הדברה נגד ג‘וקים: כל מה שרציתם לדעת ולא העזתם לשאול

 חיסכון כספי גדול! וניהול הפרויקט על ידי טובי המומחים בארץ!

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

תוכן עניינים

אף אחד מאתנו לא רוצה להיתקל בהם, לא ביום ולא בלילה, לא במטבח ולא במרפסת. לצערנו הרבה, מדובר במזיק הנפוץ ביותר בבתים ובתי עסק בישראל. אמנם הם יותר נפוצים בקיץ, אבל גם שקר, כשיש להם את התנאים המתאימים הם ממשיכים להתרבות לטייל להם בכל מקום.

 

קצת על התיקן האמריקאי

ג‘וקים נעים בגודל שבין 1.5 ס“מ שמדובר בתיקן הגרמני ויכולים להגיע עד ל-5 ס“מ שמדובר בתיקן אמריקאי. יש סוגים שיש להם כנפיים ולכן הם יכולים בקלות להיכנס דרך החלון. בשורות הבאות נציג בפניכם את כל הדרכים להיפטר מהמקק שיכול להוציא אותנו מהדעת די בקלות. בשונה מהתיקן הגרמני, התיקן האמריקאי מאוד גדול, יש לו צבע חום כהה והוא מסוגל לעוף. הוא נמשך בעיקר לחום, חושך ולחות. הוא נמשך בעיקר לפתחים ולאזורים כמו מתחת לכיור או לאמבטיה והוא מגיע דרך מערכת הביוב. אם תשמרו על הניקיון בפתחים ומתחת לארונות, הסיכוי שהוא יגיע יורד פלאים. הימנעו מהשארת כלים מלוכלכים ושקיות זבל פתוחות. במידה וכל זה לא עזר, כנראה שאתם צריכים לפנות לחברה המספקת שירותי הדברה במרכז.

 

לפני שמזמינים חברת הדברה נסו את השלבים הבאים

ג‘וקים נכנסים לבית שלנו כי הם מחפשים אחרי מים, אוכל ומקום מסתור. אם כבר יש בבית ג‘וקים, הסיכוי שהם התרבו ומהר עולה. אין להקל בכך ראש. ג'וקים מעבירים סלמונלה ואת חיידקי אי- קולי שנחשבים למסוכנים מאוד. בשלב הראשון תוכלו לנסות ולאתר את מקור הבעיה. קחו פנס והתחילו לחפש אותם בארונות המזווה, הזיזו את המקרר, חריצים באזורים שונים ומקומות לחים. נסו לעשות שימוש במלכודות דבק לג‘וקים. לאחר מספר ימים בדקו את המלכודות ואם תראו שיש כמות גבוהה של ג‘וקים יכול להיות שהצלחתם לפתור את הבעיה בעצמכם. במידה ותראו רק מעט ג'וקים, תוכלו לנסות לעשות שימוש בפיתיונות כמו חמאת בוטנים למשל.

 

מה עושים עם החורים והחריצים?

מלכודות נחשבות לדרך אפקטיבית למלחמה נגד ג‘וקים אבל אין באמת דרך למנוע את ההגעה של הג‘וקים מבחוץ. כדי למנוע את זה, אתם צריכים לעשות שימוש בחומרי איטום ולחסום להם את הגישה לתוך הבית. אם אתם גרים בדירה שכורה, נסו לערב את בעל הבית. כל חורים שקיימים בין הקירות והפאנלים מעודדים כניסה שלהם. בנוסף, רשתות על החלונות יכולים לעזור נגד התיקן האמריקאי שכאמור יש לו כנפיים ואפילו לסייע לכם נגד יתושים ונגד זבובים.

 

שום דבר לא עזר? הזמינו חברת הדברה

חברת הדברה מקצועית תדע להתמודד עם הבעיה ולהתאים עבורכם את סוג הריסוס והעוצמה שלו בהתאם לבעיה. קראו לחברת הדברה מקצועית, נסו לקבל המלצות מהקרובים לכם ותיפטרו מהג‘וקים אחת ולתמיד.

 

זקוקים לשירותי הדברה במרכז נגד ג‘וקים או לכל הדברה אחרת? במדבירים נט מספקים מענה לכל צרכי ההדברה שלכם תחת קורת גג אחת. אנו מבצעים את כל סוגי הטיפול בכל המזיקים בדירות, בתים פרטיים, עסקים ועוד. שירות לקוחות זמין בשבילכם 24 שעות, 7 ימים בשבוע. השאירו את הפרטים שלכם באתר או צלצלו 072-3341-454.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

קבוצת Balcon
קבוצת Balcon

חברת בלקון מתמחה בניהול פרויקטים של בניית מרפסות שמש אנו מלווים את לקוחותינו לכל אורך התהליך החל משלב קבלת החלטה משותפת של כל בעלי הנכסים בבניין המשותף, תכנון הפרויקט הוצאת היתרי הבניה ותכנון הנדסי של המרפסת על ידי קונסטרוקטור לחברתנו הניסיון העשיר ביותר בארץ עם מ1000 מרפסות שמש מפלדה ומבטון.

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!