יתרונות רצפה אפוקסי לבית

 חיסכון כספי גדול! וניהול הפרויקט על ידי טובי המומחים בארץ!

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

תוכן עניינים

 

רצפה אפוקסי לבית מיוצרת מריצוף פילוס אפוקסי מוצק, שנחשב לאחת האפשרויות הטובות ביותר לבתים.

זהו ריצוף כה מוצלח, שכדאי שתקראו את כל הסעיפים במאמר זה על מנת להבין את היתרונות של ריצוף אפוקסי, תוחלת החיים לטווח הארוך של הריצוף, וההתאמה לסגנון עיצוב הפנים של הבית.

הריצוף הכי עמיד שקיים

רצפה אפוקסי לבית מספקת יתרונות רבים, אבל אין ספק שהיתרון המשמעותי ביותר הוא העמידות הגבוהה שבזכותה שיטת ריצוף זו הפכה לבחירה האוטומטית של בעלי בתים רבים. חשוב לזכור שריצוף אפוקסי מותאם במקור למגזר העסקי, אם כי בעלי בתים רבים בוחרים בשיטת ריצוף זו.

רצפה אפוקסי לבית פירושה שהיא יכולה להיות עמידה בכל משקל, כולל בהצבת רהיטים כבדים במיוחד. זוהי רצפה שמתאימה לכל טמפרטורה ולכל תנאי סביבה בבית ומחוץ לבית.

תחזוקה קלה במיוחד

יש לציין שבטווח הארוך, העמידות של רצפה אפוקסי של חברת המרכז לרצפות אפוקסי לבית מצוינת, וכמעט שלא יתרחשו נזקים. חוץ מהעובדה שזוהי רצפה עם עמידות משמעותית מאוד, שחשובה לבעלי בתים רבים, היתרון הנוסף הוא שהיכולת הזו לא תדרדר עם הזמן. רצפה אפוקסי לבית נראית מעולה לאורך שנים רבות, ולכן תחזוקה נמוכה היא פרמטר חשוב.

רצפה חלקה מונוליטית ללא תפרים, ללא צורך בתחזוקה אינטנסיבית של הרצפה, עם ניקוי קל ופשוט מאוד עם מטלית ומים חמים עם סבון עדין. העובדה כי המשטח מוצק והומוגני, להבדיל מרצפת אריחים, שם מצטברים לכלוך וחיידקים, מאפשרת לשמור על ניקיון והיגיינה ברמה הנדרשת לבעלי בתים רבים.

רצפה אפוקסי לבית מגיעה גם עם יתרון הבטיחות

יתרון נוסף של רצפה אפוקסי לבית שכדאי שתכירו הוא יתרון הבטיחות. זוהי שיטת הריצוף הבטוחה ביותר שתוכלו להשיג כאשר הסיכוי להחלקה נמוך מאוד. חשוב לזכור שאמנם לאפוקסי יש מראה חלק מאוד נעים לעין, אבל זוהי גם רצפה מחוספסת שמונעת החלקה.

יש גם את היתרונות של התקנה קלה על המלט ללא טיט או דבק, והגנה על הבטון הבסיסי מפני לחות, כתמים, שומן וסדקים. מסיבות אלו, רצפה אפוקסי לבית נפוצה בבתים רבים שמתקינים אותה פעם אחת בחיים, ונהנים מהמראה המרהיב לטווח הארוך.

קלות התקנה

אחרי כל היתרונות שהכרתם על רצפה אפוקסי לבית, הגיע הזמן לדבר על יתרון חשוב לא פחות, כלומר, ההתקנה. התקנה הרצפה פשוטה מאוד וכל מה שצריך זה ליצוק נוזל אפוקסי על רצפת הבטון. לאחר מכן הרצפה מוכנה בתוך יממה עד מספר ימים בלבד, והתוצאה הסופית מתקבלת כעבור חמישה ימים לכל היותר.

זוהי ההתקנה המהירה ביותר, אשר משפיעה בהמשך על איכות הרצפה וחוזקה. יחד עם זאת, חשוב לא לבצע את ההתקנה לבד אלא לשכור את שירותי המומחים בתחום להתאמת ההתקנה למשטחים השונים בבית, במיוחד אם אתם מעוניינים בתוצאות של עיצובים צבעוניים ומיוחדים, וציפוי מרהיב.

 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

קבוצת Balcon
קבוצת Balcon

חברת בלקון מתמחה בניהול פרויקטים של בניית מרפסות שמש אנו מלווים את לקוחותינו לכל אורך התהליך החל משלב קבלת החלטה משותפת של כל בעלי הנכסים בבניין המשותף, תכנון הפרויקט הוצאת היתרי הבניה ותכנון הנדסי של המרפסת על ידי קונסטרוקטור לחברתנו הניסיון העשיר ביותר בארץ עם מ1000 מרפסות שמש מפלדה ומבטון.

למאמרים נוספים בנושא:

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!