מרפסות חדשות לבניין קיים

 חיסכון כספי גדול! וניהול הפרויקט על ידי טובי המומחים בארץ!

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

תוכן עניינים

חושבים להוסיף מרפסת לדירה ובאותה הזדמנות התחברתם לעוד מספר דיירים כדי לצאת לפרויקט משותף של תוספת מרפסות בבניין קיים? יש לכם כבר תמונה של המרפסת שאתם מאחלים לעצמכם ואתם מבינים עד כמה היא יכולה להשביח את ערך הדירה שלכם ואת איכות החיים שלכם בדירה? בלקון מרפסות מציעה לכם שירות מא' ועד ת', משלב התכנון ועד שלב הביצוע והגמר בבניית מרפסות לדירה בודדת, למספר דירות בבניין או לכל דיירי הבניין גם יחד.

מרפסות חדשות לבניין קיים

במסגרת פרויקט תוספת מרפסות בבניין קיים תוכלו לבחור כל אחד מהאלמנטים שירכיבו את המרפסת הסופית שלכם (לאחר קבלת היתר בניה למרפסת). תוכלו לבחור בין מרפסת פלדה תלויה, מרפסת בטון או בלוקים או מרפסת מבנייה קלה. תוכלו לשלב פרגולת עץ או אלומיניום או כל סוכך אחר שתהיו מעוניינים בו. תוכלו לבחור את הריצוף בין גרניט פורצלן, שיש חברון, שיש יוקרתי, בטון מוחלק, אבן רחוב או כל ריצוף אחר שתבחרו לכם. למעשה, תוכלו גם לעצב גינה מא' ועד ת' כולל מערכות השקיה וניקוז, ממש במרפסת שלכם בכל קומה שהיא לא ממוקמת. אלפי ישראלים כבר עושים את זה בבניינים הקיימים שלהם, ועכשיו גם אתם יכולים,  כמובן ששינוי המפרט משנה את מחיר המרפסת.

בשלב ראשון מתכננים על הבניין הקיים

בשלב הראשון של פרויקט תוספת מרפסות בבניין קיים, נגבש תכנית אדריכלית שתתאים לכל הדיירים המעוניינים להוסיף מרפסת בביתם, להשביח את ערך הדירה שלהם ולשדרג את איכות החיים בה. נקבע את גודל המרפסת והתצורה שלה, את מערכת הניקוז, החשמל, המים והגז אם צריך, נקבע את עיצוב המעקה ההיקפי ומעקה הבטיחות, ונבנה תכנית מפורטת לרבות תאורה, סוכך צל, סגירת חורף שתאפשר לכם ליהנות מחדר זכוכית גם בחורף וכל מרכיב דקורטיבי אחר שתרצו לשלב במרפסת.הגדלת מרפסות

עם תכנית הבנייה בידינו, כשהיא מאושרת על ידי אדריכל ומהנדס בניין, ניגש לוועדה המקומית לתכנון ובנייה בישוב שלכם, ונגיש בקשה לקבלת היתר בנייה. חברת בלקון מרפסות מטפלת עבורכם בכל הפרוצדורה ומנהלת את ההתקשרות עם הוועדה עד לקבלת ההיתר המיוחל.

לבסוף, נכניס את אנשי הביצוע אל התמונה ונבנה עבורכם את המרפסות לכל דיירי הבניין, על פי המפרט המדויק שהוסכם ועל פי לוחות הזמנים שהוגדרו. על התהליך מתחילתו ועד סופו, מבוצע בליווי אנשי מקצוע ומהנדס, ובסטנדרטים הגבוהים ביותר בענף הבניה. המחיר שתשלמו יהיה הוגן יותר מכל אפשרות אחרת בשוק, ואם מספיק דיירים יצטרפו לפרויקט תוספת מרפסות בבניין קיים שתזניקו, עלויות התקורה תוכלנה להתחלק בין כולם ולהוזיל לכם את הפרויקט בצורה משמעותית.

זה שלא קניתם את הדירה שלכם עם מרפסת שמש, לא אומר שאתם לא יכולים ליהנות מאחת כזאת. במסגרת פרויקט תוספת מרפסות בבניין קיים תוכלו להוסיף מרפסת לכל דירה בבניין, על פי העדפותיכם, בגודל, בתצורה ובעיצוב שתבחרו ובסטנדרטים המתקדמים ביותר בענף.

מרפסות חדשות לבניין קיים

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

קבוצת Balcon
קבוצת Balcon

חברת בלקון מתמחה בניהול פרויקטים של בניית מרפסות שמש אנו מלווים את לקוחותינו לכל אורך התהליך החל משלב קבלת החלטה משותפת של כל בעלי הנכסים בבניין המשותף, תכנון הפרויקט הוצאת היתרי הבניה ותכנון הנדסי של המרפסת על ידי קונסטרוקטור לחברתנו הניסיון העשיר ביותר בארץ עם מ1000 מרפסות שמש מפלדה ומבטון.

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!