קבוצת Balcon
קבוצת Balcon

חברת בלקון מתמחה בניהול פרויקטים של בניית מרפסות שמש אנו מלווים את לקוחותינו לכל אורך התהליך החל משלב קבלת החלטה משותפת של כל בעלי הנכסים בבניין המשותף, תכנון הפרויקט הוצאת היתרי הבניה ותכנון הנדסי של המרפסת על ידי קונסטרוקטור לחברתנו הניסיון העשיר ביותר בארץ עם מ1000 מרפסות שמש מפלדה ומבטון.

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!