קורס עבודה בגובה בפרויקט הוספת מרפסות

 חיסכון כספי גדול! וניהול הפרויקט על ידי טובי המומחים בארץ!

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

תוכן עניינים

קורס עבודה בגובה בפרויקט הוספת מרפסות שמש בגובה – הכשרת עובדים ומדריכים בתחום

עבודה בגובה מצריכה קורס עבודה בגובה. הקורס אמור להכין את העובד לטיפול במכלול הבעיות הכרוכות בעבודה בגובה, ולעבודה נכונה שרק היא יכולה לשמור על העובד מפני כל רעה אפשרית. מהו קורס לעבודה בגובה ולמי הוא מיועד? מה המשמעות של הקורס הזה לעצם ההעסקה של עובד בתחום?  מי אמור להעביר את הקורס ומהם התכנים הכלולים בו? בשורות הבאות נעסוק בהכשרת עובדים בגובה ובחשיבות העצומה שלה לשלמותם ובריאותם של העובדים.

פקודת הבטיחות בעבודה 2007 והמשמעויות שלה

פקודת הבטיחות בעבודה משנת 2007 , בכל פרויקט הוספת מרפסות שמש עובדים וגובה וחובה לעבור הדרכת בטיחות בגובה מסדירה ומאגדת למעשה את כל התקנות וההוראות בתחום, לכדי פקודה אחת קבועה בחוק והמחייבת את כלל העובדים, המעסיקים והמומחים בתחום העבודה בגובה. הפקודה מגדירה את תחומי האחריות, סוגי העבודה בגובה, הציוד שבו נעשה שימוש בתחום וכן קביעת נורמות וכללים לאישור מוסדות להכשרת עובדים, שיש להם הסמכות להעביר קורס עבודה בגובה – לעובדים ולמדריכים בתחום. הקורס נועד למעשה להכשיר את העובדים ולהכין אותם לעבודה בתחום, תוך קביעה ברורה הן באשר לדרישות הבריאותיות מהעובדים בתחום והן באשר לדרישות המקצועיות מהם – בלי קשר לתחום ההתמחות שלהם, קרי צביעה, טיח וכיוצא באלה. הדרישות כאמור כוללות הכרת הציוד והמכשור הנדרש לשם כך, בנוסף להגדרת ציוד הבטיחות האישי מהעובד שעובד בפרויקט הוספת המרפסות . זאת, בלי קשר למיומנות הספציפית של העובד, שמלכתחילה נדרשת מבעל מקצוע, שבלעדיה ההכשרה שלו לעבודה בגובה איננה רלבנטית.

קורס עבודה בגובה בפרויקט הוספת מרפסת תלויה

על פי החוק במדינת ישראל, אך ורק עובד שעבר קורס עבודה בגובה על פי אמות המידה שנקבעו בפקודת הבטיחות בעבודה שמתייחוסת לפרויקטים בגובה כמו הוספת מרפסות שמש, והוסמך לעסוק בתחום הכל כך בעייתי הזה, יכול לעסוק בעבודה בגובה על כל היבטיה. לא ניתן להעסיק אדם בתחום הוספת מרפסת תלויות בגובה , אם לא קיבל אישור ממוסד מוכר המעביר את הקורסים כאמור. עובדים בגובה נדרשים לחדש את האישור שלהם אחת לשנתיים, מה שמאפשר לגופים הממונים על הנעשה בתחום לבקר טוב יותר את הנעשה בו. זאת, במיוחד בתחום הוספת מרפסות שמש בגובה רב כל כך בעייתי, שהעיסוק בו כרוך בסיכון גבוה בשל הגובה הרב  ביחס לכל תחום עיסוק בענף הבניין בפרט, ובתחומים אחרים בכלל.

 

מי שמעבירים קורס עבודה בגובה הם מומחים לדבר, העוסקים בתחום באישור ומכירים את התחום על בוריו. ההדרכה עצמה כרוכה במתן אישור מסודר וביצוע תוכנית לימודים שאושרה מראש על ידי מפקח העבודה הראשי במשרד התמ"ת. המטרה היא להסמיך כמה שיותר בוגרים שיהיו מסוגלים לזהות בעיות בתחום ולפתור אותן במהירות וביעילות. קורס עבודה בגובה הוא, כאמור, שלב הכרחי לפני שבעל מקצוע כל שהוא מתחיל לעבוד.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

קבוצת Balcon
קבוצת Balcon

חברת בלקון מתמחה בניהול פרויקטים של בניית מרפסות שמש אנו מלווים את לקוחותינו לכל אורך התהליך החל משלב קבלת החלטה משותפת של כל בעלי הנכסים בבניין המשותף, תכנון הפרויקט הוצאת היתרי הבניה ותכנון הנדסי של המרפסת על ידי קונסטרוקטור לחברתנו הניסיון העשיר ביותר בארץ עם מ1000 מרפסות שמש מפלדה ומבטון.

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!