הריסות בטון בפרויקט הוספת מרפסות שמש

 חיסכון כספי גדול! וניהול הפרויקט על ידי טובי המומחים בארץ!

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

תוכן עניינים

שבירה והסרת בטון – איך אפשר לחסוך כסף בקלות

שבירה והסרה של בטון היא פרויקט מורכב ולכן כדאי לבדוק מראש האם יש בכך צורך והאם זו הדרך החסכונית ביותר, או שאולי עדיף פשוט לתקן או לחדש את הבטון. כמובן שאם יש סדקים עמוקים בבטון או שהוא מתחיל לשקוע, אז הסרת הבטון והחלפתו היא לרוב האפשרות היחידה שלכם.

במידה והחלטתם לשבור את הבטון, להלן ההמלצות שלנו.

בחירת הציוד המתאים

ישנם סוגים שונים של כלים שאפשר להשתמש בהם עבור סוגים שונים של פרויקטים. לדוגמא, פטיש סתתים שמופעל באופן ידני מתאים כאשר צריך להסיר לוח בטון אנכי.  פטיש הריסה שונה מפטישון בכך שהוא מאפשר שבירה והסרה קלה יותר של הבטון. מסור היהלום, לעומת מסור עגול, יכול לחתוך בבטון ללא קשר לעובי והוא מופעל לרוב בשלט רחוק.

כמובן שעלויות הקנייה, האחסון והתחזוק של כלים כאלה הן גבוהות. בנוסף, חשוב שלאדם שמפעיל את הכלים יהיו הידע והמומחיות הדרושים  לכך, כדי לוודא שהעבודה נעשית בצורה נכונה ובטוחה.

אלו הסיבות לכך שחברות רבות מוצאות שהעברת העבודה למומחים כמו חברת Power , אשר מתמחה בהריסת בטון ופינויו, היא דרך חסכונית ויעילה הרבה יותר לביצוע העבודה.

מתי כדאי לפנות למומחים  

גם אצל אנשים פרטיים יש לפעמים צורך בפרויקטים של הוספת מרפסות תלויות שבירה והריסה של בטון, כמו החלפת בטון במגרש החנייה. במקרה כזה, אנו ממליצים לפנות למומחים של חברת Power כדי לקבל חוות דעת על כמות העבודה הדרושה וההיתכנות של עבודה כזו.

בנוסף, אם אתם מסוג האנשים שאוהבים לבצע את כל עבודות השיפוץ בבית בעצמכם, אין ספק שעם ההוראות והכלים הנכונים תוכלו לבצע עבודות קטנות של הסרת בטון כמו החלפת שביל הגישה לבית. אבל, כשמדובר בעבודות גדולות כמו החלפת הבטון בחנייה שלכם או הריסה של קיר בטון שלם, מומלץ להיעזר במומחים , כדי למנוע הוצאות מיותרות על בעיות וטעויות.

3 אמצעי בטיחות שכדאי לבצע מראש

  1. מומלץ לקרוא לאנשי המקצוע המתאימים כדי לוודא שאין חוטי חשמל, צינורות או כבלים מוסתרים מתחת לבטון.
  2. מומלץ לתכנן מראש את המידות הרצויות. לא תרצו לבנות מרפסת בחצר ואז להתחרט שלא בניתם אותה גדולה יותר. במקרה של ספק, אנו ממליצים לדבר עם המומחים שלנו כדי שנוכל לייעץ לכם על האפשרויות הטובות ביותר עבורכם.
  3. בטיחות היא גורם חשוב כאשר עובדים עם בטון. אנו ממליצים בחום שתהיה מודע לסכנות הללו ושתשתמש בציוד המתאים לעבודה, כמו גם שיהיה עליך ציוד הגנה ובטיחות.

התקשרו אלינו עוד היום ואנו נשמח לדון בפרויקט הבטון שלכם ואיך אנחנו יכולים לעזור. אם יש דרכים חסכוניות ובטוחות לעשות זאת בעצמכם, אנחנו נאמר לכם. אולם, אם זו עבודה שלדעתנו דורשת עזרה ממקצוענים, אנחנו לשירותכם!

מרפסת תלויה בחיפה

 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

קבוצת Balcon
קבוצת Balcon

חברת בלקון מתמחה בניהול פרויקטים של בניית מרפסות שמש אנו מלווים את לקוחותינו לכל אורך התהליך החל משלב קבלת החלטה משותפת של כל בעלי הנכסים בבניין המשותף, תכנון הפרויקט הוצאת היתרי הבניה ותכנון הנדסי של המרפסת על ידי קונסטרוקטור לחברתנו הניסיון העשיר ביותר בארץ עם מ1000 מרפסות שמש מפלדה ומבטון.

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!